Welke accu voor Zafira 1.8 16v Z18XE Maxx Cool 2005

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) Welke accu voor Zafira 1.8 16v Z18XE Maxx Cool 2005

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17260445
    Sjaako
      Lid sinds:
      29 March 2005

      Ik ben toe aan een nieuwe accu nadat mijn KwikFit accu het na 2,5 jaar begeven heeft.

      Ik denk eraan een Varta aan te schaffen (verstandige keus?) de vorige was dat ook, en deze heeft er lang in gezeten.

      Nu stuit ik op een grote keuze in het aantal ampère, van 53 tot 74 en verschillen in koudstartstroom. Ook de afmetingen zijn verschillend.

      Kan iemand mij helpen bet het maken van de juiste keuze?

      #18171949
      vfrmarcel
      Deelnemer
        Lid sinds:
        2 December 2012

        kijk ff op http://www.varta-automotive.nl/nl-nl” onclick=”window.open(this.href);return false;

        ik pak altijd blue dynamic en heb een type 60 ah gepakt 44 is ook goed

        #18171950
        T56
        Deelnemer
          Lid sinds:
          1 September 2013

          Hoi , er hoort een 55AH accu in met een startcapaciteit van 255 CCA Din.
          Waarom koop je hem niet bij een Opel dealer ? dan zit er zowieso 2 jaar garantie op ( dacht zelf 3 jaar maar dat weet ik niet zeker )

          #18171951
          Opeltje17
          Deelnemer
            Lid sinds:
            18 January 2012

            Gewoon langs de automaterialen zaak gaan bijv: Gamo,Brezan,Cartal etc.

            Deze kunnen aan de hand van je kenteken precies zien welke accu er in kan qua grote etc, en ook gewoon 2 jaar garantie.

            #18171952
            gerben rsv
            Deelnemer
              Lid sinds:
              10 October 2011

              Ik kan je uit ervaring vertellen dat de kwaliteit van originele Opel accu’s erg goed is dus ik adviseer je om een originele te kopen

              #18171953
              Haasje17
              Moderator
                Lid sinds:
                8 September 2009

                Ik zou voor een varta of orignele accu gaan van 55AH. Die van de brezan enz van die onbekende goedkope gaan meestal niet lang mee.
                Varta of Orgineel gaan vaak wel 10 jaar mee.

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.