welke kabel is er nodig.(woofer-versterker)

Forumindex Forums Overige I.C.E. en navigatie welke kabel is er nodig.(woofer-versterker)

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    wellez
    Deelnemer

welke kabel heb ik nodig voor mijn woofer/versterker van geluid en stroom te voorzien.

en hoe moet ik te werk gaan?
      een doorgang van baterij naar dashboard(rechts)heb ik al.als je het handschoenkastje =waar uw papieren zitten. als je dat weghaalt zie je een rubbere stop zitten daar de kabel al doortrekken en terug mooi waterdicht maken maar dan ..??
      maar uit mijn radio heb ik een woofer en 2 tulpkabel aansluting zitten moet ik die er ook op aansluiten..?

en waar blijf ik met de draden ??

Roelof

Voeding:
        – accu+ -> zekering (bij de accu!) -> 5 meter kabel -> versterker
        – Dikke bout van een achtergordel -> massa versterker

Geluid kan meerdere kanten op maar zorg voor een tulpkabel dubbel afgeschermd met een remote signaal ader.
        – 1 tulp bass radio -> Y kabel/stekker naar 2 tulp -> kabel -> versterker
        – remote radio -> remote ader tulpkabel -> remote versterker.

wellez
        Deelnemer

@Roelof wrote:

Voeding:
          – accu+ -> zekering (bij de accu!) -> 5 meter kabel -> versterker
          – Dikke bout van een achtergordel -> massa versterker

Geluid kan meerdere kanten op maar zorg voor een tulpkabel dubbel afgeschermd met een remote signaal ader.
          – 1 tulp bass radio -> Y kabel/stekker naar 2 tulp -> kabel -> versterker
          – remote radio -> remote ader tulpkabel -> remote versterker.

daar kan ik altijdeen ander woofer/versterker op steken ?

Roelof

Ik begrijp je vraag niet helemaal maar bekabeling is universeel dus als je een andere versterker/woofer wilt steken kan dat. Aan te bevelen is wel dat je stroomkabels en zekering al voorbereid zijn op toekomstige vermogens. Nu zou je met minimaal 10mm^2 af kunnen maar ga je richting een kilowatt (RMS) wil je toch 35mm^2 hebben.

wellez
            Deelnemer

ok ty

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.