Waterpomp vast, flinke schade

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Waterpomp vast, flinke schade

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 51 tot 56 (van in totaal 56)
  • Auteur
    Berichten
  • #17764649
    cnt
      Lid sinds:
      30 July 2010

      [rquote=1819862&tid=137614&author=BlackRoseNL]Opel Nederland vindt het allemaal heeeeeeel vervelend, en wenst me veel succes:fy1

      Dealer wil niet eens de waterpomp vervangen, als de ze de rest niet ook mogen doen :fy1:fy1

      Morgen wordt hij opgehaald, en daar gaat hij naar een revisiebedrijf. Hopen dat hij dan in ieder geval weer gaat rijden.
      Deze dealer krijgt geen cent meer van me in ieder geval.[/rquote]

      #17764650
      McLambo
      Deelnemer
        Lid sinds:
        24 September 2004

        [rquote=1819862&tid=137614&author=BlackRoseNL]Opel Nederland vindt het allemaal heeeeeeel vervelend, en wenst me veel succes:fy1

        Dealer wil niet eens de waterpomp vervangen, als de ze de rest niet ook mogen doen :fy1:fy1

        Morgen wordt hij opgehaald, en daar gaat hij naar een revisiebedrijf. Hopen dat hij dan in ieder geval weer gaat rijden.
        Deze dealer krijgt geen cent meer van me in ieder geval.[/rquote]

        Zeg me a.u.b. dat je het hier niet bij laat? Wordt echt zo ziek van die autoritaire hufters. Kan rechtsbijstand niet iets afdwingen ofzo???

        Allereerst die prijzen die ze vragen voor onderhoud zijn echt astronomisch hoog, en de service is ver te zoeken!

        #17764651
        BlackRoseNL
          Lid sinds:
          5 January 2010

          Gisteren heb ik de Vectra opgehaald bij het revisie bedrijf. Alles gefixt en meteen de verstuivers gereviseerd, en een kleine olie lekkage bij de carterpan verholpen.
          Al met al een dure hobby, 3000 euro :(

          Het forum is dan wel besloten inmiddels, maar ik weet niet of het noemen van de dealer een slim plan is.:hmmz
          Bij het ophalen van de auto werd ik weer erg onvriendelijk te woord gestaan. Meneer de eigenaar weigert ook maar iets van medewerking te verlenen.
          Hij is liever onbeschoft tegen zijn ex-klanten. En rekent 4 uur ipv de afgesproken 2 uur om het deksel te lichten en de diagnose te stellen.

          De rechtsbijstand heeft nu de dealer aangeschreven en hem gesommeerd alle schade te vergoeden. Mocht hij hieraan niet mee werken dan gaan we zeker door naar de kantonrechter!:fy1 Bedankt voor het meeleven, en de tips & trucs.

          #17764652
          McLambo
          Deelnemer
            Lid sinds:
            24 September 2004

            Zet hem op! Buiten de te winnen kosten, wordt dit een principe kwestie!

            #17764653
            CALIBRA4x4TURBO
              Lid sinds:
              4 November 2009

              En anders tv programma radar ofzo vragen he?? Voor de warme of koude douche! Gelijk goeie reclame maken ze dan! Zo.n garage mag best duidelijk op de feiten gedrukt worden dat ze smerige spelletjes spelen en niet menselijk zijn! Veel succes met alles! Is het autobedrijf Van der Tholen soms uit barendrecht?? Ach ja….. ik hoop dat het financieel redelijk goed komt dan nog, en met de auto! Hopelijk heb je in 2011 meer geluk! Succes!!

              #17764654
              gwriemersma
              Deelnemer
                Lid sinds:
                17 December 2010

                heb zelf ooit ook klein mening verschil gehad met een dealer en idd enkel dreigen met radar / konsumenten belang en dergelijke helpt vaak al wel

                Alleen moet je wel alles schrifelijk doen daar zijn ze gevoeliger voor dan woorden

              6 berichten aan het bekijken - 51 tot 56 (van in totaal 56)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.