Wel of niet naar wasstraat met spoiler?

Forumindex Forums Modellen Astra Wel of niet naar wasstraat met spoiler?

• Dit onderwerp is leeg.
14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Auteur
    wim-v6
    Deelnemer

ik ga zoiezo nooit door de (Kr)(w)asstraat..

zonder van mn auto..

Willem

Splash

Beste mensen,

Ik heb vandaag een achterklepspoiler aangeschaft (GM-Tuningparts, Irmscher Look)

Deze heb ik bij de spuiter gebracht.

Nou verteld de spuiter dat het beter is om niet met de auto naar de wasstraat te gaan als de achterklepspoiler is gemonteerd. Volgens hem kunnen spoilers altijd die afbreken door de wasborstels.

Wat is jullie ervaring?

Ik bedoel, ik zie zo vaak Astra G met zo’n spoiler en ik denk heus wel dat mensen met hun auto naar de wasstraat gaan.

kaneelschep
        Deelnemer

Mijn kadett gsi spoiler zit er nog altijd aan hoor… :D Ben wel de vorige keer een strip vd deur kwijtgeraakt…

Baas J.
          Deelnemer

Het is zonde van je auto…

Maar voordat ie was overgespoten ging de OPC ook altijd door de wasstraat hoor….en die spoiler is nog wel ietsje groter dan een Irmscher!

manta_dennis
            Deelnemer

wasstraat is sowiezo verboden terrein voor mijn astra en corsa.
              ga NOOIT door de wasstraat.

Blue-Dragon
              Deelnemer

Een wasstraat is een TABOE voor mijn Astra..

vectra2004gts
                Deelnemer

nooit door de wasstraat met een opel:angel

gekke-pappa

wasstraat is voor mensen met teveel poen :D en luie achtergrond imho
                    geen krastraat voor mijn Astra

xladage
                    Deelnemer

Ik heb het 1x gedaan.
                      ik had een waardebon voor een “volledige” behandeling.
                      Vooral de hotwax leek me wel goed zo vlak voor de herfst dus ik heb het maar gedaan.
                      Geen “sporen” gevonden verder, dus het leek goed.
                      Dit is ook een krasvrije straat, maar ondertussen begrijp ik dat dat een beetje onzin is.
                      Het heeft geen rollen, maar wel van die lappen die heen en weer gaan.
                      Jammer dat je niet alleen kan waxxen bij zon straat, want dat zou ik wel willen doen ;)

Het was voor mij de eerste keer, ben er ook niet meer geweest….

Paintballer
                      Deelnemer

Kun je beter naar een wasbox gaan en even je eigen wasspul meenemen en niet die borstel gebruiken die daar in die waterbak ligt!!!!!

C-Furious

ik ben tot nu toe 1 keer met mijn astra door de wasstraat geweest, om hem een volledige (ook bodembehandeling) te geven hier in groningen.
                          dit puur vanwege de pekel..

eigenlijks ben ik niet zo’n voorstander van de wasstraat (vanwege de verhalen dat je hoort over krassen), spuit hem liever schoon in de box of maak hem op de oude manier schoon met spons en een sopje.

astra tje

wasstraat is voor vele taboe. voor mij 9 vd 10 wasstraten ook. maar er zitten soms wel een paar goede tussen.

advies: in een goede wasstraat kun je met een spoiler gewoon in. maar het beste is gewoon ouderwets met het handje ;)

Pastra
                            Deelnemer

Zelfs een SPONS komt no way op mijn auto. Heeft hetzelfde effect zo niet erger dan een textiel-krasstraat. In een spons blijft vuiligheid altijd zitten, hoe goed je je best ook doet, zand e.d. blijft erin zitten. Vooral als je maar 1 emmer gebruikt, waar je dus je vuiligheid in afspoelt, om dan vervolgens weer je auto met de zelfde spons, uit het vuile water, je auto schoon te maken.

Doe mij maar het 2-emmer systeem, i.c.m. een WashMitt van Mcquiars. Zo krijg je de minste swirls in je lak.

OpelAstraSport16v100pk

Jongens, wasstraten gaat heel veel verhalen over rond.
                                In een aantal gevallen is het idd zo dat ze heel veel krassen maken. Wat astra tje al zegt, er zit veel verschil in wasstraten.
                                Ik werk zelf ook bij een wasstraat, en moet zeggen, een wasstraat is nooit krasvrij. Dat is onmogelijk. Het wassen met een spons is nog funester voor de lak. Je neemt al het vuil mee in de spons, hoe goed je hem ook uitspoelt. Kortom dit krast nog veel erger.

Ik zal zeggen, kom eens langs bij Car Cleaning Borger, Gegarandeert een schone auto zonder de ernstige krassen, of schade’s aan de velgen.
                                Al die onzin zal je bij ons niet tegenkomen.

Wij poetsen ook, dat is onze hoofdzaak. :P
                                Maar genoeg van die reclame :P Spoilers kan ook geen kwaad, en vertrouw je het niet, dan kunnen we de bovenborstel van de auto afhalen tijdens het wassen.
                                Zijn altijd oplossingen voor.

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.