Weer terug in Omega A2 !!

Forumindex Forums Modellen Omega Weer terug in Omega A2 !!

• Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    ColinH
    Deelnemer

He allemaal, ik ben weer terug bij de Omega, mn vorige was een C20NE, heb nu een C26NE, deze is het.
      http://link.marktplaats.nl/374984353

Foutje van hun, het is natuurlijk een 6 in Lijn.

EddyKadett

Gefelici@ hoop dat er nu wat langer plezier mee/aan mag beleven:thumbup:agent

wim-v6
        Deelnemer

Dat zijn merknaam geile prutsers, verkoopt beter als V6 in de advert staat.

hoevaak zit er wel niet een V6 stickert op een BMW geplakt!!!! staat stoer he…

alleen word dat weinig gewaardeerd door de reihe 6er rijders!!

Veel plezier met de Omega, zo’n 2.6 Reihe 6er is een heel fijn blok!!

willem

Sjors-V6

Oh gaaf man !! deze staat al heel lang te koop, heb je wel wat van de prijs af kunnen krijgen ?

Ben kei benieuwd naar je eigen foto’s straks en hoop dat je veel en vooral veilige km’s gaat maken met deze dikke Omega !! super fijn zo’n 6 in lijn (heb er sinds kort ook een lijn 6 cylinder bij) echt geweldig :wub

Groeten,
            Sjors

ColinH
            Deelnemer

Ze hebben m al vanaf vorig jaar juni, toen hij voor de APK vorig jaar moest.
              Toen heeft ie m een flinke beurt gegeven, nieuwe schokdempers, nieuwe accu, verdelerkap + kabels en bougies.
              Toen had hij m voor 2.000 te koop, daarna gezakt naar 1350 en ik heb m voor de helft :wors

Enige probleem is dat de elektrische ramen niet werken, maar misschien is het gewoon de zekering, ga van t weekend pas kijken, want deze week tot 20.00 uur werken.

Bijna geen roest, ik heb nu 2 kleine blaasjes gevonden en t interieur is als nieuw.

Er staan alleen 2 logos op de zijkant, GL en een Diamond, stuur is ook Diamond.

Maar hij heeft niet veel opties, Diamond heeft toch alle opties ??

Zal dit dan een GL zijn, waar misschien wat accesoires bijgezet zijn?

Gr. Colin

vectra_bro

Nette bak! Zeker voor een Omega 1, veel plezierige km/s gewenst!

Jack-omegax3.0xe
                Deelnemer

Nette omega weer colin.

Kun je weer een tijdje mee vooruit,.

Wil trouwens ook wel eens :kewlpics van de binnenkant zien.

Gr Jack

wim-v6
                  Deelnemer

De CD uitvoering is de DIKSTE uitvoering.

Dacht de diamond voorzien was van zonnekleplampjes, leeslampjes en electrisch spiegels.

Willem

ColinH
                    Deelnemer

Is Diamond misschien een pakket extra voor de GL/CD/etc. ??

Want op Marktplaats staat deze dikke 2.6 sedan, CD Diamond, en die heb echt alles,
                      http://link.marktplaats.nl/370361589

Ik heb, CV, elektrische spiegels, schuif/kanteldak, mistlampen, automaat, elektrische ramen, leren stuur, hele comfortabele zachte stoelen :D, airco (onder de handrem niet op dashboard :hmmz)

Van t weekend komen mn 3000 side skirts er op en nu nog zoeken naar voorbumper + gril en koplampen met ruitenwissers :cool:
                      Zo’n dashboard met hout lijkt me ook wel leuk, hoop op de sloop nog wat tegen te komen, maar Omega A’s zie je op de sloop niet zo veel, zijn meer export denk ik.

Gr. Colin

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.