Welk type Pioneer DVD wisselaar is dit ?

Forumindex Forums Overige I.C.E. en navigatie Welk type Pioneer DVD wisselaar is dit ?

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Juffer1
    Deelnemer

Weet iemand van jullie misschien het type van deze Pioneer DVD wisselaar ?

Ik ben namelijk op zoek naar een installatie manual van deze wisselaar maar kan die nergens vinden.
      Wellicht dat een type nummer het wat makkelijker maakt.

Gr. Arjan

RonaldH

normaal gesproken heb je een plus , min en geschakelde plus als voedingen

een oogje voor de afstandsbed.

en op de wisselaar zit dan tulp,geel voor beeld en rood en wit voor het geluid.

wat ook kan IP bus voor geluid en tulp geel voor het beeld

Roelof

Als je die wisselaar hebt maar het modelnummer op de voorkant niet meer leesbaar is moet je even op de achterkant of onderkant bij het serienummer kijken, vaak staat daar ook een modelnummer bij.

Juffer1
          Deelnemer

Heb m er helemaal uitgehad maar er staat nergens iets van een serie of type nummer op.

Via een mede lid heb ik ondertussen uitgevonden wie de importeur van deze wisselaar is :
            http://jof.be/nederlands/dvd_spelers/dvd_wisselaars/6_disc_innovatek/details_van_de_6disc_changer_dvp6808.htm

Echter is het voor deze importeur (met een hotmailadres) erg lastig om een foto bij een mail te voegen want na 3 mails die ik van hem heb gehad weet ik dus nog steeds niet of de gele of de rode draad geschakeld of constant is.

Ga van de week de wisselaar eens uitbouwen en deze 2 omdraaien :P

Roelof

Of even in je beste engels de fabrikant benaderen:

http://www.innovatek.cn

sales@innovatek.cn

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.