weet iemand dit

Forumindex Forums Modellen Kadett weet iemand dit

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 26 tot 30 (van in totaal 30)
  • Auteur
    Berichten
  • #17603112
    Pablo
    Deelnemer
      Lid sinds:
      14 June 2006

      9J hoef je niet te slijpen hoor, ik reed 9j 15 et15 195/45r15 erop en dat ging in principe prima met de originele, niet gerolde randen en en een “Pipo drop”:jerry van min 60 met gele korte koni’s :wub
      Die wielen zou ik wel weer terug willen:thumbup

      #17603113
      sniksnak
      Deelnemer
        Lid sinds:
        16 May 2006

        @hanskadett, als je een foto van mijn auto gebruikt zorg dan wel even dat ie in ieder geval groot genoeg is dat mensen de voorruitstikker kunnen lezen.

        Verder is de verbreding die daar op zit, van lexmaul en dus niet het irmscher model.

        Lexmaul model:

        Irmscher model:

        en hier een keer onduidelijk met 15 inch wielen:

        #17603114
        hanskadett
          Lid sinds:
          18 April 2009

          @sniksnak :o:oholy shit je hebt nogal een collectie staan daar:osorry trouwens voor de foto was met de beste bedoelingen maar welke maat velg zit er onder die groene coupe en welke zou ik het beste kunnen pakken op 15 inch trouwens wel mega gave bakken:wub:wub:wub

          #17603115
          sniksnak
          Deelnemer
            Lid sinds:
            16 May 2006

            op die groene zaten op dat moment 9,5Jx13 velgen met et waarde van -20 ongeveer.

            Ben zelf met een coupé aan het bouwen met zo’n Irmscher set en daar komt een manta as onder met 7jx15 alpina velgen met et waarde van 12, hou dan achter nog zo’n 4 cm over in de breedte met de spatborden maar is wel gunstig met 195-45-15 banden.

            Heb ook nog wel een paar verbredingssetjes over als er iemand interesse heeft;).

            #17603116
            hanskadett
              Lid sinds:
              18 April 2009

              ok bedankt voor de info wat zo een setje betreft zodra ik er aan begin neem ik nog contact met je op of je ze nog hebt :thumbup

            5 berichten aan het bekijken - 26 tot 30 (van in totaal 30)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.