Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › weer een kleine update van de station
- Dit onderwerp bevat 439 reacties, 61 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 16 februari 2018om 09:22 door -BlendjuH-.
-
AuteurBerichten
-
24 oktober 2010 om 21:28 #17508094
origineel gepost door Silver
mooi spul weer mate!
alleen die lampen beneden in je voorbumper zijn geen verstralers hoor.. mistlampiessssHahaha maakt me eigenlijk niet uit wat t zijn ,
Ik ben blij dat ze het eindelijk doen …
en voeren doe ik ze toch bijna nooit king:
alleen om te showen hahahahaThanx by the way ;)
Dat weten we nog niet Roy …
zal kunnen zijn dat we met de astra kunnen komen of met de vec king:24 oktober 2010 om 21:45 #17508095haha ben wel benieuwd naar je vec :D
25 oktober 2010 om 07:42 #17508096Ik zie dat je je achterklep ook niet geblindeerd hebt. Is dat omdat het, net als bij mij ,niet lukt of heb je dat bewust niet gedaan?
25 oktober 2010 om 13:47 #17508097origineel gepost door GRLWBNL
Ik zie dat je je achterklep ook niet geblindeerd hebt. Is dat omdat het, net als bij mij ,niet lukt of heb je dat bewust niet gedaan?Net als jou :swear
Mij lukt het dus ook niet …
heb zelfs al 3 banen geprobeerd maar dat lukte zelfs niet :swear26 oktober 2010 om 12:05 #17508098Oh dus dat hoef ik dus ook niet te proberen. Daar zat ik namelijk al aan te denken!
Op die “How to” filmpjes op internet ziet het er zo makkelijk uit, maar ondertussen ben ik al 4 uur en een paar rollen folie verder.
26 oktober 2010 om 19:20 #17508099origineel gepost door GRLWBNL
Oh dus dat hoef ik dus ook niet te proberen. Daar zat ik namelijk al aan te denken!Op die “How to” filmpjes op internet ziet het er zo makkelijk uit, maar ondertussen ben ik al 4 uur en een paar rollen folie verder.
Ik had dat dus ook :swear
Veel water en zeep gebruikt maar t hielp geen meter …
warm gestookt …
eerst de fohn toen de verfbrander en toen nog iets machtiger :swear
Nog net geen BRANDER gebruikt :mad:
Maar ik geef het nog niet op …
Ga het nog wel verder proberen :P26 oktober 2010 om 21:05 #17508100Ik hou je topic wel ff in de gaten. Dan zie ik wel of het gelukt is met een brander! :P
Zijn jou zijramen wel goed gelukt trouwens?
27 oktober 2010 om 15:49 #17508101Die folie uit de autoshop, is niet rekbaar en ook niet als je het verhit met een föhn of brander.
Heb ‘t zelfde probleem, dacht dat de folie kon vervormen door te verwarmen (zoals je met gegoten vinylfolie’s kan doen).
Het gaat of kreuken of het krimpt of het smelt met als resultaat een gat in de folie.
Het nadeel is ook dat de verwarmde folie zeer snel weer afkoeld en daardoor bijna niet te vormen is.Ik denk dat ze een andere soort folie gebruiken op die joeptjoep filmpjes. Het kreukt daar ook niet en plooien halen ze er zeer makkelijk weer uit. Dat hoef je met die goedkope shitfolie niet te proberen, plooi is en blijft een plooi.
Met die goedkope kreuk-folie snijden ze meestal stroken van zo’n 15 cm en brengen die dat overlappend op de achterruit aan.
Resultaat heb ik echter nog niet in levende lijve mogen bewonderen.Denk dat ik anders gewoon zwarte vinylfolie op m’n ruiten aanbreng, super mooi strak te krijgen, nadeel alleen is 100%
verduistering of 0% licht doorlatend.27 oktober 2010 om 20:35 #17508102origineel gepost door GRLWBNL
Ik hou je topic wel ff in de gaten. Dan zie ik wel of het gelukt is met een brander! :PZijn jou zijramen wel goed gelukt trouwens?
Redelijk …
Ik heb ze gewoon eruit gehaald en op de workmate gedaan ;)
Mag nog wel een keer over …
Maar heb weinig geduld ervoor :swearWat is dat voor spul dan Raymond :wtf
Ken je er dan uberhaupt wel door heen kijken dan :o27 oktober 2010 om 20:49 #17508103Als je je achterraam wilt blinderen moet je ze niet overlappen, dat zie je… Je kunt beter langs de verwarmingsdraadjes snijden, dan heb je een goede rand :)
Als je je zijramen eruit hebt, kun je ze beter ook niet helemaal tot aan de rand blinderen, omdat de raam daar bol afloopt, snap je wat ik bedoel? daardoor krijg je lucht eronder… Bij vaste ramen is het makkelijker, heb je meestal zo’n zwart randje waar je wel overheen kan met de folie, omdat je dat toch niet ziet…
Eventueel de randjes opschuren met fijn schuurpapier en met blanke nagellak afwerken… en de ramen een week dicht houden… zo heb ik het gedaan tenminste :P
Edit: Jah geduld is een schone zaak…
27 oktober 2010 om 21:52 #17508104De Gegoten vinylfolie waar ik het over heb is helemaal dicht,
je kunt er dan niet doorheen kijken :cry:cool::cool::cool:.
