Forumindex › Forums › Modellen › Astra › Weet iemand meer over deze Astra?? Update 2.0
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
20 september 2012 om 07:03 #18064972
Aangezien de Astra uit de begintopic al verkocht is, ben ik verder gaan kijken naar iets anders.
In eerste instantie was ik op zoek naar een Astra of Kadett E GSI.
Maar heb mijn horizon nu verbreed naar andere modellen.
Nu ben ik de volgende tegen gekomen, en wil dus vragen of iemand meer kan vertellen over deze auto.
Een Opel Astra 2.0 Cabrio, bij Maascars in Ridderkerk.
http://www2.autodealers.nl/zoekschermAutodealers.aspx?did=3352&pw=1
20 september 2012 om 08:01 #18064973@HardcoreHell wrote:
Aangezien de Astra uit de begintopic al verkocht is, ben ik verder gaan kijken naar iets anders.
In eerste instantie was ik op zoek naar een Astra of Kadett E GSI.
Maar heb mijn horizon nu verbreed naar andere modellen.
Nu ben ik de volgende tegen gekomen, en wil dus vragen of iemand meer kan vertellen over deze auto.
Een Opel Astra 2.0 Cabrio, bij Maascars in Ridderkerk.
http://www2.autodealers.nl/zoekschermAutodealers.aspx?did=3352&pw=1
Ik ken deze autohandelaar in ridderkerk.
Deze autohandelaar heeft aardig wat indruk op me gekregen op ze manier van werken.
Een goede bekenden had daar een mooie wagen zien staan.
Kosten volgens mijn 2600 euro die kant op.
Zij levert een goeden wagen in waar ze duidelijk verlies op draaide bij in leveren .
Ze kreeg 1400 euro terug en moest in totaal 1200 bij betalen.Na 1 week ging het totaal mis met deze wagen.
De opel garage heeft een onderzoek in gesteld en melden duidelijk totaal los.
Ze belde de Autohandelaar op dat de wagen totaal los is en bij de opel grage stond.
Je mag het weten ze werd totaal kapot gescholden ( Van wegen hoge kosten )De autohandelaar wilden de auto ophalen bij de opel grage.
Maar elke keer een anderen smoes wagen kapot enz enz.
Na 1 en halve week werd de wagen als nog opgehaald.De autohandelaar kwam met een aanbod zoek voor de zelfde prijs een anderen wagen bij ons uit.
Ze zoekt een mooie wagen uit van 3100 euro.Ze vertrouwde de zaak niet echt meer en vroeg als ik mee kon gaan.
We gingen met de autohandelaar kijken bij de wagen die op een anderen locatie stond.
We hebben 1 uur staan wachten daar om dat die anderen dingen moest doen.Uit eindelijk had die tijd en kwam met het bod 1200 euro bij betalen anders had die verlies.
Op die zin werd ik even pissig over.– Hij koopt een auto in 1400 euro verkoopt hem voor 4000 euro door.
– Hij ontvang een 1200 euro voor bij betaling.
– kom ik op een bedrag van 3800 euro uit.Na een lang gesprek kwamen we op een bij betaling van 450 euro uit.
Deal gesloten en naar huis.
S avonds belde ze me op moet je eens op de website kijken de wagen is 100 euro goedkoper geworden.Ze belden hem op dat de auto 100 euro goedkoper stond en dat ze duidelijk opgelicht werd.
Dat was zo niet ze moet maar eens gaan kijken op de site.
Onder het gesprek paste de autohandelaar de vraag prijs aan.
In het gesprek begon de autohandelaar haar aan te vallen u zal de boel wel willen oplichten want u zag de anderen wagen staan voor die prijs.Na het gesprek was ik gelukkig al zo slim te zijn op print screens en bron codens op te slaan.
Deze hebben gebruikt in de mail tegen hum.We kregen een bevestiging dat hij 100 euro goedkoper was.
( update begrijpen de mensen het )
20 september 2012 om 10:56 #18064974ligt het aan mij of niet …. want ik moet goed mijn best doen om bovenstaand te begrijpen (qua zinsopbouw e.d.) :wtf
20 september 2012 om 19:58 #18064975Gewoon zaterdag gaan kijken :thumb
20 september 2012 om 20:31 #18064976@harms wrote:
ligt het aan mij of niet …. want ik moet goed mijn best doen om bovenstaand te begrijpen (qua zinsopbouw e.d.) :wtf
denk dat het aan jou ligt,want ik snap het wel..
20 september 2012 om 21:01 #18064977moet toch ook serieus mijn best doen om het iets of wat te begrijpen :) :jerry
20 september 2012 om 21:14 #18064978@harms wrote:
ligt het aan mij of niet …. want ik moet goed mijn best doen om bovenstaand te begrijpen (qua zinsopbouw e.d.) :wtf
het is moeilijk te volgen, maar de vrouw is gewoon genaaid met de broek aan. Om het op zijn hollands te zeggen.
26 november 2012 om 21:33 #18064979Staat weer te koop ;)
http://vernieuwd.marktplaats.nl/a/auto-s/opel/m617372234-opel-astra-1-6i-season-bastra-als-nieuw.html?c=efb2ef4dc323389c4f92ed10afa33e3a&previousPage=lr” onclick=”window.open(this.href);return false; -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.