Forumindex › Forums › Modellen › Astra › Weet iemand toevallig..
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
22 februari 2010 om 17:36 #17217776
Weet er iemand toevallig de speaker maten van een astra H 5drs (bj 2009)
Zou deze graag willen veranderen door een betere kwaliteit.Weet iemand trouwens hoeveel een inbouw ongv zal kosten?
Of is het beter er zelf mee aan de slag te gaan met een paar vrienden die zoiets al eerder gedaan hebben?Enof de radio er geschikt voor is voor een versterker etc aan te sluiten “CD70 Navi”
22 februari 2010 om 20:57 #17619422Volgens mij zitten zowel voor als achter 17cm speakers.
Een CD70 Navi heeft zover ik weet geen line out’s : daarvoor zul je een kastje moeten plaatsen welke van speaker uitgangen line uitgangen maakt.
Gr. Arjan
23 februari 2010 om 09:18 #1761942316.5 centimeter dia..
23 februari 2010 om 12:37 #17619424Allebei heel erg bedankt!
1. Is het mogelijk om de CD70 NAVI te houden en uit te breiden qua speakers?
– Mijn plan was eigelijk alles zo origineel te houden als het kan, speakers vervangen door pioneer speakers, versterker en een subwoofer in me kofferbak.2. Is het kostelijk indien je dit professioneel laat doen? Of kan je het beter zelf proberen met een paar personen die zoiets al eerder hebben gedaan?
24 februari 2010 om 03:23 #17619425Het is wel leuk werk om het aan te sluiten, als je dit nog niet eerde hebt gedaan zou ik het persoonlijk wel gewoon laten monteren.
Als je alles mooi weg werkt zoals het hoort en kan zonder te boren en te doen zou dat perfect zijn.
maar dat is niet bij alle auto mogelijk.24 februari 2010 om 12:02 #17619426origineel gepost door bjornspiering
Het is wel leuk werk om het aan te sluiten, als je dit nog niet eerde hebt gedaan zou ik het persoonlijk wel gewoon laten monteren.
Als je alles mooi weg werkt zoals het hoort en kan zonder te boren en te doen zou dat perfect zijn.
maar dat is niet bij alle auto mogelijk.Zelf heb ik er geen ervaring mee, een paar vrienden van mij wel.
Maar aangezien ik geen onnodige schade wil aan mijn auto en een goede installatie wil dus niet dat ik na x aantal maanden/jaren ineens kabels moet gaan vervangen of dat ik kortsluiting krijg.Alle speakers worden feitelijk gewoon vervangen door de zelfde grootte alleen betere kwaliteit.
Maar is het mogelijk om mijn CD70 NAVI te behouden indien ik wil upgraden zogezegd.
Ik wil betere speakers erin zetten en een subwoofer, daarvoor heb ik dus al een versterker nodig.Aangezien ik de balle verstand er niet echt van heb zou iemand mij dit kunnen vertellen?
Na een tijdje googlen ben ik op deze afbeelding gekomen:
Dus is het mogelijk om daar een versterker op aan te sluiten.
24 februari 2010 om 12:11 #17619427kan die foto nog groter.
lekker duidelijk zo.theun
24 februari 2010 om 12:12 #17619428origineel gepost door theunm
kan die foto nog groter.
lekker duidelijk zo.theun
Ja damnz sorry.
Heb die ook maar van het inernet gehaald, zal um is verkleinen.* Hij is verkleind
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.