Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › wel of geen boordcomputer???
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
25 september 2015 om 05:38 #17273630
Ik rij nu een paar maandjes mijn vectra c station uit 2005.
Nu zitten er echt heel veel opties op, zo dacht ik ook een boordcomputer.
Ik heb een cd 70 navi radio in de auto, hier zit een knop bc op wanneer ik deze in druk krijg ik alleen een timer meer niet.
Is er een mogelijkheid om de boord computer toch te activeren ?4 oktober 2015 om 19:27 #18297369Niemand een idee?
4 oktober 2015 om 19:33 #18297370De bc knop druk je in op de linkerkant van het stuur?
Als je scrollknoppen hebt op het stuur, kan je door alle boordcomputer opties heenscrollen. Je drukt op de scrollknop die links op stuur is, die kan je ook draaien om andere opties te zien.
4 oktober 2015 om 19:39 #18297371Heb je wel 3 (of 4 met bluetooth) tab bladen in je scherm
Als je met de grote knop (of de linker knop van het stuur) draait maar het autotje dan hoor je dit te zien
Druk je op de bc knop (of drukken op het linker scrol wieltje op het stuur) dan krijg je dit te zien.
4 oktober 2015 om 20:06 #18297372@dunja wrote:
Ik rij nu een paar maandjes mijn vectra c station uit 2005.
Nu zitten er echt heel veel opties op, zo dacht ik ook een boordcomputer.
Ik heb een cd 70 navi radio in de auto, hier zit een knop bc op wanneer ik deze in druk krijg ik alleen een timer meer niet.
Is er een mogelijkheid om de boord computer toch te activeren ?Als je komt in de buurt, ik kan proberen bc te activeren.
5 oktober 2015 om 07:58 #18297373@arjontje wrote:
Heb je wel 3 (of 4 met bluetooth) tab bladen in je scherm
Als je met de grote knop (of de linker knop van het stuur) draait maar het autotje dan hoor je dit te zien
Druk je op de bc knop (of drukken op het linker scrol wieltje op het stuur) dan krijg je dit te zien.
Ik heb maar twee tabbladen, radio en navigatie.
6 oktober 2015 om 17:09 #18297374Het is gelukt, ik heb vandaag een opcom aangeschaft en de functies van de boordcomputer werkend gekrgen.
Nu heb ik ook meteen een check aan kunnen zetten als je dan auto op contact zet zegt hij welke lamp kapot is of als je vloeistof bij moet vullen.
6 oktober 2015 om 18:10 #18297375Mooi dat het gelukt is :thumb
Ik heb trouwens 2 tabbladen; 1 audio en 1 boordcomputer. Navigatie ontbreekt terwijl dat er wel op zit :???:
En kun je die verlichting check ook uitzetten met de opcom waar in de post hierboven gepraat word? Mijn vectra geeft al een half jaar aan dat het linker mistlicht stuk is terwijl dit niet het geval is. Uiterst irritant die melding….vooral als hij door het navigatiebeeld heen komt :swear
7 oktober 2015 om 03:04 #18297376@DeKleineMan wrote:
Mooi dat het gelukt is :thumb
Ik heb trouwens 2 tabbladen; 1 audio en 1 boordcomputer. Navigatie ontbreekt terwijl dat er wel op zit :???:
En kun je die verlichting check ook uitzetten met de opcom waar in de post hierboven gepraat word? Mijn vectra geeft al een half jaar aan dat het linker mistlicht stuk is terwijl dit niet het geval is. Uiterst irritant die melding….vooral als hij door het navigatiebeeld heen komt :swear
Je kan met opcom heel de check uitzetten
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.