ha die opel-freak collega’s,ik ben john,40 jar oud,getrouwd met debby en heb twee geweldige meiden,fleur en fay,ik ben helemaal gek van de b-ascona en de c-kadett,ik ben nu bezig aan mijn tweede b-ascona,de eerste “de sinaasappel” is op een zaterdag toen het glad was,4x over zijn dak gerold en toen mocht ik het kenteken afgeven aan meneer agent,dagggg asona,heb hem nog wel voor onderdelen,ik heb ook een c-kadett gehad,2.4 op webers,coupe uit 1978,en blauw,vandaar zijn naam “druifje”,heb hem ingeruild bij mijn vriend,die een autobedrijf heeft en net zo gek als ik ben ,heb hem zaterdag voor hem verkocht aan een jongen die er helemaal gek van was,mijn b-ascona is een 1.9s,maar dat duurt niet lang meer,2.4 staat al te trappelen om zijn sporen op het asfalt achter te laten,hij is al vet verlaagd met gele koni’s en een nieuw setje ats-cup 15″,volgende maand wordt hij gestript,een klein beetje lassen,valt echt mee,ander deurtje en ander motorklepje en dan een paar liter lak erop en dan kan het feest beginnen,binnenzijde komt dan aan de beurt,audio zit er bijna helemal in,ja met laptop nog wel als optie om eens flink de boxen te laten trillen,nou vrienden ik hoop jullie over een maandje of 2 te zien bij de verschillende meetings,tolidokie