Weet iemand waar mn oude auto gebleven is,

Forumindex Forums Modellen Corsa Weet iemand waar mn oude auto gebleven is,

• Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    opelvssn

hallo allemaal,

lang geleden dat ik hier geweest ben:jerry,
      ik heb mn corsa vorig jaar november gekocht, en was eigenlijk benieuwd waar ie gebleven is, heb m vorig jaar verkocht aan jongen uit zeeland, en sindsdien is ie volgens de rdw 3x van eigenaar verwisseld. laatste x sinds 05-11-2010 nou ben ik wel benieuwd hoe ie er nog bijstaat en of iemand m heeft gezien?

alvast bedankt :thumbup
      hierbij nog wat foto’s hoe hij wegging:

GlennGSI
      Deelnemer

ik heb em niet weer gezien in iedergeval.. Zag em laatst wel op gepimpt.nl tekoop staan maar zag dat jou naam derbij stond :’)

Was een dikke auto :thumbup

wagnas
        Deelnemer

Heb hem niet meer gezien de laatste tijd. Zoveel keer van eigenaar verwisseld is niet goed.

Ken je auto goed.:) Viel me altijd op door de wielen. Klassiek BBS design op een Corsa staat uniek.:thumbup

Rotho

Staat me iets van bij dat ik die op eiland Tholen in zeeland weleens voorbij heb zien knarren.

opelvssn

@ glenn, klopt die moet ik nog steeds x verwijderen haha,

wat ik volgens de rdw site kon zien( volg t nog wel eens, heeft de jongen die m van mij gekocht heb hem in september verkocht, en sindsdien al 2 x van eigenaar gewisseld de laatste datum 05-11-10, ben wel benieuwd hoe het ermee staat, toen ie bij mij wegging was t blok erg slecht aan het worden.

@ koekwous, dat klopt de jongen aan wie ik m verkocht heb woont in sint maartensdijk,

@ wagnas, heb nog steeds spijt van dat die weg is, maar ooit moet je verder, jij je corsa nog steeds?

Rotho

origineel gepost door opelvssn

@ koekwous, dat klopt de jongen aan wie ik m verkocht heb woont in sint maartensdijk,

Dan heb ik hem daar weleens zien rijden dan. Daar woont mijn vriendin namelijk, en zo groot is het daar niet haha.
                Moet wel zeggen dat het lang geleden moet zijn, de auto zegt me wel iets vaags haha

wagnas
                Deelnemer

origineel gepost door opelvssn

@ wagnas, heb nog steeds spijt van dat die weg is, maar ooit moet je verder, jij je corsa nog steeds?

Ja, heb hem nogsteeds.:) Nu al 12 jaar vanaf nieuw gekocht. Doe hem denk ik nooit meer weg want je krijgt voor zo’n oude auto toch bijna niks (is niet de moeite) terwijl het nogsteeds een hagelnieuwe auto is met weinig km gereden.

Mischien over 10 jaar win ik overal klassieker prijzen ermee.:P

Ben jij nooit aangehouden voor je nummerplaat? ‘s avonds kan dit toch niet zo achter het achterraam?

opelvssn

zou hem gewoon houden, nu krijg je er toch niks voor, dagwaarde van zon ding ligt ook niet hoog meer.
                    nummerplaat zat later onderaan de bumper, met beugeltje en lampjes erbij.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.