welke koplampen zijn dit?

Forumindex Forums Modellen Astra welke koplampen zijn dit?

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 26 tot 31 (van in totaal 31)
  • Auteur
    Berichten
  • #17661448
    Blendjuhs Mate
      Lid sinds:
      21 June 2009

      Ik heb nog mijn standaard lampen nog met xenon h7r plus

      #17661449
      Blendjuhs Mate
        Lid sinds:
        21 June 2009

        Hoe zit het dan met de stel motoren zijn die makelijk over te zetten?

        #17661450
        Dolby
        Deelnemer
          Lid sinds:
          1 May 2008

          De stelmotor is gewoon uit de oude halen en terug plaatsen in de nieuwe koplampen. ;)

          @Blendjuhs Mate wrote:

          Hoe zit het dan met de stel motoren zijn die makelijk over te zetten?

          #17661451
          Blendjuhs Mate
            Lid sinds:
            21 June 2009

            Oke en hoe moet je ze af stellen dan? Ik wil ze ook heel graag hebben,en kunnen er ook h7r plus in? Dat zijn xenon met een klein kapje er boven op.

            #17661452
            Mr-T-Opel-Astra-G
            Deelnemer
              Lid sinds:
              11 August 2011

              @Blendjuhs Mate wrote:

              Oke en hoe moet je ze af stellen dan? Ik wil ze ook heel graag hebben,en kunnen er ook h7r plus in? Dat zijn xenon met een klein kapje er boven op.

              Jep, moet lukken!, en afstellen is niet heel moeilijk! zitten aan ieders zijde een rubbere dop op de bumperbalk, deze even eraf peuteren en met een imbus op de juiste hoogte stellen. makkelijkste (en apk correct) laat je dit even bij je locale garage doen. kost je misschien 5 euro. daarvoor kun je een ander niet voor laten verblinden of ome agent z’n pensioen mee spekken!! :agent

              #17661453
              Dolby
              Deelnemer
                Lid sinds:
                1 May 2008

                De lampen kun je op de zelfde manier afstellen zoals het bij de orginele lampen van Astra G gaat. Motorkap open,
                dan zie je links en recht bij de voorbalk een rubberendop die kun je loshalen met een schroevendraaier en dan voorzichtig
                draaien maar om ze op de goede hoogte te krijgen. De daaiknop die onder de rubberendop zit zijn voor de hoogte te veranderen. En aan de buitenkant van de lamp zie je ook een draai inbus achtig knop zitten die is voor de links/rechts bij te stellen. Heb ik zelf nooit hoeven te doen. Alleen de hoogte heb ik moeten aanpassen omdat ze standaard veel te laag staan. Maar je kunt het beste even naar een garage rijden en ze daar laten afstellen via het lichtapparaat wat ze gebruiken voor de A.P.K.

                @Blendjuhs Mate wrote:

                Oke en hoe moet je ze af stellen dan? Ik wil ze ook heel graag hebben,en kunnen er ook h7r plus in? Dat zijn xenon met een klein kapje er boven op.

              6 berichten aan het bekijken - 26 tot 31 (van in totaal 31)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.