Forumindex › Forums › Modellen › Manta › welke kop is dit en inlaat
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
21 maart 2010 om 16:33 #17218949
heb van de week eens de kop van me blok bekeken omdat ik dacht dat het een 2liter kop was op een 2,2 onderblok
maar nu staat er wel XR22 op dus 2200 kop ,maar waar staat dat XR voor ????en dan de inlaat hij lijkt op die van een 2liter ,ook zit dat gasklep huis er op ,maar het lijkt me dat het gasklep huis te klein was voor de buis ivn pakking wat er tussen zit
kan iemand wat met deze code wat er op de zijkant van de buis staat
R90 200 270
008 1226
GA 5 SRben benieuwd of dit nu een 2200 inlaat is of die van een 2liter.
en er schijnt een nokkenas in te zitten van een 19E wat doet dit in een 2200????
werkt dat als een snelle nokkenstok of wat moet iik me daar bij voor stellen21 maart 2010 om 18:53 #17633362XR: geen idee, in ieder geval geen kop met geharde zittingen tbv loodarme benzine
Die codes zeggen me ook niks, foto doet vaak meer wonderen.
19E nok doet veel meer in een 2.2 dan de originele nok, 2.2 nok kan je vergelijken met een 2.0S/N nok en ook iets meer dan eentje van een 2.0E en minder dan eentje van een i200
21 maart 2010 om 19:04 #17633363zodra ik er weer kom zal ik even een foto van de inlaat maken
oke dus als ik je zo begrijp zal die 19E nok in een 2200 werken als een snellere nokkenstok
21 maart 2010 om 19:32 #17633364doet een 19E stok ook meer in een 2.0s. maar een 19E is toch met vaste stoters dan kan hij niet in me 2.0s
21 maart 2010 om 19:32 #17633365doet een 19E stok ook meer in een 2.0s. maar een 19E is toch met vaste stoters dan kan hij niet in me 2.0s
21 maart 2010 om 19:32 #17633366doet een 19E stok ook meer in een 2.0s. maar een 19E is toch met vaste stoters dan kan hij niet in me 2.0s
21 maart 2010 om 21:30 #17633367AnoniemLid sinds:
1 January 1970De nummers van de inlaat kloppen met die van een 22E, bij de gasklep van een 20E en 22E zijn de binnen en buiten diameter nagenoeg hetzelfde er zitten enkel ander aansluitingen op. Dus met een 20E injectie systeem is het wel makkelijk om de 20E gasklep op de 22E inlaatbuis te zetten.
21 maart 2010 om 21:33 #17633368Ja doet ook meer in een 2.0S, klopt is met vaste stoters en kan ook wel in een 2.0S door de hydro stoters te vervangen door de vaste stoters, hydro stoters houden kan ook, maar dan loop je kans dat hij iets minder soepel loopt, waarschijnlijk merk je er in de praktijk niet zoveel van.
22 maart 2010 om 07:49 #17633369nu heb iik mij eens laten vertellen dat bij een 2.2 de toeren begrenzer in het injectie systeen zit .
als ik dus de bedrading en computers van de 2.2 niet meer heb en dus eigenlijk op het spul van een 2liter rij hoe zit dat dan nu ????
heb me wel laten vertellend at dit een zeer snel blok moest wezen ,maar goed dat merk ik pas na het inbouwen :D -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.