weer probleem met mn vectra

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum weer probleem met mn vectra

• Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    spekkie35

ja mensen daar ben ik weer:argue
      na reparatie van lekke koppakking remschijfen blokken distrubutieriem,bobine nu ineens abnormaal olie verbruik:wtf
      na het olie verversen heb ik nu hoog olie verbruik ongeveer halve liter op 400 kilometer,ik snap hier ook weer geen fuck van,maar ben er weer goed ziek van.en zou niet weten wat nu de oorzaak is,als mn blok maar niet verrot is na de lekkekoppakking:swear

Silverspeed
      Deelnemer

dat is minder :( heb je geen garantie bij de garage gekregen?

spekkie35

nee maar goed als het blok een tik heeft gehad na de lekke koppakking ,kan die man ook weinig aan doen.
          maar is wel weer balen natuurlijk,en kan niet eindeloos met de olie fles in de hand gaan lopen:cry

Navy
          Deelnemer

Het komt nogal eens voor dat nadat de kop er af is geweest het olieverbruik een stuk hoger wordt. Dat is maar tijdelijk. Heeft te maken met een heel geringe vervorming door het losmaken en weer vastzetten van de kop waardoor goed ingelopen passingen minder goed passen. Als het goed is zou dat na verloop van tijd dus beter moeten worden.
            Maar 1 lter per 400 kilometer is inderdaad heel hoog. Of dat ook alleen te verklaren is met bovenstaande? Wim zou het misschien kunnen beamen of weerspreken?

spekkie35

ja als iemand het weet,baal dr wel van net hoop kosten gehad en nu dit weer:wtf
              is zon lekker wagentje om in te rijden echt jammer:mad:

Navy
              Deelnemer

Ik schreef 1 liter, maar zag net dat het ½ liter per 400 kilometer is. Dat is maar wat meer dan wat nog mag. Even afwachten maar, waarschijnlijk wordt het met de tijd weer beter.

opelvectra

kijk ook ff of je blok niet nat is,en je carterpanpakking niet lekt

spekkie35

nee blok is droog,en zou er door een carterpakking die niet goed is misschien, zoveel olie verliezen?
                    ik weet ook niet allemaal vage dingen…:hmmz

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.