Forumindex › Forums › Modellen › Corsa › Weet iemand waar mn oude auto gebleven is,
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
20 november 2010 om 19:33 #17228751
hallo allemaal,
lang geleden dat ik hier geweest ben:jerry,
ik heb mn corsa vorig jaar november gekocht, en was eigenlijk benieuwd waar ie gebleven is, heb m vorig jaar verkocht aan jongen uit zeeland, en sindsdien is ie volgens de rdw 3x van eigenaar verwisseld. laatste x sinds 05-11-2010 nou ben ik wel benieuwd hoe ie er nog bijstaat en of iemand m heeft gezien?alvast bedankt :thumbup
hierbij nog wat foto’s hoe hij wegging:
20 november 2010 om 19:59 #17763089ik heb em niet weer gezien in iedergeval.. Zag em laatst wel op gepimpt.nl tekoop staan maar zag dat jou naam derbij stond :’)
Was een dikke auto :thumbup
20 november 2010 om 21:17 #17763090Heb hem niet meer gezien de laatste tijd. Zoveel keer van eigenaar verwisseld is niet goed.
Ken je auto goed.:) Viel me altijd op door de wielen. Klassiek BBS design op een Corsa staat uniek.:thumbup
20 november 2010 om 23:42 #17763091Staat me iets van bij dat ik die op eiland Tholen in zeeland weleens voorbij heb zien knarren.
21 november 2010 om 00:10 #17763092@ glenn, klopt die moet ik nog steeds x verwijderen haha,
wat ik volgens de rdw site kon zien( volg t nog wel eens, heeft de jongen die m van mij gekocht heb hem in september verkocht, en sindsdien al 2 x van eigenaar gewisseld de laatste datum 05-11-10, ben wel benieuwd hoe het ermee staat, toen ie bij mij wegging was t blok erg slecht aan het worden.
@ koekwous, dat klopt de jongen aan wie ik m verkocht heb woont in sint maartensdijk,
@ wagnas, heb nog steeds spijt van dat die weg is, maar ooit moet je verder, jij je corsa nog steeds?
21 november 2010 om 00:12 #17763093origineel gepost door opelvssn
@ koekwous, dat klopt de jongen aan wie ik m verkocht heb woont in sint maartensdijk,
Dan heb ik hem daar weleens zien rijden dan. Daar woont mijn vriendin namelijk, en zo groot is het daar niet haha.
Moet wel zeggen dat het lang geleden moet zijn, de auto zegt me wel iets vaags haha21 november 2010 om 09:07 #17763094origineel gepost door opelvssn
@ wagnas, heb nog steeds spijt van dat die weg is, maar ooit moet je verder, jij je corsa nog steeds?
Ja, heb hem nogsteeds.:) Nu al 12 jaar vanaf nieuw gekocht. Doe hem denk ik nooit meer weg want je krijgt voor zo’n oude auto toch bijna niks (is niet de moeite) terwijl het nogsteeds een hagelnieuwe auto is met weinig km gereden.
Mischien over 10 jaar win ik overal klassieker prijzen ermee.:P
Ben jij nooit aangehouden voor je nummerplaat? ‘s avonds kan dit toch niet zo achter het achterraam?
21 november 2010 om 12:27 #17763095zou hem gewoon houden, nu krijg je er toch niks voor, dagwaarde van zon ding ligt ook niet hoog meer.
nummerplaat zat later onderaan de bumper, met beugeltje en lampjes erbij. -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.