Watersputters uit de blower?? HELLUP

Forumindex Forums Modellen Astra Watersputters uit de blower?? HELLUP

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    astragnjoy
    Deelnemer

Hoi

Sinds 2 dagen valt het me op dat de ramen erg beslaan.
      Ook sputtert er water uit de blower onder het raam (welliswaar op stand 4 maar goed). Lijkt me niet goed. Het ruikt niet zoet wn kleurt ook niet rood naar de koelvloeistof.
      Iemand een idee?

bart-gsi
      Deelnemer

Misschien ver gezocht.. Check onder je parafaan hoe je intereur filter erbij ligt.. Dat is voor je kachel/blower De enige luchtweg naar binnen… Hoop niet voor je dat daar water in gelopen is van het wassen of regen… Dan kan in je blower een laagje water staan…

Of condens dat door je blower eruit geblazen wordt… Al acht ik de kans op condens in een plastic buis klein…
        Dit is voor mij zover ik weet een paar ideeen maar ik ben ook benieuwd wat het is..

Opeltje17
        Deelnemer

Aan je profiel naam te zien heb je een astra G daarvan zit het interieurfilter achter je dashboard kastje niet onder de paravan.

Zou wel even onder de paravan kijken of de afvoer niet verstopt zit.

TedMechanic
          Deelnemer

@Opeltje17 wrote:

Zou wel even onder de paravan kijken of de afvoer niet verstopt zit.

Dat inderdaad. Controleren of de lekbakjes onder de parafaan niet verstopt zitten. Heb dat wel eens gezien bij een VW Passat, die hele bak liep vol met water en stroomde zo het interieur in. We hebben er toen echt een bos aan bladeren uit gehaald en toen liep het weer netjes weg. Het was in de winter, dus het heeft wel tot de zomer geduurd voordat het interieur weer fatsoenlijk was opgedroogd.

astragnjoy
            Deelnemer

Alles schoon gemaakt, lijkt nu minder.

hopen dat dat het was…………………………………..

dank tot zover

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.