welke ecu heb ik nodig?

Forumindex Forums Techniek Cih welke ecu heb ik nodig?

• Dit onderwerp is leeg.
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    tijs
    Deelnemer

goed… ik ben al een poosje aan het rommelen met mijn 20s op injectie…
      intussen al wat problemen opgelost, verrotte bobine, nokkenas welke een inlaatnok miste etc…

afgelope weekend op budel iemand geholpen door mijn ecu even uit te lenen, dat hielp hem wel, maar zette mij aan het denken…
      want zijn motor liep ook niet echt lekker op de ecu (terwijl die verder redelijk gelijk is)
      en zijn motor liep wel weer goed op een andere ecu (met ander nummer… nummer weet ik even niet)

nu weet ik dat ik een L jetronic kabelboom heb, met voorschakelweerstanden en koudestart omloop.
      (dus geen stappenmotor)
      mijn lmm lijkt hierbij te horen “0280 202 006” als ik hem door google gooi.
      maar mijn ecu is van een 2.5 i6 als ik hem door google gooi..
      lijtk me dat de cilinder inhoude per cilinder van een 2.5 kleiner is dan die van een 2l…. dus dat zou verklaren dat hij toch niet zo lekker loopt?

mijn ecu heeft nummer “280 001 120” maar ik moet dus weten welke ecu er bij mijn lmm zou moeten…
      ontsteking wil zich ook niet echt laten afstellen,blijft maar wat pingelen… of geen vermogen leveren..
      vermoed dat dit toch wat te maken heeft met de ecu en het wellicht te weinig inspuiten per cilinder?

tijs
      Deelnemer

http://www.opelmoscow.ru/opelecu-cod.htm

hier staat dat ik een van volgende moet hebben…
        0 280 000 159
        0 280 000 186

wie heeft er iets liggen?

edit— als het goed is al iemand gevonden

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.