Forumindex › Forums › Modellen › Astra › Wel of niet naar wasstraat met spoiler?
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
30 december 2009 om 19:43 #17579922
ik ga zoiezo nooit door de (Kr)(w)asstraat..
zonder van mn auto..
Willem
30 december 2009 om 19:46 #17215619Beste mensen,
Ik heb vandaag een achterklepspoiler aangeschaft (GM-Tuningparts, Irmscher Look)
Deze heb ik bij de spuiter gebracht.
Nou verteld de spuiter dat het beter is om niet met de auto naar de wasstraat te gaan als de achterklepspoiler is gemonteerd. Volgens hem kunnen spoilers altijd die afbreken door de wasborstels.
Wat is jullie ervaring?
Ik bedoel, ik zie zo vaak Astra G met zo’n spoiler en ik denk heus wel dat mensen met hun auto naar de wasstraat gaan.
30 december 2009 om 19:48 #17579921Mijn kadett gsi spoiler zit er nog altijd aan hoor… :D Ben wel de vorige keer een strip vd deur kwijtgeraakt…
30 december 2009 om 21:56 #17579923Het is zonde van je auto…
Maar voordat ie was overgespoten ging de OPC ook altijd door de wasstraat hoor….en die spoiler is nog wel ietsje groter dan een Irmscher!
30 december 2009 om 21:57 #17579924wasstraat is sowiezo verboden terrein voor mijn astra en corsa.
ga NOOIT door de wasstraat.30 december 2009 om 22:16 #17579925Een wasstraat is een TABOE voor mijn Astra..
30 december 2009 om 22:44 #17579926nooit door de wasstraat met een opel:angel
31 december 2009 om 08:46 #17579927wasstraat is voor mensen met teveel poen :D en luie achtergrond imho
geen krastraat voor mijn Astra31 december 2009 om 09:12 #17579928Ik heb het 1x gedaan.
ik had een waardebon voor een “volledige” behandeling.
Vooral de hotwax leek me wel goed zo vlak voor de herfst dus ik heb het maar gedaan.
Geen “sporen” gevonden verder, dus het leek goed.
Dit is ook een krasvrije straat, maar ondertussen begrijp ik dat dat een beetje onzin is.
Het heeft geen rollen, maar wel van die lappen die heen en weer gaan.
Jammer dat je niet alleen kan waxxen bij zon straat, want dat zou ik wel willen doen ;)Het was voor mij de eerste keer, ben er ook niet meer geweest….
31 december 2009 om 11:07 #17579929Kun je beter naar een wasbox gaan en even je eigen wasspul meenemen en niet die borstel gebruiken die daar in die waterbak ligt!!!!!
31 december 2009 om 21:26 #17579930ik ben tot nu toe 1 keer met mijn astra door de wasstraat geweest, om hem een volledige (ook bodembehandeling) te geven hier in groningen.
dit puur vanwege de pekel..eigenlijks ben ik niet zo’n voorstander van de wasstraat (vanwege de verhalen dat je hoort over krassen), spuit hem liever schoon in de box of maak hem op de oude manier schoon met spons en een sopje.
1 januari 2010 om 09:26 #17579931wasstraat is voor vele taboe. voor mij 9 vd 10 wasstraten ook. maar er zitten soms wel een paar goede tussen.
advies: in een goede wasstraat kun je met een spoiler gewoon in. maar het beste is gewoon ouderwets met het handje ;)
1 januari 2010 om 16:59 #17579932Zelfs een SPONS komt no way op mijn auto. Heeft hetzelfde effect zo niet erger dan een textiel-krasstraat. In een spons blijft vuiligheid altijd zitten, hoe goed je je best ook doet, zand e.d. blijft erin zitten. Vooral als je maar 1 emmer gebruikt, waar je dus je vuiligheid in afspoelt, om dan vervolgens weer je auto met de zelfde spons, uit het vuile water, je auto schoon te maken.
Doe mij maar het 2-emmer systeem, i.c.m. een WashMitt van Mcquiars. Zo krijg je de minste swirls in je lak.
2 januari 2010 om 18:33 #17579933Jongens, wasstraten gaat heel veel verhalen over rond.
In een aantal gevallen is het idd zo dat ze heel veel krassen maken. Wat astra tje al zegt, er zit veel verschil in wasstraten.
Ik werk zelf ook bij een wasstraat, en moet zeggen, een wasstraat is nooit krasvrij. Dat is onmogelijk. Het wassen met een spons is nog funester voor de lak. Je neemt al het vuil mee in de spons, hoe goed je hem ook uitspoelt. Kortom dit krast nog veel erger.Ik zal zeggen, kom eens langs bij Car Cleaning Borger, Gegarandeert een schone auto zonder de ernstige krassen, of schade’s aan de velgen.
Al die onzin zal je bij ons niet tegenkomen.Wij poetsen ook, dat is onze hoofdzaak. :P
Maar genoeg van die reclame :P Spoilers kan ook geen kwaad, en vertrouw je het niet, dan kunnen we de bovenborstel van de auto afhalen tijdens het wassen.
Zijn altijd oplossingen voor. -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.