welke draad is plus van stadslicht??

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum welke draad is plus van stadslicht??

  • Dit onderwerp is leeg.
25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 50)
  • Auteur
    Berichten
  • #17603208
    CALIBRA4x4TURBO
      Lid sinds:
      4 November 2009

      Denk t niet hoor jaimey, maaruh…….koop ze maar en als ze t doen hoor ik t wel! Prijs is niet veel trouwens! Maar ik denk niet dat er voor een vectra c1 een led is die niet knippert! Een led he? Dat is t mooiste!

      #17603209
      jaimey
      Deelnemer
        Lid sinds:
        30 June 2006

        origineel gepost door CALIBRA4x4TURBO
        Denk t niet hoor jaimey, maaruh…….koop ze maar en als ze t doen hoor ik t wel! Prijs is niet veel trouwens! Maar ik denk niet dat er voor een vectra c1 een led is die niet knippert! Een led he? Dat is t mooiste!

        Ik heb LEDjes besteld bij die zaak waar mijn Xenon ook vandaan komt. De ballast van 1 van de lampen is kapot dus moet daar toch nog wat bestellen. Volgends hem moeten deze het goed doen ZONDER storing…
        Kosten €29,-

        Ik hou jullie op de hoogte

        #17603210
        CALIBRA4x4TURBO
          Lid sinds:
          4 November 2009

          Nou ben weer benieuwd jaimey, ja storingvrij?? Als ze in de bc niets aangeven zeggen sommige ook al snel storingvrij maar ja….. aan de voorzijde is het dan net sensation nog met al dat geknipper! Ben benieuwd!

          #17603211
          jaimey
          Deelnemer
            Lid sinds:
            30 June 2006

            origineel gepost door CALIBRA4x4TURBO
            Nou ben weer benieuwd jaimey, ja storingvrij?? Als ze in de bc niets aangeven zeggen sommige ook al snel storingvrij maar ja….. aan de voorzijde is het dan net sensation nog met al dat geknipper! Ben benieuwd!

            Storings vrij betekend bij mij geen melding in BC en geen Sensation White party voor de motor kap:P

            verwacht ze maandag binne te krijgen

            #17603212
            CALIBRA4x4TURBO
              Lid sinds:
              4 November 2009

              :D okey nou ben zo erg benieuwd! ik heb ook al 6 setjes totaal geprobeerd! Maar elke keer was t nog sensation!:(

              #17603213
              jaimey
              Deelnemer
                Lid sinds:
                30 June 2006

                Kijk eens eventjes het is me gelukt,
                een LED als stadslicht ZONDER storing in BC en zonder disco!!!!!!!

                Dit is het ledje. Iets aangepast, het ledje is net de groot voor de houder maar dankzij mijn vriendin haar nagel studio de hoekjes iets af kunnen slijpen


                En hier een foto van het verschil

                klik HIER voor de link naar het verkoop punt.
                Dit is een erg nette zaak ben de hele week bezig geweest samen met de verkoper om de goede LED’s te krijgen.
                Via zijn contacten hebben we de goede gevonden.
                Kosten zijn 34,95

                #17603214
                DOCTOR007
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  24 November 2008

                  origineel gepost door jaimey
                  Kijk eens eventjes het is me gelukt,
                  een LED als stadslicht ZONDER storing in BC en zonder disco!!!!!!!

                  Dit is het ledje. Iets aangepast, het ledje is net de groot voor de houder maar dankzij mijn vriendin haar nagel studio de hoekjes iets af kunnen slijpen


                  En hier een foto van het verschil

                  klik HIER voor de link naar het verkoop punt.
                  Dit is een erg nette zaak ben de hele week bezig geweest samen met de verkoper om de goede LED’s te krijgen.
                  Via zijn contacten hebben we de goede gevonden.
                  Kosten zijn 34,95

                  Het is je wel goed gelukt. Ik heb ook xenon look stadslichten, met ontstoorders. En ja ik heb wel nog steeds van die Sensation White toestanden maar na 30 sec stopt het. En eens in de zoveel tijd, doet ‘ie ff weer en dan is het klaar.
                  Niet wetende vragen me wat het is en ik vertel het dat het een controle is van de beveiligingssysteem:Pking:

                  #17603215
                  jaimey
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    30 June 2006

                    Ik ben blij dat ik van dat knipperen af ben vond het zelf heel kinderachtig staan..
                    Alsof ik dat extra had ingebouwd

                    #17603216
                    CALIBRA4x4TURBO
                      Lid sinds:
                      4 November 2009

