Welke autostoel past er allemaal in een Astra F uit 96′

Forumindex Forums Modellen Astra Welke autostoel past er allemaal in een Astra F uit 96′

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Skez

Hoi!

Even een vraagje, aangezien mijn bestuurderstoel toch echt wel aan vervanging toe is, wil ik rond gaan kijken voor een tweedehandse stoel.

Maar van welke model auto’s passen de stoelen in een Astra uit 96′? Ik las dat van bijv. een Opel Calibra ook zou passen. Klopt dit, of moet ik echt alleen opzoek gaan naar een Astra stoel uit dan wel hetzelfde bouwjaar?

Alvast bedankt :)

soepkiepe
      Deelnemer

zelfde bouwjaar hoeft niet perse, astra f is astra f.
        calibra schijnt inderdaad te passen, houd er wel rekening mee dat het onderstel wel lager is als ik mij niet vergis, maar je kan altijd je eigen onderstel er onder zetten natuurlijk.
        vectra a moet ook wel passen geloof ik, en nog wel een paar modellen.
        mooiste is natuurlijk om een stoel te vinden die het zelfde is als je hele interieur of een compleet interieur uit een astra f.

Skez

Hey!

Ja, dat zou wel het mooiste zijn. Maar m’n autootje is een beetje aan z’n eind. Ook heb ik enorme schade aan m’n zijkant. Nadat ik terug kwam van het winkelen, trof ik mijn auto met enorme schade aan. En diegene heeft geen brief o.i.d. Achter gelaten. En ja, de schade komt op meer uit dan mijn hele autootje kost. Dus op het moment is het alleen m’n vervoer naar m’n werk en niet meer mijn mooie ouwe bakkie :-( dus eigenlijk ga ik alleen opzoek naar een bestuurderstoel en eventueel bijrijdersstoel. :-)

Okay, Calibra en Vectra A. En dan maakt het bouwjaar dus niks uit??
          Weet je nog meer modellen?

soepkiepe
          Deelnemer

dat is dan weer zonde natuurlijk, geen fotos van de auto?

bouwjaar van de calibra en vectra a maakt niet uit, zitten ook gewoon de zelfde stoelen in.
            meer modellen weet ik zo niet, moet je ff kijken, corsa a en b kon ook nog wel eens passen,maar wete het niet zeker,gewoon ff kijken op de sloop als het onderstel het zelfde is.
            let er wel op dat wanneer je een stoel er uit haalt dat je de gordelspanner afsluit.
            als je dat kapje er af haalt die aan de deur kant over je rail zit zie je een rood klemmetje op de achterkant zitten, deze kun je er af pakken en een paar cm verder op weer er tussne drukken.
            het gaat zelden mis, maar als die gordel spanner wel springt heb je een serieus probleem.

https://www.youtube.com/watch?v=MXOk7Z5rmuk” onclick=”window.open(this.href);return false;

midnight black
            Deelnemer

Mooi filmpje soepkiep, alleen van een elektrische gordelspanner in de F zit een mechanische. .. Maar je hebt helemaal gelijk, netjes veilig stellen met clipje. Stoel uit een E kadett past ook nog als je frame overzet dan houd je zelfs de spanner.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.