Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › weer een kleine update van de station
- Dit onderwerp bevat 439 reacties, 61 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 16 februari 2018om 09:22 door -BlendjuH-.
-
AuteurBerichten
-
11 augustus 2009 om 21:39 #17507944
Ik spreek morgen die collega, vraag ik het hem meteen.
Zal ik morgen ook een foto van die steenslag maken en posten, ziet er niet echt fijn uit hoor:thumbdown
De velgen die er nu onder liggen zijn idd standaard, als ik er dan toch aan denk om ‘m wat sportiever te maken
moeten er toch ook andere velgjes onder, niet dan?
Ga ook ff shoppen voor zo’n dakspoiler, lukt me wel via e-bay! Laat het je zeker weten:D12 augustus 2009 om 04:05 #17507945Zo deze ziet er heel sjiek uit zeg. veel veilige km’s ermee.
12 augustus 2009 om 08:39 #17507946origineel gepost door CubeVectra
Ik spreek morgen die collega, vraag ik het hem meteen.
Zal ik morgen ook een foto van die steenslag maken en posten, ziet er niet echt fijn uit hoor:thumbdown
De velgen die er nu onder liggen zijn idd standaard, als ik er dan toch aan denk om ‘m wat sportiever te maken
moeten er toch ook andere velgjes onder, niet dan?
Ga ook ff shoppen voor zo’n dakspoiler, lukt me wel via e-bay! Laat het je zeker weten:DWil wel even zien die steenslag , ik wacht gewoon je foto af .
Als je je velgen mooi oppoest en de randen bewerkt kunnen
ze er als nieuw uit zien .
Ik laat de mijne zowieso wel een tijdje zitten
( ben toch wel stiekum verlieft op die velgen:wub )
Graag ben wel benieuwd naar de dakspoiler :wub12 augustus 2009 om 08:39 #17507947origineel gepost door rezz
Zo deze ziet er heel sjiek uit zeg. veel veilige km’s ermee.Nette bak he :wub
Ik voel me net een king: als ik er in zit :wors12 augustus 2009 om 14:51 #17507948AnoniemLid sinds:
1 January 1970origineel gepost door sw_reijnders
origineel gepost door -BlendjuH-
Nee dat komt er helaas niet in :(
Vrouwtje wil niet te heet zegt ze :cryik kan je uit ervaring vertellen dat wit leer niet heet wordt!!!!
Hoogstens lekker warm met de stoelverwarming aan :D
‘s winters wel errug lekker hoor!!! :Pklopt zit ook in mein vec station
en viel mij ook heel erg mee
zelfs als die n x wel n poos in de volle zon staat:thumbup12 augustus 2009 om 21:21 #17507949Collega vertelde vandaag dat de velgen die je in wilt ruilen niet ouder moeten zijn dan 3 jaar.
:wtf wie doet dat nou?? Anyways, ik kijk wel ff verder. Hij had trouwens wel nog Astra velgen liggen, maar weet niet welke maat. Ze waren wel nieuw dus dat moet dan van een Astra H zijn.
De dakspoiler heb ik nog niet gevonden, ja wel die van GM Tuningparts maar ik denk dat die te duur is (99 euro) ik bedoel, dat moet goedkoper kunnen (duitsland) oftewel billiger!
Foto van de steenslag heb ik nog niet kunnen maken, ga komend weekend wel bij een spuiter langs voor een offerte:vertag
Heb trouwens ook nog een mooie C te koop zien staan vlakbij m’n werk, als ik deze vec nou eens inruil……:hmmz13 augustus 2009 om 06:50 #17507950origineel gepost door louwe 16 klepper
origineel gepost door sw_reijnders
origineel gepost door -BlendjuH-
Nee dat komt er helaas niet in :(
Vrouwtje wil niet te heet zegt ze :cryik kan je uit ervaring vertellen dat wit leer niet heet wordt!!!!
Hoogstens lekker warm met de stoelverwarming aan :D
‘s winters wel errug lekker hoor!!! :Pklopt zit ook in mein vec station
en viel mij ook heel erg mee
zelfs als die n x wel n poos in de volle zon staat:thumbupKijk , dus dat is niet meer zoals vroegah:P
En de zwarte leren bekleding dan ?13 augustus 2009 om 06:55 #17507951origineel gepost door CubeVectra
Collega vertelde vandaag dat de velgen die je in wilt ruilen niet ouder moeten zijn dan 3 jaar.
:wtf wie doet dat nou?? Anyways, ik kijk wel ff verder. Hij had trouwens wel nog Astra velgen liggen, maar weet niet welke maat. Ze waren wel nieuw dus dat moet dan van een Astra H zijn.
De dakspoiler heb ik nog niet gevonden, ja wel die van GM Tuningparts maar ik denk dat die te duur is (99 euro) ik bedoel, dat moet goedkoper kunnen (duitsland) oftewel billiger!
Foto van de steenslag heb ik nog niet kunnen maken, ga komend weekend wel bij een spuiter langs voor een offerte:vertag
Heb trouwens ook nog een mooie C te koop zien staan vlakbij m’n werk, als ik deze vec nou eens inruil……:hmmzDeze zijn ouder dan 3 jaar dus dat houdt op .