                      Oke dat is voor elkaar dan!:D Wil ik ook dan! maaruhhh waar moest je wat van af vijlen?? Van het ledje of….? Kun je laten zien van welke kanten??Kan hij dan niet stuk gaan? Ze zien er wel apart uit he? maar de gloed is mooi!! Heb je nu in 1 koplamp xenon en de ander niet?? Ook bij hem gehaald? Wel mooie xenon! Ik heb origineel erin maar is niet zo heel fel zelf vindt ik! Niet zo blauw! Wel beter dat je het gevonden hebt die ga ik dan ook bestellen daar! Dus als je het licht uit zet knippert er niks meer??? Helemaal niks ook niet even????? want ik vertouw eigenlijk niet 1 ledje meer:P

                      #17603217
                      jaimey
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        30 June 2006

                        origineel gepost door CALIBRA4x4TURBO
                        Oke dat is voor elkaar dan!:D Wil ik ook dan! maaruhhh waar moest je wat van af vijlen?? Van het ledje of….? Kun je laten zien van welke kanten??Kan hij dan niet stuk gaan? Ze zien er wel apart uit he? maar de gloed is mooi!! Heb je nu in 1 koplamp xenon en de ander niet?? Ook bij hem gehaald? Wel mooie xenon! Ik heb origineel erin maar is niet zo heel fel zelf vindt ik! Niet zo blauw! Wel beter dat je het gevonden hebt die ga ik dan ook bestellen daar! Dus als je het licht uit zet knippert er niks meer??? Helemaal niks ook niet even????? want ik vertouw eigenlijk niet 1 ledje meer:P

                        Ik heb met een dreveltje uit mijn vriendin haar nagel studio cq kamer een halve mm van de hoekjes afgehaald

                        je kan heel goed zien tot hoe ver je kan gaan met een fijne nagel vijl moet het gewoon lukken.

                        Ik heb GEEN storing en GEEN geknipper niet 1 keer echt helemaal niets.
                        Ik had eerst het LEDje verkeerd om je moet dus rekening houden met de plus en min maar er gaat niets kapot als je het eerst verkeerd om doet dat had ik namelijk ook…
                        Ik rij nu idd half Xenon half hallogeen maar hopelijk is het morgen weer allebij de kanten Xenon.

                        Als je bij hem besteld vermeld dan even het forum ik heb namelijk om korting gevraagd voor forum leden. Heb alleen tot nog toe geen reactie ontvangen van hem

                        #17603218
                        CALIBRA4x4TURBO
                          Lid sinds:
                          4 November 2009

                          Oke ja want zie dat er staat canbus led! Kijk eens op xenonlamp.nl en dan onder stadslicht! Is wel wat goedkoper maar ja…. wil niet weer steeds gaan proberen als die van jou t nu goed doen! Ben ik er vanaf! Maar korting is altijd leuk! Koste opsturen bij hem nu ook iets of…? kan t niet 123 terugvinden!

                          #17603219
                          jaimey
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            30 June 2006

                            origineel gepost door CALIBRA4x4TURBO
                            Oke ja want zie dat er staat canbus led! Kijk eens op xenonlamp.nl en dan onder stadslicht! Is wel wat goedkoper maar ja…. wil niet weer steeds gaan proberen als die van jou t nu goed doen! Ben ik er vanaf! Maar korting is altijd leuk! Koste opsturen bij hem nu ook iets of…? kan t niet 123 terugvinden!

                            Tja ik moets voor de ballast en de LEDjes 7 euro verzend kosten betalen.. de ledjes zelf passen makkelijk in een envelop dus misschien dat het je niets kost…..

                            #17603220
                            CALIBRA4x4TURBO
                              Lid sinds:
                              4 November 2009

                              oke en hoeveel korting zou er dan af gaan? Zijn ze echt plat zeker? Maar wel fel? hoeveel leds zitten erin 2?

                              #17603221
                              jaimey
                              Deelnemer
                                Lid sinds:
                                30 June 2006

                                origineel gepost door CALIBRA4x4TURBO
                                oke en hoeveel korting zou er dan af gaan? Zijn ze echt plat zeker? Maar wel fel? hoeveel leds zitten erin 2?

                                Hij heeft nog niet geantwoord op de korting maar eerlijk gezegt zou mij dat niet zo heel veel uitmaken be allang blij dat het nou gelukt is.
                                Ze zijn idd heel plat boven en onder zit een ledje maar het licht is echt goed hoor en ik ben er echt een zeikerd in…

                                #17603222
                                CALIBRA4x4TURBO
                                  Lid sinds:
                                  4 November 2009

                                  oke nou ga ik ze maar bestellen en dan zien we wel! Hopelijk is t bij mij ook goed??? want je zult weer net zien dat t bij mij niet werkt! Net zoals iedereen logo;s er af haalt zonder klep te moeten spuiten en bij mij zit er weer wel aftekekning achter maar ja…. he bedankt en je hoort er wel van als t erin zit en werkt ofzo!

