Forumindex › Forums › Modellen › Astra › Welk schroefset heeft hulpveertje voor bij set tbv Astra H
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
11 juni 2011 om 18:06 #17237252
Vraagje,
Welk merk schroefsetten hebben op de voorste poten een grote en klein veertje (hulpveer)?
Ik had namelijk bijna een KW schroefset gekocht maar deze heeft maar 1 veer voor.
Daarom koop niet door gegaan.
Nu had ik een TA-technix set besteld, maar deze gaat eigelijk ook niet laag genoeg.Iemand een idee welk merk dus een hulpveertje heeft?
1 juli 2011 om 13:43 #17874447laat veertjes op maat maken.
en plaats deze op een bestaande schroefset.
want bij mijn weten is TA een set die het laagste gaat.
maar 0,0 comfort.mail eens naar die mannen, die hebben al veel ervaring voor een astra h plat te leggen ;)
http://www.keansuspensions.be/” onclick=”window.open(this.href);return false;
grtz
1 juli 2011 om 14:47 #17874448Bedankt. ik kan hun eens contacten.
Had die naam ook al op TB voorbij zien komen.0 comfort? met -120mm verlaging moet je niet zeuren over comfort. Zelfs mijn vrouw vindt het zo nog geen probleem. Ik heb nu mijn TA-technix eronder en valt me niets tegen.
behalve dat hij niet laag genoeg gaat/ging.
Met een kleine aanpassing gaat hij dus wel laag genoeg. Achter tenminste.
Voor moet ik idd iets van veren regelen.
Of poten van een G pakken. Deze hebben wel die veertjes.iikg bedankt voor reactie.
1 juli 2011 om 16:06 #17874449Ik heb V-maxx onder mn G en die hebben zo’n veer..
Een dunne / kleine bovenop en de hoofdveer eronder..2 juli 2011 om 19:16 #17874450Ik heb een FK schroefset onder mn AssieH en die heeft ook een kleine veer.
Duz als ik het goed begrijp kan dit veertje er tussen weg, om nog lager te gaan?Greetz KC
2 juli 2011 om 21:29 #17874451Klopt, deze kun je er tussenuit halen mits je demper lang genoeg is, maar daat ga ik wel vanuit.
3 juli 2011 om 06:55 #17874452Wat je voor vannachter ook nog allemaal kan doen:
experimenteren met veren van:
-astra g
-astra f
-tigra A/corsa B
-verkorte KW verenDie laatste 2 mogelijkheden doe je best met astra G dempers. Want deze zijn korter.
Zo vergroot je het comfort een beetje.
Het meeste comfort heb je met die KW veren.heb je per toeval foto van hoe je astra nu ligt?
grtz
3 juli 2011 om 22:58 #17874453Ik ben er denk ik al uit.
Ik zal het tzt posten.Foto’s heb ik wel maar niet online. ook die zal ik posten!
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.