Welke bougiekabels icm Beru / KMS / VAG bobine ?

Forumindex Forums Techniek C20xe (2.0 16v) Welke bougiekabels icm Beru / KMS / VAG bobine ?

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    lenn0
    Deelnemer

Ik zoek een set bougiekabels welke goed matcht tussen de c20xe en de beru wasted spark bobine, iemand enig idee van welk model auto er misschien een goed passende set beschikbaar is?

Deze bobine wordt nogal veel gebruikt bij KMS en andere stand alone systemen.

Mijn huidige set heb ik laten maken, lumenition bij limpex sport, vreselijk duur. Afdichting was al niet te best en er zit nu zelfs al een slechte kabel tussen.

Hopelijk weet iemand een makkelijk setje dat perfect is voor deze bobine. :thumb

freek corsa
      Deelnemer

Kun je niet terug gaan voor garantie?

Ik wilde je adviseren om ze te laten maken, maar dat had je dus al gedaan.

lenn0
        Deelnemer

Ik had eigelijk geen zin meer om de moeite te nemen om ze nog een keer in orde te laten maken via hem, dat verliep toen al een beetje rommelig.
          Niet lullig bedoeld maar degenen die john kennen weten denk ik wel wat ik bedoel. ;)

http://www.hulsenturbotuning.nl/web-winkel-home/tuning-en-ombouw/ontsteking.html?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=56&category_id=57

Ik heb deze set stekkers besteld, die zou wel perfekt voor deze bobine moeten zijn.

Van het weekend even aanpassen.

Ik denk ondertussen ook wel dat een kant en klaar 100% passend setje geen optie is voor deze bobine.

modfreak
          Deelnemer

Ik had vorig jaar bij mister auto een bougie cord set gekocht. Koste 40 euro dacht ik. Geen mis fires mee gehad meen ik. Wel met goedkope pomp benzine.
            Zou even moeten uitzoeken welk type dat was. cilinder 4 was alleen iets langer. 150 euro voor een beru vindt ik teveel. M2.8

modfreak
            Deelnemer

OPEL ASTRA F hatchback (53_, 54_, 58_, 59_) 1.6 i 16V (100Pk)
              1 x Bougiekabelset
              BOUGICORD – Ref : 4163

Was 50.48€

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.