Is een alternatief voor die raamfolie.Er was een aantal jaren geleden een kerel die zonnebrillen ontwierp en ook de glazen kleurde.
Hij kon bijna alle kleuren maken en dat deed hij met ecoline of textielverf.
Hij legde de bril met de glazen in een pan met die verf in water opgelost en liet dat koken voor een aantal minuten.
Verf was daarna watervast en krasbestendig en de glazen waren mooi egaal gekleurd.
Hoe langer in de kokende vloeistof, hoe donkerder het resultaat.Nadeel bij autoruiten is dat je een hele grote pan moet hebben :P:P:P:P.
Je kan ze ook spuiten met speciale glasverf of die spuitbussen voor achterlichten, moet je alleen heel erg goed opletten dat je geen stof op je raam hebt.
Ik ga wel ‘s ff op zoek naar beter spul om te gebruiken voor
bolle autoruiten.28 oktober 2010 om 05:58 #17508105Nu ik er meer op let zie ik steeds meer stations die het er wel netjes op hebben. En dat zijn over het algemeen auto’s waarvan ik niet denk dat het gedaan is voor 100 euro per raam. Het kan dus wel!
Dat per strook van 15 cm heb ik eerder gezien, dat wordt echt NIET mooi! Het is echt tering moeilijk om die stroken mooi op elkaar aan te laten sluiten!
Ik zal me ook wel eens gaan verdiepen in dat vinyl, misschien dat er ook varianten zijn die niet 100 % verduisterend zijn.
28 oktober 2010 om 18:50 #17508106origineel gepost door GRLWBNL
Nu ik er meer op let zie ik steeds meer stations die het er wel netjes op hebben. En dat zijn over het algemeen auto’s waarvan ik niet denk dat het gedaan is voor 100 euro per raam. Het kan dus wel!Dat per strook van 15 cm heb ik eerder gezien, dat wordt echt NIET mooi! Het is echt tering moeilijk om die stroken mooi op elkaar aan te laten sluiten!
Ik zal me ook wel eens gaan verdiepen in dat vinyl, misschien dat er ook varianten zijn die niet 100 % verduisterend zijn.
Stroken zijn ook niet mooi, maar het wordt wel gedaan.
Ik zie ook vaak van die vito’s met gekreukt folie en grote luchtbellen op de ramen, ziet er niet uit:thumbdown:thumbdown:thumbdown:thumbdown
Je hebt raamfolie die je ook kan bedrukken met allemaal hele kleine gaatjes erin, is dacht ik ook een vinylfolie.
28 oktober 2010 om 19:12 #17508107Als je het goed doet, ziet niemand dat je stroken hebt… Als je die netjes tegen het verwarmingsdraadje aanzet? Dan hoef je niet te overlappen… Maarja…
28 oktober 2010 om 20:38 #17508108origineel gepost door Fl0pke
Als je het goed doet, ziet niemand dat je stroken hebt… Als je die netjes tegen het verwarmingsdraadje aanzet? Dan hoef je niet te overlappen… Maarja…Dat is wel preciesiwerk :angel
Heb het zelf ook gedaan bij het achterraam en zat op zich wel netjes …
je zag er niks van heb het op de verwarmingsdraadje
gesneden ( ja , die doen het nog gewoon )29 oktober 2010 om 13:03 #17508109:thumbup
25 juni 2011 om 20:12 #17508110Weer eens een update aan de vec ;)
Hij staat nou in een andere kleur …
Vondt t blauwe niet mooi meer :???:
De dakraam hebben wij eruit gehaald en dicht gemaakt
inclusief een airco ingebouwt :shock:
Een v6 en leren beige bekledingOnee , we hebben een ander gekocht :wors :D king:
26 juni 2011 om 08:25 #17508111Mooie CDX !!
Veel plezier er mee.
26 juni 2011 om 19:15 #17508112Ziet er goed uit! Ik hoop dat je die andere nog voor een leuk prijsje weg hebt gedaan, aangezien je er al wat bloed, zweet en tranen in had zitten. Wordt nu weer opnieuw beginnen zo te zien! :P
26 juni 2011 om 19:22 #17508113Dikke bak man!
rijdt wel super zeker he, met al die extra paarden onder de motorkap.26 juni 2011 om 21:02 #17508114Bedankt jongens :thumb
Ik kreeg in dronten met inruil maar €750,- terug :(
En in Oss €1000,-
Buiten dat de vec die in Oss stond veel mooier en luxer was uitgevoerd king:
Jep maar goed , een hele hoop opties
heeft ie al dus dat hoef ik er niet meer in te bouwen :D27 juni 2011 om 06:36 #17508115is het lederen bekleding sander?
27 juni 2011 om 07:20 #1750811627 juni 2011 om 09:14 #17508117jij gaat van de winter een lekkere warme reet krijgen jonguh :ass hahahaha
chique bak hoor!!27 juni 2011 om 13:58 #17508118@sw_reijnders wrote:
jij gaat van de winter een lekkere warme reet krijgen jonguh :ass hahahaha
chique bak hoor!!dat weet ik wel zeker bas :thumb
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.