Weekendje Insignia OPC rijden gewonnen

Forumindex Forums Modellen OPC-Modellen Weekendje Insignia OPC rijden gewonnen

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17242816
    LukeBanning
    Deelnemer
      Lid sinds:
      7 February 2011

      Beste Opel-liefhebbers,

      Jaja, ik heb een weekendje Insignia OPC rijden gewonnen… Vrijdag heb ik ‘m opgehaald en morgenvroeg moet ‘ie helaas terug… Wat baal ik daarvan!
      Heerlijke auto, rijdt als de beste (4×4, 255 brede banden). Elke rotonde, hoe klein ook, kun je met minstens 70 km/u door haast en hij blijft gewoon in ‘t gareel…
      En dan die acceleratie, of nog beter de tussensprints… Heerlijk!
      De automaatbak is helaas wat minder. Het maakt de auto redelijk nerveus, ook als je rustig wilt rijden krijg je elke keer weer een flinke knal in je rug en het duurt lang voordat ‘ie overschakelt… Wellicht had een bak met dubbele koppeling op zo’n auto meer recht gedaan (of gewoon een handbak, dat is natuurlijk het beste!).
      En de DVD800… Zonde van die oude kaarten…

      Verder eigenlijk niets dan lof, wat een heerlijke rijdersauto!

      Heb een aantal foto’s gemaakt, maar nog meer gereden natuurlijk (je hebt ‘m maar een weekendje ten slotte…)


      De Insignia OPC met z’n verre voorloper (jaa, het is echt de voorloper… Ascona -> Vectra -> Insignia!)






      #17934816
      gijzbed-opc
        Lid sinds:
        30 June 2004

        Heerlijk man!!! :D
        Z’n prijs wil ik ook wel winnen!!! :thumb

        #17934817
        Basgsi
        Deelnemer
          Lid sinds:
          29 June 2004

          dat is een leuke prijs!!!
          jammer idd dat het niet met een handbak was.

          ik denk dat de glimlach niet van je gezicht af te halen is.

          #17934818
          LukeBanning
          Deelnemer
            Lid sinds:
            7 February 2011

            Eigenlijk niet nee… Zo leuk om al die petjes in hun afgetrapte Golfje of Corsa te zien kijken… Of de mensen die binnenkomen lopen bij de Mac als je daar even zit te eten met een collega hoort zeggen “Die Insignia houdt mijn Impreza toch niet bij” en dan te denken, jaa, dream on ;-)!
            Alleen het tanken was wat minder haha…
            En bij een kruissnelheid van rond de 120 ~ 125 hoor je de V6 brom heel erg… Ga je zo’n 130 ~ 135 dan is dat beter voor elkaar (meer gemaakt voor Duitsland dus…)

            #17934819
            dasmoerf
              Lid sinds:
              15 October 2004

              Dat is wel een erg mooie prijs.
              Leuk hoor! :thumbup

              Maarja ik mag elke dag in mijn Astra Opc rijden. is voor mij ook wel prijzig genoeg :jerry

              #17934820
              LukeBanning
              Deelnemer
                Lid sinds:
                7 February 2011

                Dat is ook zeker niet verkeerd inderdaad! Alleen de grip van die Insignia is zo enorm onvoorstelbaar joh!

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.