Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › Welke is nu het meest populair, oftwel, wat rij jij?
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
27 oktober 2010 om 09:07 #17748703
origineel gepost door ahrend
Ik heb inmiddels natuurlijk een C station maar ik vond mijn B station ook erg vet:wub:wub (shit wat blinkt ie trouwens op de 1e foto:P)
[img][img]
Ik weet trouwens niet waar ie gebleven is :hmmz
Mooie strakke bak! Daar streef ik ook naar………………………………..ooit! ;)
27 oktober 2010 om 11:50 #17748704Eigenlijk wisten we het antwoord al op deze poll/vraag he…;)
27 oktober 2010 om 13:03 #17748705origineel gepost door sw_reijnders
origineel gepost door Hawke
Smaken verschillen.
Voor de B vind ik zeker de sedan mooier. Het zijprofiel van een auto die is ontworpen als een sedan vind ik zoals een auto hoort te zijn.mee eens
en voor de C vind ik een GTS het beste ontwerp.Ik deel deze mening!
27 oktober 2010 om 16:13 #17748706Of je nu een Vectra A, B of C neemt en dan een model sedan, hatchback of station?
Je zet er grote (wielkast opvullend) dikke (gelijk met of net iets binnen de wielkastrand) wielen eronder, verlaagd de auto zoveel mogelijk, ramen tinten, alle stickers, type en embleemplaten eraf, leuk dempertje eronder, heldere koplampen en ze zijn allemaal mooi en vet om te zien.In kleur meegespoten zijstootlijsten en deurgrepen is sowieso een vooruitgang bij elke vec die dat standaard niet heeft.
De kleur van de auto is ook erg bepalend voor en kan nmi een model maken of breken.
27 oktober 2010 om 16:14 #17748707origineel gepost door SjaakV6
origineel gepost door sw_reijnders
origineel gepost door Hawke
Smaken verschillen.
Voor de B vind ik zeker de sedan mooier. Het zijprofiel van een auto die is ontworpen als een sedan vind ik zoals een auto hoort te zijn.mee eens
en voor de C vind ik een GTS het beste ontwerp.Ik deel deze mening!
uiteraardking:
27 oktober 2010 om 16:21 #17748708origineel gepost door RAYMOND.design
Of je nu een Vectra A, B of C neemt en dan een model sedan, hatchback of station?
Je zet er grote (wielkast opvullend) dikke (gelijk met of net iets binnen de wielkastrand) wielen eronder, verlaagd de auto zoveel mogelijk, ramen tinten, alle stickers, type en embleemplaten eraf, leuk dempertje eronder, heldere koplampen en ze zijn allemaal mooi en vet om te zien.In kleur meegespoten zijstootlijsten en deurgrepen is sowieso een vooruitgang bij elke vec die dat standaard niet heeft.
De kleur van de auto is ook erg bepalend voor en kan nmi een model maken of breken.
Ja maar dat is natuurlijk een kwestie smaak.
Bij dat ‘leuke einddempertje’ gaat het namelijk naar mijn smaak fout… Afgezien van het feit dat ‘leuk’ in ieders perceptie anders is.. ‘leuk’ is naar mijn beleving bij mensen vaak een pijp die uitsteekt, takke veel k*t herrie maakt, vonken trekt bij drempels (met die verlaging van jouw erbij) en dan het liefst Nippon style is links & rechts op een 1.6 16V :puke.. Evenals heldere koplampen (mocht je daar angel eyes mee bedoelen of die lexus-look troep). Een ware verschrikking (m.i.) tenzij het de originele B2 xenon lampen zijn. De mooiste koplampen op een Vectra B (persoonlijk vind ik dat dus..)27 oktober 2010 om 16:49 #17748709als ik moet stemmen zeg ik de sedan (heb ik ook gestemt), en dan natuurlijk de vectra-B en C1 (gts).
daarnaast moet ik wel zeggen dat er hier op het forum ook wel dikke vectra-C stations zijn en dat vind ik dan ook wel wat.
27 oktober 2010 om 16:59 #17748710AnoniemLid sinds:
1 January 1970origineel gepost door Jerremy
origineel gepost door RAYMOND.design
Of je nu een Vectra A, B of C neemt en dan een model sedan, hatchback of station?
