Forumindex › Forums › Overige › Slap Geouwehoer › Website
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
11 november 2010 om 19:26 #17228354
Nou, allereerst dat .tk domein inruilen voor iets fatsoenlijks, zoals een .nl domein.
Verder zorgen dat je van die reclame bende af komt. Dat staat echt heel onprofessioneel.Daarbij is die .tk bende een frameset systeem waardoor je moeilijk te vinden bent via zoekmachines.
En in hetzelfde licht: het hele ding is gemaakt in Flash wat een absolute ramp is voor je vindbaarheid.12 november 2010 om 13:20 #17758299Alle informatie staat ook beneden, waardoor je na elke klik moet scrollen.
Zeer amateuristisch dit. Laat het aan anderen over..12 november 2010 om 13:29 #17758300Wij hebben het op een forum manier…
Dit is gratis… nog wel ‘amateuristisch’ maar moeten toch ergens beginnenWap.forum2go.nl deze gaat binnenkort ook als normale .nl de lucht in king:
12 november 2010 om 14:23 #17758301Pastra: dat is echt heeeeel erg amateur. Dan nog liever hoe Maartje het gedaan heeft.
No offense verder, maar ik zou absoluut geen zaken doen met een bedrijfje dat op die manier aan de slag is.
Het wekt gewoon geen vertrouwen.Wat de website van Maartje betreft sluit ik me aan bij MijnCorsa.nl. Het is geen handige opbouw, maar het is in ieder geval een daadwerkelijke website en geen misbruikt forum oid en ziet er daar door al wel professioneler uit als wat Pastra heeft.
Daarbij: webhosting kost tegenwoordig een appel en een ei. Het is een kleine investering en staat direct professioneel.
Veel webhosters leveren tegenwoordig ook nog iets als een website design tool waarmee je relatief simpel een goed ogende website in elkaar kan zetten.Heel lekker goedkoop en inclusief zo’n design tool is b.v. http://www.Starthosting.nl
Webruimte vanaf 1 euro per maand en een “punt NL” domein voor maar 7.50 per jaar.
Totaal dus nog geen 20 euro per jaar. Als je dat niet kan missen als startend bedrijfje zit er volgens mij iets niet goed in de besteding van een eventueel startkapitaal en berekening van de “operating cost” van je onderneming.Verder vind ik de website van Maartje opzich wel stijl hebben, maar de uitwerking laat iets te wensen over. Wat kleuren en plaatjes betreft ziet het er best aardig uit, maar de indeling is niet heel handig. Het is te “grof” en “lomp” opgebouwd. Als een soort Duplo blokken zodat een klein kind het kan bedienen.
Verder is het .TK domein gewoon niet professioneel en slecht voor de zoekresultaten in zoekmachines (denk aan Google) en het feit dat de inhoud van voor tot achter gemaakt is in Flash doet de zoekresultaten ook geen goed.
Daarbij wordt de website daar behoorlijk “zwaar” van (benodigde bandbreedte en rekenkracht om weer te geven).
Dat kost bij mensen met een trage PC en/of internet verbinding teveel tijd met laden. Bijvoorbeeld met een oude PC of een KPN Dongel als internet connectie. Mensen haken af als het meer als 20 seconden duurt om een website te zien.
Daarbij zal je vast wel iets van reclame maken met je website erbij, en mensen die even snel met hun mobieltje willen kijken gaan deze opzet nooit fatsoenlijk kunnen bekijken.Ik ben zelf geen webdesigner, maar ik kan wel wat. Vooral het programmeerwerk er achter voor dynamic content e.d. is mijn interessegebied.
Zo heb ik ooit de website voor de rijschool gemaakt waar ik heb les heb gehad. http://www.rijschoolvanbommel.nl
Heel simpel, duidelijk, strak en makkelijk te beheren voor de eigenaar was mijn opzet, en ik denk dat dat daar aardig geslaagd is :) Misschien is het een interessante inspiratiebron :)12 november 2010 om 14:50 #17758302Euhm @ McKaamos: wij zijn geen bedrijf;) wij doen het voor de hobby….
Daarom houden we dmv van forum nu wat dingen bij(ook achter de schermen) en gaan we langzaam bezig met onze eigen site.Maar het is dus puur op hobby-basis, alleen een beetje uit de hand gelopen hobby met wat vrienden…
12 november 2010 om 14:52 #17758303Naja, dan kan ik het enigzinds begrijpen, maar dan snap ik de keuze voor een forum nogsteeds niet eigenlijk :P
Waarom dan geen dot-TK en een gratis webruimte a-la lycos en dan een website bouwen met het (gratis en open source) programma NVU? ;)12 november 2010 om 15:03 #17758304Wij doen ook bewust een forum, want achter de schermen voeren we overleg, staat onze agenda met poetsauto’s, bestellingen enz enz…
Dus voor onszelf staat alles op dezelfde site als de foto’s
En voor de mensen die hun auto bij ons laten doen maken we een eigen topic(mits toestemming).
Op de site zelf komen dan alleen foto’s en verslagen te staan… maar dat gaan we nog maken!!!
Het is pas sinds dit jaar dat we zo extreem actief zijn! en elk weekend wel een auto in de agenda, en dat voor ‘amateurs’, dat zegt wel wat denk k:agent -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.