welke autoradio

Forumindex Forums Modellen Astra welke autoradio

• Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Sonny62

Zoonlief heeft een GTC uit 2005. Dus radio zonder aux. Daar is hij een beetje klaar mee. Wat is een goede alternatieve radio die ook de boordcomputer functie overneemt.

dissie
      Deelnemer

Ik heb gekozen voor de zendai v41

http://www.navaudio.nl/products/Opel-Astra%7B47%7Dvectra%7B47%7D…–autoradio-navigatie.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

Sonny62

@dissie wrote:

Ik heb gekozen voor de zendai v41

http://www.navaudio.nl/products/Opel-Astra%7B47%7Dvectra%7B47%7D…–autoradio-navigatie.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

En hoe makkelijk is het aansluiten, oude eruit, stekkers er in en klaar?

dissie
          Deelnemer

Yess klopt helemaal… Ik zelf heb er nog wat andere dingen op aangesloten zoals een actieve aub en achteruitrij camera…
            Je moet alleen even kloten om alle draden weg te werken… Ook van de microfoon van de carkit en de gps muis e.d.

Makkelijkste is even het dashboard kastje eruit halen (middels 4 torx boutjes) Let wel op het stekkertje van het dashboard lichtje!

Sonny62

@dissie wrote:

Yess klopt helemaal… Ik zelf heb er nog wat andere dingen op aangesloten zoals een actieve aub en achteruitrij camera…
              Je moet alleen even kloten om alle draden weg te werken… Ook van de microfoon van de carkit en de gps muis e.d.

Makkelijkste is even het dashboard kastje eruit halen (middels 4 torx boutjes) Let wel op het stekkertje van het dashboard lichtje!

oke super bedankt. je bent ook tevreden over dit apparaat geluid etc

opel-mark
              Deelnemer

ik heb het broertje daarvan, de swissaudio, en hij neemt inderdaad gewoon stuurwielbediening e.d. over, er zit namelijk een canbus converter tussen.
                bij mij heb ik stukken plastic achter de radio weg moeten zagen om alle draden weg te kunnen werken omdat er erg veel opties opzitten voor extra versterkers, dvd in en uitgangen enz.

bij het monteren dashboardkastje eruit halen, dan kun je ook meteen de gps muis kwijt op de stang achter het dashboardkastje, daar zit een mooi plat stuk op waar ik ook de gps muis geplaatst heb.

kwa geluid zul je er een stuk op vooruit gaan vergeleken met de cd30

iAstra
                Deelnemer

@ Dissie,

zou je een filmpje kunnen maken van hoe hij er bij jou in zit?
                  dan nog een paar vragen:
                  -kun je MKV (film) bestanden met (SRT, ondertitel bestanden) afspelen?
                  -kun je naast audio ook video streamen van bijv je iphone/ipod naar deze unit?
                  -en hoe zit het met het updaten van je navigatie kaarten?

Grtz iAstra

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.