Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › welke achterlichten
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
25 september 2010 om 10:38 #17226335
Hallo allemaal,
Ik ben een sedan rijder en wil eindelijk eens af van die afschuwelijke achterlichten met oranje knipperlichten. maar nu heb ik op 2 sites de volgende lampen gezien:
http://www.cargoods.nl/shop/achterlichten/7414-achterlichten-opel-vectra-c-02-08/
volgens de sites passen ze allebei op de sedan maar is de 1 natuurlijk goedkooper dan de ander. welke raden jullie mij aan?:hmmz
BVD25 september 2010 om 20:18 #17733322Ik zie niet zo veel verschil in de achterlichten… en ps je moet je onderste link ff aanpassen je komt er zo niet, le hebt maar ene deel van de www…link als werkende link gemaakt, zie maar als je erop gaat met muis punt..
Zo zie ik gene verschil…maar net paar glazen spa rood op…dus kan bubbelig zien.
Beide wel veel beter als de oranje, waarom dit nou bij de sedan gedaan wordt snap ik niet echt…
:thumbupArnold
25 september 2010 om 20:45 #17733323Ik heb de achterlichten van het nieuwe model en vindt het zelf niet verkeerd, alhoewel ik de achterlichten van de GTS ook wel mooi vindt!
Inmiddels zijn de lampjes vervangen voor Silver Visions van Philips, waardoor je de oranje gloed ook niet meer ziet.26 september 2010 om 16:21 #17733324Hey arnold,
Nee ik zie inderdaad ook niet echt verschil alleen misschien dat die eerste het rode gedeelte in de
lamp ook wat donkerder is. Enja dat de 2e set lampen goedkoper is. En thnx voor de tip link is weer ok.:thumbupEn opelvec02 ziet er goed uit hoor die achterlichten, erg mooi het wit rood wit :thumbup is inderdaad ook
een ideetje nou hopelijk reageert er nog iemand met de zelfde kleur vec als ons met smoke achterlichten
dan ben ik helemaal gelukkig. Als je het ziet krijg je toch een beter idee he. En had nog een vraagje; Heb jij
die chrome strips bij je ramen zelf gemonteerd want dat wil ik namelijk ook doen? en wat kost dat ong.?
nou wederom allen bedankt voor de reacties,Gr,
Lu26 september 2010 om 16:36 #17733325Ik zou ook een blik werpen op ebay.de ….Kan je aardig wat centen besparen.
Akin Yalcin
26 september 2010 om 18:11 #17733326oke top, zal ik dan zeker ff doen.
bedankt.
Gr2 oktober 2010 om 17:24 #17733327Nou heb gister mijn nieuwe achterlichten binnen gekregen en gelijk gemonteerd.:D
ben er suuuuuuuuper blij mee. Heb ze idd via Ebay.de gekocht dus Akin nogmaals
hartstikke bedankt :thumbup maar vroeg mij nu wat af; want heb ze nu al geplaatst
maar bedacht mij vandaag opeens dat het natuurlijk aansluit met rubber. En dat het
dus handig is deze rubbers dan natuurlijk in te vetten!? voor een goede waterdichtheid..
maar vroeg ik mij nu af wat ik hier het beste voor kan gebruiken? of maakt het niet uit
en kan ik gewoon wat vaseline er tussen smeren..?:hmmz
En mijn knipperlichten zijn nou zeg maar wit omdat hiervoor de lamp zelf natuurlijk oranje waren.
maar dit is zeker niet toegestaan en moet deze zeker vervangen voor oranje lampjes neem ik aan?
nou B.V.D,Lu
2 oktober 2010 om 17:46 #17733328origineel gepost door luger
Nou heb gister mijn nieuwe achterlichten binnen gekregen en gelijk gemonteerd.:D
ben er suuuuuuuuper blij mee. Heb ze idd via Ebay.de gekocht dus Akin nogmaals
hartstikke bedankt :thumbup maar vroeg mij nu wat af; want heb ze nu al geplaatst
maar bedacht mij vandaag opeens dat het natuurlijk aansluit met rubber. En dat het
dus handig is deze rubbers dan natuurlijk in te vetten!? voor een goede waterdichtheid..
maar vroeg ik mij nu af wat ik hier het beste voor kan gebruiken? of maakt het niet uit
en kan ik gewoon wat vaseline er tussen smeren..?:hmmz
En mijn knipperlichten zijn nou zeg maar wit omdat hiervoor de lamp zelf natuurlijk oranje waren.
maar dit is zeker niet toegestaan en moet deze zeker vervangen voor oranje lampjes neem ik aan?
nou B.V.D,Lu
Het raak vlak gewoon goed schoon maken.
(de carrosserie dan he )en idd de lampjes vervangen.
Tip vervang ze door silver vision lampjes van bv Philips.
die hebben een chrome top laag waar daar je dat oranje gloed niet ziet. Maar wel oranje knipperen. -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.