Forumindex › Forums › Modellen › Manta › Weer een 6 cilinder erbij…..
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
1 juni 2011 om 17:01 #17237336
Hallo,
Na 2 jaar zonder juiste papieren rondgereden te hebben, was het vandaag zover.!!
Vandaag heb ik mn papieren binnen gekregen…..Heb alleen m’n vraagtekens bij de informatie die ze erop hebben gezet…
Ik ga niets verklappen, maar een c30se heeft volgens mij op papier een ander vermogen..
ennuh, 3 zitplaatsen??Groetjes Rene
1 juni 2011 om 17:05 #17875338AnoniemLid sinds:
1 January 1970ach het aantal wielen hebben ze daarintegen wel goed
;) :jerry :jerry1 juni 2011 om 17:09 #17875339132kw is 180 pk waar is die andere 24pk gebleven bij de 4e zit plek?
2 juni 2011 om 09:43 #17875336:thumb
:ass2 juni 2011 om 10:23 #17875335ging het wat de keuring ??
in een keer er doorheen ??3 juni 2011 om 07:31 #17875337Keuring an zich stelde echt niets voor.
Ik heb dus typegoedkeuring en APK ineens laten doen.
Waar ze dus naar kijken bij typegoedkeuring is hoe het blok in de auto gemonteerd zit(geen prutswerk en of ie APK waardig is) en vervolgens willen ze weten waar het motorblok uit komt, dit tegen gestolen motorblokken, dus als je dit ook gaat doen even een chassisnummer meenemen van de betreffende donorwagen en vervolgens heb ik de APK laten uitvoeren, hier was ook niets mis mee.
Dus tegenwoordig geen dB meting, remmentest en weggedragtest meer a 700 euro
Wat ik me dus nog afvraag is het volgende, in Lelystad noteerde de keurmeester het type luchtfilter en hoe mijn uitlaat systeem gesitueerd was….Hoe weet meneer agent nu wat “orgineel” was? Hoe gaan ze mij vertellen dat mijn uitlaat “te veel lawaai maakt”……
Ik geloof dat mijn auto 85dB mocht maken..
Affijn, misschien moet ik er niet teveel over nadenken, en de confrontatie aangaan ;-)….We zien wel..Ik kan weer fijn rijden.
@MrRiP wrote:
ging het wat de keuring ??
in een keer er doorheen ??8 juni 2011 om 20:44 #17875340@rpjverhoev wrote:
Hallo,
Na 2 jaar zonder juiste papieren rondgereden te hebben, was het vandaag zover.!!
Vandaag heb ik mn papieren binnen gekregen…..Heb alleen m’n vraagtekens bij de informatie die ze erop hebben gezet…
Ik ga niets verklappen, maar een c30se heeft volgens mij op papier een ander vermogen..
Vandaag naar de RDW geweest, en onduidelijkheden zijn de wereld uit!!
3 zitplaatsen is een gevolg van het opnieuw wegen van het voertuig.. doordat mijn wagen gewicht zo enorm is toegenomen, en Opel een maximale aslast opgegeven heeft, zal de som van de gewichten gelijk moeten blijven wat inhoudt dat er dus minder “geladen” mag worden….RDW gaat uit van een 75kg persoonsgewicht…wellicht heeft de toename van het motorgewicht en audiogewicht meer dan 75kg met zich meegenomen….
Het vermogen was een “foutje”, er werdt uitgegaan van een c30ne ipv een c30se..
Maar als het goed is krijg ik volgende week weer een nieuw kentekenbewijs thuis!!
Ik kan niet wachten tot ik de juiste papieren heb..
Mvg Rene
8 juni 2011 om 22:14 #17875341@rpjverhoev wrote:
@rpjverhoev wrote:
Hallo,
Vandaag naar de RDW geweest, en onduidelijkheden zijn de wereld uit!!
3 zitplaatsen is een gevolg van het opnieuw wegen van het voertuig.. doordat mijn wagen gewicht zo enorm is toegenomen, en Opel een maximale aslast opgegeven heeft, zal de som van de gewichten gelijk moeten blijven wat inhoudt dat er dus minder “geladen” mag worden….RDW gaat uit van een 75kg persoonsgewicht…wellicht heeft de toename van het motorgewicht en audiogewicht meer dan 75kg met zich meegenomen….
Het vermogen was een “foutje”, er werdt uitgegaan van een c30ne ipv een c30se..
Maar als het goed is krijg ik volgende week weer een nieuw kentekenbewijs thuis!!
Ik kan niet wachten tot ik de juiste papieren heb..
Mvg Rene
daarom heb ik bij het omkeuren van mijn corsa c16xe naar c20xe alles uit de auto gehaald wat er niet in hoefde te zitten.
alle audio,achterbank,dashboardkastje enz.
kwam uiteindelijk uit op 990kg.
wat anders dik over de 1000 kg was geweest. :shock: -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.