Achter de schermen zijn wij druk bezig met het vernieuwen van het forum. We bouwen aan een modern, sneller en toekomstbestendig platform, zodat we ook de komende jaren samen kunnen blijven sleutelen, delen en discussiëren.
Het nieuwe forum zal binnen enkele dagen online gaan.
⚠️ Belangrijk om te weten: Reacties en topics die vanaf nu nog op dit oude forum worden geplaatst, kunnen niet meer worden meegenomen naar het nieuwe forum. Om verlies van informatie te voorkomen, raden we aan om nieuwe berichten nog even uit te stellen totdat het vernieuwde forum live is.
Bedankt voor jullie begrip, geduld en trouw aan het forum. We kijken ernaar uit om jullie binnenkort te verwelkomen op het nieuwe forum!
Fiat Punto 1.4 Sporting uit 2004 bijna 4 jaar in bezit gehad van eind 2008 tot eind 2012 en toen heb ingeruild op mijn huidige OPC. Prachtige bak die Punto, nooit problemen mee gehad en af-fabriek best wel volgeladen met opties, zeker voor een B-klasser uit 2004. Standaard kleine subwoofer, climate control, hill descent control, boardcomputer, traction control, 6-speed en nog wat meer. Ondanks 95pk een heel explosief blokje en dito rijeigenschappen. Maar uiteraard nog geen moment spijt van inruil tegen mijn huidige OPC ;)
hey eerst een vectra a en de vectra b 1.7 diesel toen deze vectra b 20l dtl aangeschaft bij 70.000 km gekocht 7 jaar meegereden verkocht met 320.000 km nooit wat aangehad zelf niet de uitlaat was beste auto tot nu toe die ik gehad hept