                                  #17603223
                                  jaimey
                                  Deelnemer
                                    Lid sinds:
                                    30 June 2006

                                    ALs je ergends problemen mee hebt hoor ik het wel.
                                    Zeg er even bij de het voor een Vec C is en dat je van het forum komt…

                                    Groeten en suc6

                                    #17603224
                                    Erwin
                                    Deelnemer
                                      Lid sinds:
                                      30 June 2004

                                      Die witte LED’s zien er goed uit! Ik heb nu een setje 3400K halogeen er in, deze zijn minder geel dan normaal halogeen maar nog lang niet zo wit als een 4300K xenon lamp. 34 euro is wel veel geld maar ik vind het het waard als ze niet meer flitsen. Deze LED’s flitsen dus niet als de verlichting uit staat?:

                                      http://www.sky-cars.nl/webshop/online/verlichting/led-verlichting/pilot-can-bus-led-t10-2-smd-dubbelzijdig-wit-2.html

                                      Had je met andere LEDs het flits probleem dan wel?

                                      #17603225
                                      jaimey
                                      Deelnemer
                                        Lid sinds:
                                        30 June 2006

                                        origineel gepost door Erwin
                                        Die witte LED’s zien er goed uit! Ik heb nu een setje 3400K halogeen er in, deze zijn minder geel dan normaal halogeen maar nog lang niet zo wit als een 4300K xenon lamp. 34 euro is wel veel geld maar ik vind het het waard als ze niet meer flitsen. Deze LED’s flitsen dus niet als de verlichting uit staat?:

                                        http://www.sky-cars.nl/webshop/online/verlichting/led-verlichting/pilot-can-bus-led-t10-2-smd-dubbelzijdig-wit-2.html

                                        Had je met andere LEDs het flits probleem dan wel?

                                        Alle andere LED’s die ik heb gebruikt knipperden (en dat zijn er veel) alleen deze niet. mocht je ze daar bestellen noem het Forum even krijg je een paar euro korting:D

                                        #17603226
                                        Erwin
                                        Deelnemer
                                          Lid sinds:
                                          30 June 2004

                                          Bedankt! Ik ga gelijk een mailtje sturen.

                                          #17603227
                                          jaimey
                                          Deelnemer
                                            Lid sinds:
                                            30 June 2006

                                            origineel gepost door Erwin
                                            Bedankt! Ik ga gelijk een mailtje sturen.

                                            Calibra4x4turbo (leon) heeft ze vandaag ook binnen gehad en die had volgends mij ook gen storing…..

                                            #17603228
                                            CALIBRA4x4TURBO
                                              Lid sinds:
                                              4 November 2009

                                              Hehehe:cool:!! Eindelijk leds die niet knipperen!:oIk dacht niet dat er nog waren! Maar………..ze zijn er toch:wub Dankzij Jaimey.s lange zoektocht:wors Bedankt nog voor de tip! Heb net 5 minuten terug buiten getest is nu schemerig, en normaal als ik met de afst.bediening opent vanaf afstand dan begint die sensation kermis weer! Maar nu bleef t stil en heb ze aan gezet en uit en niks geen geknipper meer! Niet 1x! Heerlijk! Kost wel 32 euro maar dan ben je wel van dat geknipper en storing in je bc af! Storing gaf hij niet meer aan want had er weerstandjes tussen gezet maar dat geknipper kwam ik niet vanaf! Al 4 setjes getest en toen maar opgegegeven want t loopt dan op ook al die kosten met die leds kopen! Maar dankzij Jaimeys zoektocht is t hem gelukt en ik heb ze nu ook! Bedankt nogmaals! Nu geen kinderachtig stroboscoop geknipper meer. Ik stond wel s met een maat bij ons op de dijk aan de Westerschelde aan t water een biertje te drinken en dvd muziek aan of filmpje kijken en dan bleven ze ook knipperen! Dachten al die mensen daar zitten 2 kinderen in die met lampjes spelen! Stond gewoon zielig man! Maar nu is t over! Ben blij er mee! Jaimey bedankt he:thumbup! En als je in zeeland een keer komt moet je t maar zeggen drinken we er wel s een biertje op! kan ik gelijk je vec bekijken! Kan nu weer lekker gaan slapen:sleeping haha. Lag er niet wakker van hoor…. maar tis wel beter zo! Dus deze leds zijn echt goed en fel ook!!:thumbup

                                              #17603229
                                              jaimey
                                              Deelnemer
                                                Lid sinds:
                                                30 June 2006