Bij dat ‘leuke einddempertje’ gaat het namelijk naar mijn smaak fout… Afgezien van het feit dat ‘leuk’ in ieders perceptie anders is.. ‘leuk’ is naar mijn beleving bij mensen vaak een pijp die uitsteekt, takke veel k*t herrie maakt, vonken trekt bij drempels (met die verlaging van jouw erbij) en dan het liefst Nippon style is links & rechts op een 1.6 16V :puke.. Evenals heldere koplampen (mocht je daar angel eyes mee bedoelen of die lexus-look troep). Een ware verschrikking (m.i.) tenzij het de originele B2 xenon lampen zijn. De mooiste koplampen op een Vectra B (persoonlijk vind ik dat dus..)tjah zoveel mensen zoveel smaken
persoonlijk heb ik liever de originel b2 koplampen
incl booskijkertje
dan de b2 xenon,sik vind die bolle lens in die units niet mooi
maar we dwalen af
we waren gebleven dat
de station bovenaan staat in deze poll;):jerry27 oktober 2010 om 17:09 #17748711dagelijks gebruik een vectra GTS 2.2 16V Elegance :
en voor de dB drag en fun een corsa a TR
27 oktober 2010 om 18:07 #17748712Ik ben ook fan van de hatchback heb hiervoor een B hatchback gehad,vindt ze net iets sportiever als een sedan of een station,
greetz,
27 oktober 2010 om 18:19 #17748713Ik vind de vectra c2 het mooist, heb zelf een station omdat de gts minder handig is voor hond en kids.
de auto van mijn vrouw vind ik ook wel grapig :)
27 oktober 2010 om 22:15 #17748714origineel gepost door Jerremy
Bij dat ‘leuke einddempertje’ gaat het namelijk naar mijn smaak fout… Afgezien van het feit dat ‘leuk’ in ieders perceptie anders is.. ‘leuk’ is naar mijn beleving bij mensen vaak een pijp die uitsteekt, takke veel k*t herrie maakt, vonken trekt bij drempels (met die verlaging van jouw erbij) en dan het liefst Nippon style is links & rechts op een 1.6 16V :puke.. Evenals heldere koplampen (mocht je daar angel eyes mee bedoelen of die lexus-look troep). Een ware verschrikking (m.i.) tenzij het de originele B2 xenon lampen zijn. De mooiste koplampen op een Vectra B (persoonlijk vind ik dat dus..)Maar daar gaat deze topic toch over, smaak en daar valt niet over te twisten (alom bekent) :jerry.
Met een leuk dempertje bedoel ik een mooie rvs uitlaat, met een mooie donkere sound.
Ik zelf persoonlijk vind de meeste standaard dempers een zielige vertoning.
En de demper moet vooral niet uitsteken, da’s zo fout!:thumbdownKoplampen met angel eyes vind ik mooi als ze matzwart zijn en alleen de reflector/lamp niet.
Die ledringen (angel eyes) ook gewoon matzwart, zie je ze niet.
Lexuslampen? alleen de naam al :puke. Da’s ook niet mijn ding, te veel glim en plastic-chroom.27 oktober 2010 om 22:21 #17748715Probeer nu eens allemaal te omschrijven waarom je de door jou gekozen auto zo mooi vindt.
Wat maakt de auto voor jou zo bijzonder dat je die keuze
hebt gemaakt, uit zoveel verschillende merken en typen auto’s.Staan weinig mensen bij stil, is ook moeilijk te verwoorden.
27 oktober 2010 om 22:26 #17748716Is emotie, en dat veelal binnen/met een bepaald budget.
28 oktober 2010 om 04:31 #17748717wel duidelijk wat ik gestemd heb
natuurlijk gekozen voor de ruimte, met twee kinderen wel fijn, trekhaak zit eronder voor de sleurhut :P.
Een vectra a sedan en een vectra b1 caravan heb ik ook gehad.28 oktober 2010 om 06:44 #17748718origineel gepost door RAYMOND.design
Probeer nu eens allemaal te omschrijven waarom je de door jou gekozen auto zo mooi vindt.
hebt gemaakt, uit zoveel verschillende merken en typen auto’s.Staan weinig mensen bij stil, is ook moeilijk te verwoorden.
Ik heb de GTS uit praktisch opzicht gekocht . Januari is mijn vriendin uitgerekend en aangezien ik een corsa C gsi reed welke niet geschikt was als gezinsauto , moest er een andere auto komen .
