wegligging corsa c

Forumindex Forums Modellen Corsa wegligging corsa c

• Dit onderwerp is leeg.
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    richardschaeks
    Deelnemer

Beste,

Ik merkte al een tijdje dat me corsa dwijlde bij het wisselen van rijbaan bij een hogere snelheid 70 per uur en harder,

Auto is op keuring geweest en goedgekeurd, maar steekproef erop gehad en ook goed! Alleen me bijrijderskant wiel heeft spelling, niet op de stuurkogel maar op het stuurhuis, nu zei de steekproefcontroleur daar moet je niet aan doen is alleen als de auto uit de veren is dat je deze spelling hebt!

Want het wiel heeft echt wel veel spelling, wat mijn klachten onderbouwen, dwijlen en ook bij gas geven of loslaten voel je de auto trekken links en rechts. Is dit compleet stuurhuis of alleen de stuurstand aangezien hier ook nog een kogel opzit op het stuurhuiskant

SimpleFace

Kan je dat niet makkelijk checken door de onderste plastic kap er af te halen van je stuurhuis en dan aan de stang/stuur te draaien? Als het alleen je bijrijderskant is vermoed ik trouwens dat het niet met het stuurhuis te maken heeft. Maar eerder ergens in de aandrijfas of toch draagarmrubber of kogel.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.