                                                origineel gepost door CALIBRA4x4TURBO
                                                Hehehe:cool:!! Eindelijk leds die niet knipperen!:oIk dacht niet dat er nog waren! Maar………..ze zijn er toch:wub Dankzij Jaimey.s lange zoektocht:wors Bedankt nog voor de tip! Heb net 5 minuten terug buiten getest is nu schemerig, en normaal als ik met de afst.bediening opent vanaf afstand dan begint die sensation kermis weer! Maar nu bleef t stil en heb ze aan gezet en uit en niks geen geknipper meer! Niet 1x! Heerlijk! Kost wel 32 euro maar dan ben je wel van dat geknipper en storing in je bc af! Storing gaf hij niet meer aan want had er weerstandjes tussen gezet maar dat geknipper kwam ik niet vanaf! Al 4 setjes getest en toen maar opgegegeven want t loopt dan op ook al die kosten met die leds kopen! Maar dankzij Jaimeys zoektocht is t hem gelukt en ik heb ze nu ook! Bedankt nogmaals! Nu geen kinderachtig stroboscoop geknipper meer. Ik stond wel s met een maat bij ons op de dijk aan de Westerschelde aan t water een biertje te drinken en dvd muziek aan of filmpje kijken en dan bleven ze ook knipperen! Dachten al die mensen daar zitten 2 kinderen in die met lampjes spelen! Stond gewoon zielig man! Maar nu is t over! Ben blij er mee! Jaimey bedankt he:thumbup! En als je in zeeland een keer komt moet je t maar zeggen drinken we er wel s een biertje op! kan ik gelijk je vec bekijken! Kan nu weer lekker gaan slapen:sleeping haha. Lag er niet wakker van hoor…. maar tis wel beter zo! Dus deze leds zijn echt goed en fel ook!!:thumbup

                                                Ben blij dat ze goed zij:D
                                                Wist het al maar was toch een beetje zenuwachtig ervoor..

                                                Veel plezier ermee!!!!!!!!

                                                en wie weet tot in Zeeland
                                                Al zal dat eerder op de motor zijn dan met de Vec:agent

                                                #17603230
                                                CALIBRA4x4TURBO
                                                  Lid sinds:
                                                  4 November 2009

                                                  origineel gepost door jaimey
                                                  ALs je ergends problemen mee hebt hoor ik het wel.
                                                  Zeg er even bij de het voor een Vec C is en dat je van het forum komt…

                                                  Groeten en suc6

                                                  Hey als je ergens problemen mee hebt:P………… zei je…………… hoe ist met jouw leds??? Knipperen ze nog niet?? de mijne knipperen keertje of 5-8 keer als de lampen uit gaan! Lekker kut zeg!:fy1 en dat voor 35 euro! Zit er garantie op denk je?? Als het niet erger wordt vindt ik t niet zo erg maar t staat weer zo stom he?

                                                  #17603231
                                                  luger
                                                    Lid sinds:
                                                    4 September 2010

                                                    Hallo,

                                                    heb zojuist mijn angel eyes zwart met witte LED ringen binnen gekregen en ingebouwd.
                                                    En kwam er dus ook achter dat ze begonnen te knipperen bij het openen/sluiten van de deuren
                                                    en dacht ook na het in/uit schakelen van de verlichten zelf. Nou was mijn vraag of hier ook speciale
                                                    LED’s voor te koop zijn want dit is natuurlijk een ander formaat dan je normale stadslicht.
                                                    En mn bc geeft aan dat mn parkeerlicht het niet doet :( alleen links voor by the way) maar alle 4 de
                                                    ringen doen het gewoon. Iemand een idee?
                                                    MVG,

                                                    Lu

                                                    #17603232
                                                    Erwin
                                                    Deelnemer
                                                      Lid sinds:
                                                      30 June 2004

                                                      origineel gepost door CALIBRA4x4TURBO

                                                      origineel gepost door jaimey
                                                      ALs je ergends problemen mee hebt hoor ik het wel.
                                                      Zeg er even bij de het voor een Vec C is en dat je van het forum komt…

                                                      Groeten en suc6

                                                      Hey als je ergens problemen mee hebt:P………… zei je…………… hoe ist met jouw leds??? Knipperen ze nog niet?? de mijne knipperen keertje of 5-8 keer als de lampen uit gaan! Lekker kut zeg!:fy1 en dat voor 35 euro! Zit er garantie op denk je?? Als het niet erger wordt vindt ik t niet zo erg maar t staat weer zo stom he?

                                                      Same here!

                                                      Na enkele weken in gebruik begonnen ze bij mij ook te knipperen. Het witte print plaatje is ook een beetje bruinig uitgeslagen alsof er iets gerookt heeft. :hmmz

                                                    25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 50)
                                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.