Welk soort lamp voetjes vind ik in mijn Calibra ?

Forumindex Forums Modellen Calibra Welk soort lamp voetjes vind ik in mijn Calibra ?

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    81supporter
    Deelnemer

De vorige eigenaar heeft gedeeltelijk blauwe leds in het dashboard gemonteeerd en ik wil dit afmaken.
      Achter de knoppen een heldere witte led of andere kleur en achter het dashboard mooi blauw.

Wie kan mij zeggen hoeveel en welke soort ik nodig heb.
      Ik zie verschillende soorten met dezelfde aanduiding. T5 smd en T5 led maar met verschillende “lampvoet” .

Calibra A 1993 2.0 16v.

Mocht ik een dubbel topic starten dan sorry.
      Kon t niet vinden.

Dank jullie.

lemmuh

Achter de verschillende schakelaars zitten lampjes gesoldeerd. Deze zul je moeten lossolderen en een LEDje met een los weerstandje zelf aan elkaar solderen en deze in de schakelaars plaatsen.
        Hier een link naar een inbouwhandleiding, wel in het duits…
        http://www.blauetachos.de/doc/opel/cal/index.htm” onclick=”window.open(this.href);return false;

Jeroen

81supporter
        Deelnemer

@lemmuh wrote:

Achter de verschillende schakelaars zitten lampjes gesoldeerd. Deze zul je moeten lossolderen en een LEDje met een los weerstandje zelf aan elkaar solderen en deze in de schakelaars plaatsen.
          Hier een link naar een inbouwhandleiding, wel in het duits…
          http://www.blauetachos.de/doc/opel/cal/index.htm” onclick=”window.open(this.href);return false;

Jeroen

Bedankt Jeroen.
          Dat solderen lukt wel.
          Heb plenty leds liggen met de juiste weerstandjes.
          Maar wat moet ik hebben voor de tacho verlichting.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.