welke koppeling?

Forumindex Forums Modellen OPC-Modellen welke koppeling?

• Dit onderwerp is leeg.
13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Auteur
    edjeraketje

Hallo,

heb mijn Zafira OPC(2004) laten chippen bij EDS(naar volle tevredenheid) maar ik heb nu zoveel power dat de koppeling op bepaalde momenten slipt,welke sport koppeling kan ik het beste kopen/monteren?
      Had eerst een andere chip van EDS erin die ik niet goed vond en ben 1,5 week geleden teruggegaan en heb echt een super update gekregen met meer dan 425nm en de monteur had ook wel gezegd dat ik hiermee problemen zou krijgen met de koppeling omdat de OPC modellen van Zafira na 2003 andere(slechtere)gemonteerd hadden gekregen.

Ik hoor graag jullie suggesties

belgium turbo
      Deelnemer

Oud type van de z20let nemen , denk van bj2001.
        Of een sash koppeling hebben er wel tot 500nm ofzo.

DEEF
        Deelnemer

heb op mijn zaffie met 424 nm nog gewoon de originele koppeling erop (2002) met 112.000 op de klok en geen problemen.
          is idd vanaf 2003 dat de koppeling minder is.maar als je toch gaat vervangen zou ik voor de sachs gaan (komt er bij mij ook op als de oude op is).
          let er welop dat het een organische is en GEEN sinter metaal.die zijn niet zo geschikt voor dagelijks gebruik.

danny2410

hoi

Heb jij de afspraak bij eds telefonisch gedaan of via de mail , want mijn duits is niet zo goed , ik heb ook een zafira opc uit 2002 met een nieuwe leh turbo, 470ccm injectoren , kat vervanger , bosch fd5por bougies .

mvg danny2410

edjeraketje

afspraak gemaakt via de mail,echt super geholpen bij EDS.

danny2410

heb je de afspraak in het duits of in het nederlands gedaan , heb je ook een dynorun gedaan op de rollenbank . Mag ik vragen wat je kwijt was bij eds . ieder geval bedankt .

mvg danny2410

edjeraketje

ik heb het in het duits gedaan en heb ook een dynorun laten doen 2x.399euro was ik kwijt voor het chippen en dan de rest nog wat ik gedaan heb

danny2410

hoi

Ik heb aanstaande vrijdag een afspraak bij eds om 10 uur , hebben ze daar een pin automaat of moet ik casch betalen .

mvg danny2410

predator
                    Deelnemer

off topic:

2x 399 is wel duur!
                      Of 2 runs voor 399

Ik heb bij VDB gedaan! Kosten 500€ en wel meer dan 2 runs.
                      (gewoon nederlands)

edjeraketje

1x 399,geen 2x 399,ze hebben een pin automaat!!

dasmoerf

@Danny2410
                          Hou wel ff je opname tegoed in buitenland in de gaten.
                          Wilde bij opc nienhaus een set velgen halen maar bleek in buitenland maar max 500 per dag te kunnen pinnen.
                          Kon weer terug naar NL.
                          misschien voor jou niet van toepassing, maar toch ff een gratis tip! :thumbup

Dikkeminne
                          Deelnemer

was 860 euri incl. BTW kwijt bij VDB works
                            dit wel incl. montage leh turbo, verse olie en software aanpassing.
                            (let wel leh turbo plus toebehoren had ik in engeland besteld en meegenomen naar VDB)
                            software aanpassen vraagt hij geloof ik 399 voor.
                            iig goed adres en iemand die verstand heeft van zaken, alleen geen pin aanwezig.

danny2410

hoi ik begin mijn koppeling ook af en toe te ruiken , hoe weet je precies wanneer die stuk is ,niet dat ik stil kom te staan aan de kant van de weg , ik las al eventueel een sach maar een organische . Waar kan je die het beste halen of een adres hiervoor . Wie heeft er ervaring mee met het zelf verwisselen van een koppeling .

mvg danny2410

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.