Die zijn best mooi Astra H:thumbup
Ik had er een paar gezien op ebay zo rondt de 60,- nieuw .
Die foto’s zie ik dan wel verschijnen .
Zou wel eens willen weten wat dat kost bij de spuiter .
:hmmz een ctje ?
Me maatje is toevallig op zoek naar een ctje .
Heb hem aangestoken met t opelvirus ;)
Maar je kan t allicht proberen wat ie met inruil kost .17 augustus 2009 om 08:04 #17507952hier hebben ze ook van en nog wat voor opels
http://www.originalcarparts.nl/
misschien kom je iets leuks tegen
17 augustus 2009 om 17:23 #17507953origineel gepost door vectratinus
hier hebben ze ook van en nog wat voor opelshttp://www.originalcarparts.nl/
misschien kom je iets leuks tegen
Leuke site Tinus …
Maar erg duur :hmmz29 augustus 2009 om 22:16 #17507954Zo vandaag weer nieuwe dingen gescoord:agent
Een ruitewisser van een fiat voor achter +
4 deurgrepen in kleur en wat kleine dingetjes :worsDus heb weer iets te doen morgen :thumbup
29 augustus 2009 om 22:41 #17507955voor niet al te dure velgen kan je ook eens kijken bij antoine-autobanden , die heeft een velgen outlet !! ( en zit in Almere-stad )
En anders heb je altijd ebay.de nog !! :thumbup
2 september 2009 om 20:49 #17507956Beetje laat, maar zeer nette bak hoor! Mag je trots op zijn.
Veel plezier en veilige kilometers er mee!
3 september 2009 om 16:01 #17507957origineel gepost door Myszek
Beetje laat, maar zeer nette bak hoor! Mag je trots op zijn.Veel plezier en veilige kilometers er mee!
Beter laat dan nooit king:
Thanx , en trots zijn we zeker :wub
23 oktober 2009 om 17:06 #17507958Zo , weer even iets toegevoegd :P
23 oktober 2009 om 17:09 #17507959AnoniemLid sinds:
1 January 1970Ik moest eerst 3x kijken wat er nu anders was:P Niet echt mijn smaak, maar het is wel apart! Zijn dat gewoon van die op-plak-dingen of echte?:P
23 oktober 2009 om 17:13 #17507960Ja ,t zijn donkere foto’s :hmmz
Nee , dat zijn wel originele van de astra gsi .
Maar ik heb ze wel moeten plakken :(29 oktober 2009 om 23:54 #17507961heey Sander, leuke updates weer, booskijkertjes staan m ook goed :thumbup
Maak svp eens een foto bij wat meer zonlicht, dan komen de luchthappers beter tot hun recht denk ik, ik moet ook wel drie keer kijken voor ik ze van de Astra erin herkende :)1 november 2009 om 08:43 #17507962De luchthapperstjes zijn er weer af …..
De speciale tape hield t niet :fy1
Denk dat ik ze maar vast ga kitten …
Zitten ze er gelijk strakker op …
Foto’s int zonlicht ???
Welke zonlicht ???:(3 november 2009 om 23:20 #17507963euh…overdag dan he :D
16 november 2009 om 16:51 #17507964Zo , weer even nieuw spul binnen gehad vandaag ….:wub
Was trouwens nog een hoop gedoe zeg :mad:
Werdt ie verzonden na 2 weken omdat Paypal eerst een storing had ,
zijn ze aant staken in engeland bij het postkantoor :hmmz
Dat voorbij heeft de beste man er geen huisadres bij gezet :sleeping
Dat kwam door ebay omdat ze me adres niet goedpakte met registreren :wtf
Paar keer bellen met de pakketbezorger …
Eindelijk geregeld vrijdag zou die komen …
vrijdag geweest maar niemand was thuis dus maar weer meegenomen :swear
Ik kon bellen voor een afspraak , gelijk gedaan .
Maandag zou die er zijn , ik vandaag maar wachten en wachten , wachten .
Na 17:00 weer bellen , zei de man aan de andere kant van de lijn ;
Hij is afgeleverd bij de buren ,
ik vervolgens ; hoor ik dan geen bericht te krijgen ?:vertag
Hij : ja , u heeft gelijk .
Kijkt u dan even bij de buren , zoniet dan moet u voor 17:30 terug bellen .
En wat schetst mij verbazing ;)
HIJ IS ER EINDELIJK :wors:afro16 november 2009 om 18:12 #17507965Shiny :P ziet er goed uit :thumbup
16 november 2009 om 18:31 #17507966ben het met dennis eens :wub Naaiiss
16 november 2009 om 19:48 #17507967origineel gepost door sjouke
ben het met dennis eens :wub Naaiisskomt ook niet vaak voor zeker :vertag :jerry
maaruuuh ook ik vind het naaaais :D
leuke instaplijsten ook!!16 november 2009 om 20:05 #17507968ziet er goed uit man,ben benieuwd naar het volgende
gr vectra vlammen
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.