Forumindex › Forums › Techniek › C20xe (2.0 16v) › welke chip ?
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
20 oktober 2011 om 20:25 #17242291
dag heren,
Voor mijn standaard 20XE heb ik 2 snelle nokkenassen besteld ( cat cams 267 gr. ) kan hier een standaard snelle chip in of moet ik er eentje laten schrijven op de rollenbank met dit heb ik eigenlijk geen ervaring graag jullie reactie !Ik begrijp dat je de nokkenassen op de bank pas echt goed kan afstellen.
groeten,
Richard
20 oktober 2011 om 20:37 #17928844i.c.m verstelbare tandwielen kun je hem heel mooi afstellen op de bank.
kost ff wat meer, maar veel beter dan standaard chips!!27 oktober 2011 om 08:50 #17928845Verstelbare tandwielen:
http://www.txautosport.co.uk/c20xe–c20let-vernier-pulley–20-turbo-xe-redtop-gsi-40-p.asp” onclick=”window.open(this.href);return false;
Ga er binnenkort weer bestellen bij die gasten, hoe meer mensen iets willen kopen hoe beter de korting.Maar wat GSiRacer zegt: verstelbare tandwielen en dan op een bank een programma laten schrijven. Of via Miruni regelen, die doe het met de laptop in de auto.
Doe dit trouwens alleen als je helemaal klaar bent met tuning van je blok, anders kan je elke keer je chip programma laten aanpassen.
27 oktober 2011 om 11:26 #17928846is 267 gr wild?
ik zoek een sportieve nokkenas voor straat gebruik, en af en toe circuit,
miss wil ik ook wel die verstelbare tandwielen,corsa GSI laat mijn ff weten als je ga bestellen
welke kan dan nemen?
27 oktober 2011 om 16:21 #17928847267 is prima voor op straat, niet te wild.
ik heb ze ook op de XE gehad. vanaf 4000 toeren gaat dat echt los :thumb27 oktober 2011 om 18:37 #17928848tot 278 graden met 9,5mm kleplift is leuk voor op straat ( hogere kleplift vereist kopbewerking en zuiger bewerking )
daarboven word het te wildde ”newkids” manta heeft nu 300graden met 11mm lift nokkenassen aanboord, dat doet onder de 2500rpm niets, maar daarboven gaan ze los tot 8000rpm!!!!
is dus leuk voor als je op t cirquit rijd,maar op straat is t gewoon kut :P
ik ben nu zelf bezig met een ”c22xe” deze krijgt dus 278graden met 9,5mm kleplift nokkenstokken, dit kan namelijk nog net met std klepveren en hydro stoters
28 oktober 2011 om 11:25 #17928849@otdh wrote:
tot 278 graden met 9,5mm kleplift is leuk voor op straat ( hogere kleplift vereist kopbewerking en zuiger bewerking )
daarboven word het te wildde ”newkids” manta heeft nu 300graden met 11mm lift nokkenassen aanboord, dat doet onder de 2500rpm niets, maar daarboven gaan ze los tot 8000rpm!!!!
is dus leuk voor als je op t cirquit rijd,maar op straat is t gewoon kut :P
ik ben nu zelf bezig met een ”c22xe” deze krijgt dus 278graden met 9,5mm kleplift nokkenstokken, dit kan namelijk nog net met std klepveren en hydro stoters
:jerry :jerry :jerry
[youtube:2vgio1j4]http://www.youtube.com/watch?v=ucD87EbW12Q[/youtube:2vgio1j4]28 oktober 2011 om 16:31 #17928850Ik heb 280 maar dat loopt gewoon goed op straat hoor. Je moet enkel niet constant bebouwde kom rijden, dat rustig in een 30 zone werkt ie niet heel lekker mee.
Miruni kan ook op de bank afstellen, doet ie super en voor een hele nette prijs.
30 oktober 2011 om 19:32 #17928851Miruni is topper laat mn auto er dit jaar ook weer chippen
2 november 2011 om 21:43 #17928852Miruni chipt alleen opel??
Heb een peugeot die flink wat paarden er bij mag krijgen ook.3 november 2011 om 17:10 #17928853@Lex wrote:
Miruni chipt alleen opel??
Heb een peugeot die flink wat paarden er bij mag krijgen ook.Nee hij chipt ook andere merken maar daarvoor moet je erst even na vragen
3 november 2011 om 17:29 #17928854vergeet alleen niet dat je uit een standaard atmosferisch blok niet zoveel winst als uit een turbo kan halen…
met std onderdelen max 15pk tov 100pk met een turbo
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.