Hallo,
Op mijn rekord 2.2 zit een blauwe tweepolige watertemperstuursensor. Ik meende dat dit brandstof systeem LE2-Jetronic genoemd wordt.
Is dit dezelfde sensor als van een le-jetronic?
Van de LE-Jetronic heb ik namelijk de gegevens om ‘m door te meten.
Bij de sensor van mijn rekord meet ik ongeveer 5kOhm naar de massa. En tussen de polen ongeveer 10kOhm bij 6 graden omgevings/ watertemperatuur.
Dit komt niet in de buurt van de waarden van een LE-Jetronic.
Bij een sensor van een 2.4 motor met motronic meet ik een eindeloze weerstand naar de massa ofwel geen verbinding.
De Rekord springt ook pas naar een paar slagen aan.
Verder hoor je heel even het brandstof relais aantrekken wanneer ik de auto op contact zet. Is het de bedoeling dat er dan, let wel, ik heb het over de Le2- jetronic??, brandstofdruk wordt opgebouwd in die korte periode? Ik hoor namelijk de pomp niet. Dit kan ik tzt nog wel even doormeten maar ik dacht dat ik de pomp zou moeten kunnen horen in een stille garage.
Alvast bedankt.
Met vr gr
Rogier