Forumindex › Forums › Modellen › Corsa › weet iemand de prijs
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
19 augustus 2010 om 17:16 #17224942
weet iemand de prijs van je auto laten zwart mat spuite ? wil ook nog grag andere antwoorde dan 4000 euro :)
19 augustus 2010 om 17:23 #17715441Wat dacht je van langsgaan bij een spuiter?
Prijs zal er ook aan liggen of jezelf veel voorwerk kan doen (strippen, schuren etc.).
19 augustus 2010 om 17:29 #17715442als je het bij een beetje goed bedrijf laat doen kan het gewoon niet goedkoop. het spuiten van een auto is gewoon duur, ze moetten demonteren, ontvetten, schuren, plamuren, een stuk of 6 a 7 keer gaan ze m spuiten, (grondlaag, filler, lak, lak “nog een keer lak, en dan nog 1 of 2 keer blankenlak) dan moetten ze alles weer monteren, vuil eruit poetsen. en dan pas zijn ze klaar.
dit is onmogenlijk om dat voor minder dan 3000 a 4000 euro te laten doen.. ja dit bovenstaande kan wel voor 1000 euro.. alleen dan pleurt je lak er vanaf als je er naar kijkt.:hmmz
dus t is gewoon duur maar je krijg er prima resultaat voor terug..
corsageak
19 augustus 2010 om 17:32 #1771544315 a 20 euro voor een bus Rustoleum in de kleur matzwart of zijdeglans zwart.
Schijnt dat je met deze bussen heel goed spuiten kan en veel dekken met 1 bus.
Ik koop binnenkort een stuk of tien van deze bussen om 2 auto’s te spuiten.
19 augustus 2010 om 17:41 #17715444haha ja dat is indd de goedkope manier :P maar het nadeel met spuitbussen is dat je een Officieel verkeerde spuitkop heb, die geven een ronde spuitstraal, dan krijg je nooit mooie uitwaaiende banen op je oppervlak.. bij een fijne spuitkop van een boven Of onderbeker spuit kan je je spuitstraal helemaal bijstellen zodat je een mooie waas krijg mer een zeer nette en strakke uitwaai. dus het resultaat word nooit net zo mooi.. heb zelf ook wel is ermee staan vogelen op me werk. maar ik pak voortaan gewoon een kleine bovenbeker spuit voor herstel werk..
corsageak
19 augustus 2010 om 17:47 #17715445jah allemaal wel gelijk :)
heel hartelijk dank voor de informatie :)
19 augustus 2010 om 18:05 #17715446origineel gepost door corsageak
haha ja dat is indd de goedkope manier :P maar het nadeel met spuitbussen is dat je een Officieel verkeerde spuitkop heb, die geven een ronde spuitstraal, dan krijg je nooit mooie uitwaaiende banen op je oppervlak.. bij een fijne spuitkop van een boven Of onderbeker spuit kan je je spuitstraal helemaal bijstellen zodat je een mooie waas krijg mer een zeer nette en strakke uitwaai. dus het resultaat word nooit net zo mooi.. heb zelf ook wel is ermee staan vogelen op me werk. maar ik pak voortaan gewoon een kleine bovenbeker spuit voor herstel werk..corsageak
je kan gewoon andere spuitkopjes halen hoor.
ik heb spuitbussen staan met sikkens autolak, en verstelbare breedstraal kopjes..
zijn wel bussen van 25 euro per stuk.
19 augustus 2010 om 18:08 #17715447jah maar ik moet dan schuuren en zo ik ken ook niet veel van ,
OPGELET bij mij in de school is de richting carroserie er wel . maar als ik vraag aan school dat gaan ze niet kunnen doen denk ik ,20 augustus 2010 om 06:21 #17715448u2u
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.