wel of geen easytronic versnellingsbak??

Forumindex Forums Modellen Meriva, Agila wel of geen easytronic versnellingsbak??

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    imprezapino

Ik ben van plan een Meriva A aan te schaffen.
      Vanwege wat botproblemen ben ik afhankelijk van een automatische versnellingbak.
      Nu begrijp ik dat de Meriva A alleen geleverd is met de easytronic bak en dat deze nogal storings gevoelig is?!?

Ik het een afrader om zo een te kopen of worden de problemen overdreven? Ik hoop dat er wat ervaringsdeskundigen mij wat tips kunnen geven.

Zijn er ook Meriva’s geleverd met echte automatische versnellingsbakken???

johanhummer9
      Deelnemer

Tja ik ben er persoon GEEN fan van. Want het is gewoon een handbak die alleen voor jou schakelt zegmaar dus je hebt elke keer dat gevoel maar dat is wennen is mij vertelt :p

Tja storing sommige gaan probleemloos mee , maar als er dan een keer wat mee is, is het meestal wel een dure reparatie , maar volgens mij is het niet zo dat je elke week bij de garage staat.

Opeltje17
        Deelnemer

Ze zijn er niet met vol automaat, je moet er ook een beetje geluk mee hebben, maar ik ben er zelf ook geen fan van, blijft zoals al gezegd een handbak met een robot.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.