Welk blok 3.0 in 84er Monza

Forumindex Forums Modellen Senator, Monza en Commodore, Rekord, KAD Welk blok 3.0 in 84er Monza

  • Dit onderwerp is leeg.
2 berichten aan het bekijken - 26 tot 27 (van in totaal 27)
  • Auteur
    Berichten
  • #17544677
    Anoniem
      Lid sinds:
      1 January 1970

      origineel gepost door obelix
      he ron die gse waar je geweest bent
      gaat dat om die uit oosterland met het kenteken LT – 81 – GX
      men collega leek dat wel wat
      die dacht dat er bijna geen werk aan zat

      yep

      optisch lijkt het wel wat, oogt netjes en strak,
      maar daar heb je het ook mee gehad :mad:

      lees boven nogmaals duidelijk het verhaal,
      het is allemaal eerlijk vermeld,
      wil jou collega deze GSE netjes en goed hebben, krijg ie hoopjes werk, neem bijv r.koker, moet direct, water loopt er nu zo in,
      en wie weet, vanwege blok met veel km, grote onkosten, bij de prijs op.:hmmz

      Als ik het wat had gevonden en er doorheen had kunnen kijken,
      was ie niet meer op mp geweest, ben verder ook niet zo kieskeurig :wors

      succes ermee ;)

      #17544678
      Anoniem
        Lid sinds:
        1 January 1970

        origineel gepost door obelix
        he ron die gse waar je geweest bent
        gaat dat om die uit oosterland met het kenteken LT – 81 – GX
        men collega leek dat wel wat
        die dacht dat er bijna geen werk aan zat

        ff een andere rekensom voor jou collega.

        MonzaGSE ========================2250
        Ander blok of evt reparatie [schatting]
        + iets met versnellingsbak-koppelingsplaten?==== 500
        plaatwerk laswerk=====================300
        spuiten onder de lijsten
        1 volle achter en voorscherm + veerpoten======600
        remschijven + remblokken +banden ????



        Let op, dit is maar een fictieve en een goedkope schatting,
        als je zelf wat kan uitvoeren, streep je dat er weer af.

        Maar ga er maar van uit, dat ie goedkoop gezegd voor 3.500
        weer goed en aanvaardbaar op de weg kan.
        Echt mooi wordt ie pas na een totale spuitbeurt.:thumbup

        Je kan het ook in etappes gaan doen, maar zoals gezegd,
        het laswerk en de techniek hebben prioriteit 1, het spuitwerk
        kan evt later.

        ps: de stoelen voor zijn ver doorgezakt en de dashboard is
        behoorlijk ingescheurd :mad:

        zo, meer laat ik er niet meer over los, succes met jullie keus ;)

      2 berichten aan het bekijken - 26 tot 27 (van in totaal 27)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.