Ik heb o.a gekeken naar een Astra H , zafira OPC , vectra C station , astra G station en bij toeval bij een GTS .
nadeel van de astra H was dat de achterlichten schuin aflopen waardoor de ruimte om een buggy of kinderwagen in de kofferbak te krijgen niet overhoud .
zafira OPC duur in aanschaf en onderhoud
vectra station en astra station meteen dat degelijke gevoel en wel een hele grote omschakeling van auto als waar ik eerst in reed . plus het feit dat ik in mijn garage geen ruimte had voor een station .
bij toeval een GTS bekeken en ik was verbaasd door die enorme kofferruimte en toch een beetje een coupe model , dus sportieve uitstraling wat wel bij me past met mijn 31 jaar oud . GtS past trouwens ook maar net in mijn garage ;)
Toen ik ook nog een leuke inruilprijs voor mijn C gsi kreeg was de keus snel gemaakt ;)
mijn Gsi die het veld moest ruimen :
28 oktober 2010 om 06:53 #17748719Ja das een mooie Corsa, maar waar is die foto van die GTS nou hee?!?! :wtf:afro
28 oktober 2010 om 09:10 #17748720origineel gepost door Edvries
Ja das een mooie Corsa, maar waar is die foto van die GTS nou hee?!?! :wtf:afrodie stond al op de vorige pagina :P
28 oktober 2010 om 09:12 #17748721Ik vind Vectra C sedan de mooiste. Daarna is een GTS met dubbele uitlaat erg mooi.
Vectra C station heeft zo’n overmaatse laatste stijl. Ook de achterklep is erg rechthoekig van design.:(
28 oktober 2010 om 11:49 #17748722origineel gepost door crossagek
origineel gepost door Edvries
Ja das een mooie Corsa, maar waar is die foto van die GTS nou hee?!?! :wtf:afrodie stond al op de vorige pagina :P
Whaa…sorry…:thumbup:angel
28 oktober 2010 om 18:46 #17748723origineel gepost door crossagek
Probeer nu eens allemaal te omschrijven waarom je de door jou gekozen auto zo mooi vindt.
Ik heb de GTS uit praktisch opzicht gekocht . Januari is mijn vriendin uitgerekend en aangezien ik een corsa C gsi reed welke niet geschikt was als gezinsauto , moest er een andere auto komen .
Ik heb o.a gekeken naar een Astra H , zafira OPC , vectra C station , astra G station en bij toeval bij een GTS .
nadeel van de astra H was dat de achterlichten schuin aflopen waardoor de ruimte om een buggy of kinderwagen in de kofferbak te krijgen niet overhoud .
zafira OPC duur in aanschaf en onderhoud
vectra station en astra station meteen dat degelijke gevoel en wel een hele grote omschakeling van auto als waar ik eerst in reed . plus het feit dat ik in mijn garage geen ruimte had voor een station .
bij toeval een GTS bekeken en ik was verbaasd door die enorme kofferruimte en toch een beetje een coupe model , dus sportieve uitstraling wat wel bij me past met mijn 31 jaar oud . GtS past trouwens ook maar net in mijn garage ;)
Toen ik ook nog een leuke inruilprijs voor mijn C gsi kreeg was de keus snel gemaakt ;)
mijn Gsi die het veld moest ruimen :
Dit verhaal vind ik :thumbup:thumbup:thumbup:thumbup :jerry
Who’s next?
28 oktober 2010 om 19:21 #17748724Ik had dus al gestemd op de sedan, omdat ik een vectra 2000 heb…
Dit vind ik het mooiste door de lange(re) achterkant, tevens is de 2000 alleen in sedan… Vind de hatchback bij de A net niet af ofzow, kweet niet… Heb het idee dat er iets niet klopt… Maarja, zoals al gezegd is, dat is een gevoel… Goed genoeg onderbouwd? :P
28 oktober 2010 om 20:03 #17748725Dit is een bijzonder verhaal:
Ik heb dus op de station geklikt omdat ik hem zelf heb…
… en een grote bagageruimte nodig heb…
… maar het liefst had ik er zo een gehad…
Exact zoal hij op de foto staat. Alleen dan met witte zij-knipperlichten :jerry
28 oktober 2010 om 20:21 #17748726Misschien een idee voor een volgende poll; welke zou je eigenlijk liever willen rijden. Hahahahah.
28 oktober 2010 om 20:25 #17748727haha, inderdaad.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.