Forumindex › Forums › Modellen › Senator, Monza en Commodore, Rekord, KAD › Welke banden hebben jullie?
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
7 september 2010 om 19:11 #17725580
mag ik vragen waar je die vandaan hebt?king:
ik heb namelijk alleen de zwarte hier liggen, maar vind de chrome mooier.
7 september 2010 om 20:38 #17725581origineel gepost door bettus accu
mag ik vragen waar je die vandaan hebt?king:ik heb namelijk alleen de zwarte hier liggen, maar vind de chrome mooier.
Deze had ik gevonden maar dan krijg ik ze met het opellogo zwart op chromen ondergrond…
7 september 2010 om 20:58 #17725582AnoniemLid sinds:
1 January 1970origineel gepost door Ruud B
@ MonzaRon
Gaan die 16 inchers niet aanlopen tegen de schermrand zo?bij de a1 zitten er 205-55 banden op[geen verlagingsset],
hier de a2 met 225-45 banden [verlagingsset mantzel voor en gse veren achter]
zowel bij a1 en de a2 lopen de banden niet aan/tegen de schermranden . :thumbup
9 september 2010 om 08:10 #17725583ik heb er fulda’s 14″ onder liggen gelukkig zijn ze snel kaal en kan ik michelin gaan kopen
michelin heeft mij en mijn auto’s al een paar keer gered:o
maar het is idd waar je maar voor kiest en hoe het met de financiën zit:(maar 1 ding koop NOOIT geen gislavet (of iets wat op deze naam lijkt)
heeft bij mij rondom 3 dagen op de auto gezeten had bijna mijn vrouw en schoonvader verloren
(mijn schoonmoeder had jammer genoeg geen rijbewijs;):P:P) en toen ie bij mij ook vreemd gedrag toonde
heb ik de banden er onder weg laten halen en snel weer terug naar michelin9 september 2010 om 08:23 #17725584Nou moet ik eerlijk zijn:
Mijn voorbanden zijn iedere 3/4 maanden kaal.Ik heb al vanalles derop gehad:
Dunlop
Michelin
Hancook
Pirellie
enz enzEn ik kan nooit niks merken van merk en type band…
Misschien dat sommige iets stiller zijn maar thats it.En Gislavet is toch wel een redelijk bekende band,als die echt zo slecht geweest zouden zijn,dan was dat merk niet zo bekend geworden,maar das mijn visie
9 september 2010 om 08:35 #17725585AnoniemLid sinds:
1 January 1970origineel gepost door GSE
Nou moet ik eerlijk zijn:
Mijn voorbanden zijn iedere 3/4 maanden kaal.Ik heb al vanalles derop gehad:
Dunlop
Michelin
Hancook
Pirellie
enz enzheb je voorwielaandrijving :o :D
9 september 2010 om 08:41 #17725586origineel gepost door Uniek
maar 1 ding koop NOOIT geen gislavet (of iets wat op deze naam lijkt)origineel gepost door GSE
En Gislavet is toch wel een redelijk bekende band,als die echt zo slecht geweest zouden zijn,dan was dat merk niet zo bekend geworden,maar das mijn visieIk heb een van mijn vorige auto’s (geen opel) in 6 jaar tijd 2 sets Gislavet versleten en dat was een prima band.
Maar ik hoor die verhalen ook over Conti’s…
De een zweert erbij en de ander vindt het niks.
Zal misschien ook wel per auto uitmaken.9 september 2010 om 16:05 #17725587origineel gepost door charlois187
Ik Heb 18 inch BBS / 255 breed / 35 hoog….heb nergens last van….ik vind het zelfs beter rijden dan mijn vorige 14 inch ronals met deze banden leek het wel of ik tractorbanden had!
Nu meer grip en nog steeds zeer confortabel kan ik je zeggen.
Heb enkel soms last van spoorvorming maar dat is dan ook alles.Ben het trouwens met GSE eens ik vind mooie dikke velgen ook beter staan onder een Monza (mits de velgen wel een “old school” uiterlijk hebben uiteraard) maar dat is uiteraard smaakgevoelig.
Is dat rondom 18 inch BBS / 255 breed / 35 hoog :o
Wel gaaf die velgen onder een Monza, zou ze nog wel eens onder een Senator A1 willen zien :wub
10 september 2010 om 06:28 #17725588origineel gepost door Ruud B
origineel gepost door Uniek
maar 1 ding koop NOOIT geen gislavet (of iets wat op deze naam lijkt)origineel gepost door GSE
En Gislavet is toch wel een redelijk bekende band,als die echt zo slecht geweest zouden zijn,dan was dat merk niet zo bekend geworden,maar das mijn visieIk heb een van mijn vorige auto’s (geen opel) in 6 jaar tijd 2 sets Gislavet versleten en dat was een prima band.
Maar ik hoor die verhalen ook over Conti’s…
De een zweert erbij en de ander vindt het niks.
Zal misschien ook wel per auto uitmaken.En rijstijl……
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.