Waterpomp vast, flinke schade

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Waterpomp vast, flinke schade

  • Dit onderwerp is leeg.
25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 56)
  • Auteur
    Berichten
  • #17764624
    viny
      Lid sinds:
      25 March 2009

      Jeetje wat een verhaal! Ik wens je sterkte!

      Oh, en als je hem in onderdelen verkoop. heb ik belang bij je bumper, grill, motorkap, lampen en zij panelen.

      #17764625
      BlackRoseNL
        Lid sinds:
        5 January 2010

        Nog geen update… Dealer heeft nog geen duidelijkheid.
        Wel heb ik de Rechtsbijstand ingeschakeld, die zijn er nu naar aan het kijken.

        @CALIBRA4x4TURBO
        zou je me iets meer informatie kunnen geven? Dealer etc., eventueel via DM.
        Handige informatie voor de rechtsbijstand denk ik…


        @sfr
        , als ik weer bij het boekje kan ga ik bellen ivm Waterpomp!


        @speaker
        ik wacht even op het totale schade overzicht en dan neem ik nog even contact op!

        Thanks iedereen voor het meeleven en meedenken. Tips en trucs blijven welkom!

        #17764626
        lucas-
          Lid sinds:
          8 April 2009

          Als je besluit de kop te laten reviseren zou je het bij HRW kunnen doen (http://www.hrw-revisie.nl). Het ligt wel in wageningen, dus is niet dichtbij Rotterdam. Ik heb zelf erg goede ervaringen met dit bedrijf, en ze hebben alles in huis om de kop volledig te reviseren.(en kan op vraag ook monteren na kantooruren)

          #17764627
          Basgsi
          Deelnemer
            Lid sinds:
            29 June 2004

            Originally posted by lucas-
            Als je besluit de kop te laten reviseren zou je het bij HRW kunnen doen (http://www.hrw-revisie.nl). Het ligt wel in wageningen, dus is niet dichtbij Rotterdam. Ik heb zelf erg goede ervaringen met dit bedrijf, en ze hebben alles in huis om de kop volledig te reviseren.(en kan op vraag ook monteren na kantooruren)

            Zeker een goed bedrijf, ik heb 2 jaar in wageningen gewoond en kende iemand die er ook werkte en had mij een paar keer uitgenodigd. Niet geheel toevallig want hij was net bezig met een c20let.

            Vakkundig en de beste onderdelen worden gebruikt, maar de prijs was er ook wel naar….

            maar erg leuk mee kijken bij dit bedrijf, een man vol met passie voor zn werk:thumbup

            maar weer ff on topic:vertag, erg klote voor je, denk dat je rechtsbijstand toch zeker wel minimaal een coulance regeling eruit moet weten te slepen…. Iig, succes en hopen op een goede afloop:cry

            #17764628
            CALIBRA4x4TURBO
              Lid sinds:
              4 November 2009

              De dealer was: autoteam Krabbedijke(opel dealer) alleen..:hmmz……..deze vestiging is opgegeven en personeel is doorgegaan bij de hoofdvestiging in Goes Autoteam Goes! Ik zal het nog sterker vertellen………….haar corsa was goedgetest en echt waar 1,5 week nadat de test was verlopen in april toen! Toen stopte haar pomp ermee! Hun waren wel goed hoor met die dealer, ik ook trouwens maar haar broers kwamen er wel eens, ze hadden gebeld en die chef had gekeken en die vondt het zo sneu dat ie zei oke eigenlijk als we thard spelen hebben wij gelijk, maar ze hebben t toen wel gerepareerd! Scheelt ook natuurlijk denk ik dat je vlakbij woont, op het zelfde dorp, en elkaar kent, en t gaat natuurlijk de ronde van nou die autoteam krabbendijke repareren het terwijl t er buiten valt……. is wel goeie reclame natuurlijk…………… maar is 4 jaar terug ofzo he?? Dus of t toen anders was met garantie voorwaarden……………..? Maar de vestiging is opgegeven, omdat t niet liep echt….. t koste de hoofdvestiging alleen maar geld:thumbdown…….. dus hebben ze de chef en de montuers weggehaald naar goes en de rest verkocht en nu zit er een doe het zelver in een monteur die daar werkte………… ze zullen misschien iets te veel korting hebben gegeven….?king: Maar dat vondt ik toen heel wat……………. en nu hoor ik t verhaal van jou…………….:argue en dan blijkt dat je alleen een pomp vergoed krijgt……………..?? Tsja………. t blijft goedkoop natuurlijk voor 15 euro, maar de rest he…………………………………:o

