weet iemand waarom zoveel prijs verschil is ( koplampen)

Forumindex Forums Modellen Astra weet iemand waarom zoveel prijs verschil is ( koplampen)

• Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 26 tot 28 (van in totaal 28)
  • Auteur
    wim-v6
    Deelnemer

Ik vind het Prachtig, dat 10.000K, kan je Goed zien dat het NIET originele Xenon is…. ziet er lekker Cheap-Ass uit.
      Dat zie je soms ook in van de MB’s en BMW’s 10.000 of 12.000K in de originele Xenon units, ziet er zo goedkoop uit bij die auto’s…

Ik ga persoon lijk voor Zo origineel mogenlijk, en heb 5000K, ik kan je meedelen, dat lijkt Sleiker dan 10.000K (blauw tegen paars aan

bovenstaande is Puur mijn Mening he, no hard feelings..

Feitje:

Daarbij komt dat je met 5000K of 6000K een veel betere straat reflectie hebt als met de hogere K-waarden, en dus zie je werkelijk ook meer…

Willem

marijnl1988
      Deelnemer

gelukkig zijn er smakenverschil in de wereld anders reed iedereen een opel of bmw of volkswagen enzenz
        gelukkig vind ik het er puur strak uitzien dat blauwe tintje erin…
        persoonlijk vind ik het nog wel meevallen met goedkoop uitzien…( het is gewoon anders dan iedereen )
        maar meningen zijn altijd welkom en ben blij dat niet iedereen mijn smaak heeft of dat iedereen dezelfde smaak heeft op de wereld
        anders gaa je bijvoorbeeld naar een meeting waar alleen bmw of alleen vw of alleen opel staat met dezelfde kleur en dezelfde kleur lampen bijvoorbeel ;)….

met je feitje ben ik zeker mee eens !! king:

Rene_AstraG2.0

ik heb ze ook maar dan van marktplaats ben er nog steeds tevreden over .
          Ziet er netjes uit en geef goed licht ,
          Ik heb 8000 K .en witte leds 5smd van pilot erin

3 berichten aan het bekijken - 26 tot 28 (van in totaal 28)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.