Welk uitlaatsysteem ?

Forumindex Forums Modellen Astra Welk uitlaatsysteem ?

  • Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Berichten
  • #17264567
    Silence
    Deelnemer
      Lid sinds:
      16 December 2005

      Nu ik ondertussen voorzien ben van een spaghettispruitstuk wil ik verder gaan kijken voor een compleet uitlaatsysteem, alleen zit ik te twijfelen tussen 2 verschillende systemen.

      De 1ste is van simons en de 2e van M-Tech maar welke van de 2 is nou beter, de verschillen in prijs zijn niet heel groot en het zijn beiden ongetwijfeld goede systemen.

      Heeft er misschien iemand ervaring met 1 van beiden of iets wat mij echt over dr streep kan trekken?

      Hieronder een link naar beide systemen.
      simons

      M-Tech

      #18222778
      dion87
        Lid sinds:
        22 August 2011

        ik heb er zelf simones dempers onder zitten, op de een of andere manier zit ik toch te twijfelen om andere dempers er tussen te zetten.
        het geluid is net iets te dof.

        #18222779
        Botho
        Deelnemer
          Lid sinds:
          29 May 2009

          http://www.pmperformance.nl/” onclick=”window.open(this.href);return false;

          Hier heb ik een compleet custom systeem laten maken…kun je zelf kiezen hoe je hem wilt …compleet van rvs

          #18222780
          Shane_Astra_g
          Deelnemer
            Lid sinds:
            12 December 2012

            @dion87 wrote:

            ik heb er zelf simones dempers onder zitten, op de een of andere manier zit ik toch te twijfelen om andere dempers er tussen te zetten.
            het geluid is net iets te dof.

            Heb je hier een filmpje van? Me pa zoekt ook nog een complete uitlaatlijn vanaf de kat.

            #18222781
            gerben rsv
            Deelnemer
              Lid sinds:
              10 October 2011

              Ik rij zelf met een Miltek systeem onder de cabrio dit maakt wel een redelijke brom.

              Het is alleen wel een systeem van een 3 deurs dus de einddemper eindigt onder de auto.

              #18222782
              NoFear1696
              Deelnemer
                Lid sinds:
                23 May 2012

                Friedrich motorsport van turbo tot eindstuk,redelijke prijs kwaliteit verhouding.

                http://www.youtube.com/watch?v=ciLdmJd_K9w” onclick=”window.open(this.href);return false;

                #18222783
                Silence
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  16 December 2005

                  Verder niemand ervaringen met bepaalde groep A uitlaat systemen?

                  #18222784
                  Haasje17
                  Moderator
                    Lid sinds:
                    8 September 2009

                    Heb die van M-tech,
                    Friederich en van Supersprint een gehad.

                    En allemaal was het voor mij gewoon net niet.
                    Dus als ik het nog eens moet doen laat ik hem op maat maken.

                    #18222785
                    bacardicorsa
                      Lid sinds:
                      3 October 2004

                      Ook alles op maat laten maken. Kan je tenminste ook nog beetje je geluid kiezen hardt of zacht.
                      Heb alles RVS laten doen bij. Crooke Tuning. In Bunschoten

                    9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.