Wederom problemen…..

Forumindex Forums Modellen Corsa Wederom problemen…..

• Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    G-Junit

Beste mensen,

Mijn problemen beginnen ondertussen redelijk talrijk te worden krijg ik het vermoeden, aangezien dit denk ik al het 5e topic is die ik aanmaak sinds ik m’n Opel heb :P

Het nieuwe probleem is als volgt:

Tijdens rijden op de snelweg viel het me op dat de auto af en toe lijkt in te houden. Het voelt bijna alsof er telkens een stevige windvlaag de auto van voren raakt. Gedurende de rit (Leiden-Tilburg) werd het steeds erger, totdat het halverwege ongeveer gelijk besloot te blijven. Ik weet wel het één en ander van auto’s maar dit is voor mij echt een compleet mysterie….

Daarnaast viel het me op dat bij het insturen naar rechts, de auto flinkt deint. Iets wat ie voorheen niet deed. Mijn eerste gedachte ging uit naar een lekke band, maar dit bleek niet zo te zijn.

Iemand ook maar enig idee wat er hier aan de hand kan zijn????

wim-v6
      Deelnemer

Motorcode??

david verburg
        Deelnemer

stuurbekrachtegings pomp die aan het sterven/vastlopen is?

McKaamos
          Deelnemer

Deinen? Geef je auto eens een duw, bovenop de veerpoot. Hij zou terug moeten komen naar normale hoogte in 1 keer, zonder nog eens na te stuiteren.
            Doettie dat niet (en deint dus 2 keer of meer), is waarschijnlijk je schokdemper slecht.

Verder wat Wim zegt. Motorcode en eventuele modificaties?

rinus de boer

Rubbers van je stabilator voor uitgelopen/verdroogd?

G-Junit

Sorry, de motorcode is C14SE (vroege 1.4 multipoint) auto heeft btw geen stuurbekrachtiging :P

Daarnaast heb ik recentelijk de stappenmotor (of nulregellast klep) schoongemaakt omdat de motor hoog stationair liep. Dit doet ie nu ook nog steeds af en toe….

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.