wegligging verbeteren astra F station

Forumindex Forums Modellen Astra wegligging verbeteren astra F station

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 26 tot 32 (van in totaal 32)
  • Auteur
    Berichten
  • #17899301
    sjaak trekhaak
      Lid sinds:
      16 February 2010

      Oh ja vergeten ! Mijn xenon set is idd binnen en zit er in ! Echt ideaal zo lekker veel licht

      #17899302
      astraTD
        Lid sinds:
        9 March 2009

        @sjaak trekhaak wrote:

        Oh ja vergeten ! Mijn xenon set is idd binnen en zit er in ! Echt ideaal zo lekker veel licht

        Veel werk bij een F?

        #17899303
        sjaak trekhaak
          Lid sinds:
          16 February 2010

          Valt mee kwestie van oude lamp eruit nieuwe lamp erin xenon set in originele stekker pluggen + naar accu en 2 aardings draden aanleggen en voor de rest Is het de rest wat weg stoppen en vast zetten , nog geen uur werk

          #17899304
          akonings
            Lid sinds:
            9 November 2004

            Ah.. aan de foto’s zie ik eindelijk wie nou degene is met opel-forum stickers op z’n astra :)
            Lichtgroene G astra station die altijd aan de overkant van de straat geparkeerd staat is die van m’n vrouwke.
            grt Arian.

            #17899305
            astraTD
              Lid sinds:
              9 March 2009

              @sjaak trekhaak wrote:

              Valt mee kwestie van oude lamp eruit nieuwe lamp erin xenon set in originele stekker pluggen + naar accu en 2 aardings draden aanleggen en voor de rest Is het de rest wat weg stoppen en vast zetten , nog geen uur werk

              Mooi om te horen :thumbup

              genoeg tijd om me nog eens te bedenken tot de winter..

              #17899306
              TerryB
              Deelnemer
                Lid sinds:
                5 January 2012

                @sjaak trekhaak wrote:

                Oh ja vergeten ! Mijn xenon set is idd binnen en zit er in ! Echt ideaal zo lekker veel licht

                Top om te horen!!

                #17899307
                sjaak trekhaak
                  Lid sinds:
                  16 February 2010

                  @akonings wrote:

                  Ah.. aan de foto’s zie ik eindelijk wie nou degene is met opel-forum stickers op z’n astra :)
                  Lichtgroene G astra station die altijd aan de overkant van de straat geparkeerd staat is die van m’n vrouwke.
                  grt Arian.

                  Ooh ! Haha zo dicht bij en niet door hebben , wel leuk om te horen dat er ook een straatgenoot op het opelforum zit ! Evt heb ik nog wel klijne opelforum stikkers liggen bij interesse ?

                7 berichten aan het bekijken - 26 tot 32 (van in totaal 32)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.