welke achterlichten

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum welke achterlichten

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #17226335
    luger
      Lid sinds:
      4 September 2010

      Hallo allemaal,

      Ik ben een sedan rijder en wil eindelijk eens af van die afschuwelijke achterlichten met oranje knipperlichten. maar nu heb ik op 2 sites de volgende lampen gezien:

      http://www.euro-autoparts.com/webshop/plaatje2.php?tabel=artikelen_hs&artikelnr=EAP2107L&omschrijving=L.A.licht%20Vectra%2002-%20(smoke)%20imi.,%20smoke%20knipperlicht&merk=Opel&plaatje=oqf2107l-1.jpg

      http://www.cargoods.nl/shop/achterlichten/7414-achterlichten-opel-vectra-c-02-08/

      volgens de sites passen ze allebei op de sedan maar is de 1 natuurlijk goedkooper dan de ander. welke raden jullie mij aan?:hmmz
      BVD

      #17733322
      aapje1963
      Deelnemer
        Lid sinds:
        28 July 2006

        Ik zie niet zo veel verschil in de achterlichten… en ps je moet je onderste link ff aanpassen je komt er zo niet, le hebt maar ene deel van de www…link als werkende link gemaakt, zie maar als je erop gaat met muis punt..

        Zo zie ik gene verschil…maar net paar glazen spa rood op…dus kan bubbelig zien.

        Beide wel veel beter als de oranje, waarom dit nou bij de sedan gedaan wordt snap ik niet echt…

        :thumbupArnold

        #17733323
        Opelvec02
          Lid sinds:
          17 July 2007

          Ik heb de achterlichten van het nieuwe model en vindt het zelf niet verkeerd, alhoewel ik de achterlichten van de GTS ook wel mooi vindt!
          Inmiddels zijn de lampjes vervangen voor Silver Visions van Philips, waardoor je de oranje gloed ook niet meer ziet.

          #17733324
          luger
            Lid sinds:
            4 September 2010

            Hey arnold,

            Nee ik zie inderdaad ook niet echt verschil alleen misschien dat die eerste het rode gedeelte in de
            lamp ook wat donkerder is. Enja dat de 2e set lampen goedkoper is. En thnx voor de tip link is weer ok.:thumbup

            En opelvec02 ziet er goed uit hoor die achterlichten, erg mooi het wit rood wit :thumbup is inderdaad ook
            een ideetje nou hopelijk reageert er nog iemand met de zelfde kleur vec als ons met smoke achterlichten
            dan ben ik helemaal gelukkig. Als je het ziet krijg je toch een beter idee he. En had nog een vraagje; Heb jij
            die chrome strips bij je ramen zelf gemonteerd want dat wil ik namelijk ook doen? en wat kost dat ong.?
            nou wederom allen bedankt voor de reacties,

            Gr,
            Lu

            #17733325
            akinyalcin1985
              Lid sinds:
              3 September 2010

              Ik zou ook een blik werpen op ebay.de ….Kan je aardig wat centen besparen.

              Akin Yalcin

              #17733326
              luger
                Lid sinds:
                4 September 2010

                oke top, zal ik dan zeker ff doen.
                bedankt.
                Gr

                #17733327
                luger
                  Lid sinds:
                  4 September 2010

                  Nou heb gister mijn nieuwe achterlichten binnen gekregen en gelijk gemonteerd.:D
                  ben er suuuuuuuuper blij mee. Heb ze idd via Ebay.de gekocht dus Akin nogmaals
                  hartstikke bedankt :thumbup maar vroeg mij nu wat af; want heb ze nu al geplaatst
                  maar bedacht mij vandaag opeens dat het natuurlijk aansluit met rubber. En dat het
                  dus handig is deze rubbers dan natuurlijk in te vetten!? voor een goede waterdichtheid..
                  maar vroeg ik mij nu af wat ik hier het beste voor kan gebruiken? of maakt het niet uit
                  en kan ik gewoon wat vaseline er tussen smeren..?:hmmz
                  En mijn knipperlichten zijn nou zeg maar wit omdat hiervoor de lamp zelf natuurlijk oranje waren.
                  maar dit is zeker niet toegestaan en moet deze zeker vervangen voor oranje lampjes neem ik aan?
                  nou B.V.D,

                  Lu

                  #17733328
                  arjontje
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    31 March 2006

                    origineel gepost door luger
                    Nou heb gister mijn nieuwe achterlichten binnen gekregen en gelijk gemonteerd.:D
                    ben er suuuuuuuuper blij mee. Heb ze idd via Ebay.de gekocht dus Akin nogmaals
                    hartstikke bedankt :thumbup maar vroeg mij nu wat af; want heb ze nu al geplaatst
                    maar bedacht mij vandaag opeens dat het natuurlijk aansluit met rubber. En dat het
                    dus handig is deze rubbers dan natuurlijk in te vetten!? voor een goede waterdichtheid..
                    maar vroeg ik mij nu af wat ik hier het beste voor kan gebruiken? of maakt het niet uit
                    en kan ik gewoon wat vaseline er tussen smeren..?:hmmz
                    En mijn knipperlichten zijn nou zeg maar wit omdat hiervoor de lamp zelf natuurlijk oranje waren.
                    maar dit is zeker niet toegestaan en moet deze zeker vervangen voor oranje lampjes neem ik aan?
                    nou B.V.D,

                    Lu

                    Het raak vlak gewoon goed schoon maken.
                    (de carrosserie dan he )

                    en idd de lampjes vervangen.
                    Tip vervang ze door silver vision lampjes van bv Philips.
                    die hebben een chrome top laag waar daar je dat oranje gloed niet ziet. Maar wel oranje knipperen.

                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.