              #17764629
              janneman vectra c
                Lid sinds:
                19 October 2008

                origineel gepost door CALIBRA4x4TURBO
                De dealer was: autoteam Krabbedijke(opel dealer) alleen..:hmmz……..deze vestiging is opgegeven en personeel is doorgegaan bij de hoofdvestiging in Goes Autoteam Goes! Ik zal het nog sterker vertellen………….haar corsa was goedgetest en echt waar 1,5 week nadat de test was verlopen in april toen! Toen stopte haar pomp ermee! Hun waren wel goed hoor met die dealer, ik ook trouwens maar haar broers kwamen er wel eens, ze hadden gebeld en die chef had gekeken en die vondt het zo sneu dat ie zei oke eigenlijk als we thard spelen hebben wij gelijk, maar ze hebben t toen wel gerepareerd! Scheelt ook natuurlijk denk ik dat je vlakbij woont, op het zelfde dorp, en elkaar kent, en t gaat natuurlijk de ronde van nou die autoteam krabbendijke repareren het terwijl t er buiten valt……. is wel goeie reclame natuurlijk…………… maar is 4 jaar terug ofzo he?? Dus of t toen anders was met garantie voorwaarden……………..? Maar de vestiging is opgegeven, omdat t niet liep echt….. t koste de hoofdvestiging alleen maar geld:thumbdown…….. dus hebben ze de chef en de montuers weggehaald naar goes en de rest verkocht en nu zit er een doe het zelver in een monteur die daar werkte………… ze zullen misschien iets te veel korting hebben gegeven….?king: Maar dat vondt ik toen heel wat……………. en nu hoor ik t verhaal van jou…………….:argue en dan blijkt dat je alleen een pomp vergoed krijgt……………..?? Tsja………. t blijft goedkoop natuurlijk voor 15 euro, maar de rest he…………………………………:o

                Ligt misschien aan mij:hmmz maar als ik je verhaal een paar keer lees snap ik er een klein beetje van:D

                Jan

                #17764630
                CALIBRA4x4TURBO
                  Lid sinds:
                  4 November 2009

                  :hmmz misschien iets TE zeeuwse termen gebruikt en iets te snel verteld maar probeerde het beetje kort te houden! :cool:

                  #17764631
                  janneman vectra c
                    Lid sinds:
                    19 October 2008

                    origineel gepost door CALIBRA4x4TURBO
                    :hmmz misschien iets TE zeeuwse termen gebruikt en iets te snel verteld maar probeerde het beetje kort te houden! :cool:

                    Ow istem da?

                    #17764632
                    CALIBRA4x4TURBO
                      Lid sinds:
                      4 November 2009

                      HAHAHA :Dja da wast um!

                      #17764633
                      BlackRoseNL
                        Lid sinds:
                        5 January 2010

                        Zo, weer een update.
                        De dealer heeft na 2 weken eindelijk 2 uurtjes tijd gevonden om het deksel te lichten.
                        Diagnose:

                        Zuigers zijn nog goed (Gelukkig!)
                        Aantal Nokvolgers gebroken, vervangen
                        Klepstoters vervangen.
                        Daarnaast natuurlijk nieuwe distributieset en waterpomp (garantie!)

                        Komt op een totaal van…….. 3700 euro :cry

                        Het goede nieuws: rechtsbijstand staat in contact met Opel Nederland, en krijgt a.s. vrijdag een definitief standpunt;
                        2e goede nieuws: ik heb contact met een revisiebedrijf, wat de werkzaamheden waarschijnlijk voor 1900 euro uitvoert :thumbup

                        Blijft duur, maar lijkt iets beter uit te komen.

                        #17764634
                        sw_reijnders
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          27 October 2005

                          gelukkig!!!
                          nou hopen dat het goed uit pakt vrijdag!!

                          we duimen voor je mee :thumbup

                          #17764635
                          BlackRoseNL
                            Lid sinds:
                            5 January 2010

                            Nou, vrijdag geen gehoor van Opel Nederland, die hebben nu uiterlijk vandaag uitspraak beloofd.
                            De dealer wordt ongeduldig en roept al dat hij geen stallingsbedrijf is :argue (waarom kon de auto toen het hem uitkwam wel 2 weken blijven staan dan??)

                            Ben er wel klaar mee nu! Als je klanten met een auto die 4 jaar geleden nog 42.000 euro kostte zo behandeld. :thumbdown

                            Wordt vervolgd….

                            #17764636
                            Henk042
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              11 June 2008

                              De dealers zijn meestal écht de sarcastische VOD.

                              #17764637
                              kevin87
                                Lid sinds:
                                25 January 2009

                                duim voor u man!!!

                                #17764638
                                BlackRoseNL
                                  Lid sinds:
                                  5 January 2010

                                  Opel Nederland vindt het allemaal heeeeeeel vervelend, en wenst me veel succes:fy1

                                  Dealer wil niet eens de waterpomp vervangen, als de ze de rest niet ook mogen doen :fy1:fy1

                                  Morgen wordt hij opgehaald, en daar gaat hij naar een revisiebedrijf. Hopen dat hij dan in ieder geval weer gaat rijden.
                                  Deze dealer krijgt geen cent meer van me in ieder geval.

                                  #17764639
                                  sw_reijnders
                                  Deelnemer
                                    Lid sinds:
                                    27 October 2005

                                    maar de rechtsbijstand kan dus ook niets hieraan doen begrijp ik?
                                    EN je hebt die auto nieuw bij die dealer gekocht?

                                    sjezus wat een hufterigheid.

                                    #17764640
                                    Edwin1104
                                      Lid sinds:
                                      1 November 2010

                                      Nog meer van die waardeloze Opel Dealers dus.
                                      Had gisteren ook een aanvaring met mijn eigen dealer, waar ik dus ook nooit meer kom en dat is in mijn eigen woonplaats.
                                      Dan weten jullie dat ook weer.

                                      #17764641
                                      Edvries
                                      Deelnemer
                                        Lid sinds:
                                        24 December 2004

                                        origineel gepost door Edwin1104
                                        Nog meer van die waardeloze Opel Dealers dus.
                                        Had gisteren ook een aanvaring met mijn eigen dealer, waar ik dus ook nooit meer kom en dat is in mijn eigen woonplaats.
                                        Dan weten jullie dat ook weer.

                                        Welkom bij de club! ;)

                                        #17764642
                                        DennisD
                                        Deelnemer
                                          Lid sinds:
                                          25 June 2007

                                          Ik snap werkelijk niet waarom opel niet een toereikende hand bied in deze, hier op het forum zwerft ook nog een zafira (zwerfde) met een soort gelijk verhaal waar Opel Nederland ook zegt zoek het maar uit. Het is nu ook weer niet zo dat Opel uit de brand is (economisch) en zeker met dit soort akkefietjes zou ze zich kunnen onderscheiden van de rest.

                                          En ook het gedrag van de dealer vind ik rond uit belachelijk, niet eens de waterpomp willen maken (welke je garantie op heb via het winterplan) als ze de rest niet mogen maken, te triest voor woorden. Misschien de naam van de dealer eens plaatsen, kost ze misschien een paar klanten ter waarde van het bedrag waar jij schade voor heb.

                                          Sterkte met de afwikkeling allemaal.

                                          #17764643
                                          speaker
                                          Deelnemer
                                            Lid sinds:
                                            8 March 2007

                                            ik heb het eens gevraagt bij de dealer hierzo. Zij zeggen dat als de waterpomp niet in de garantie-periode vervangen is, maar dat je hem zelf betaald hebt ( dus geen garantie over garantie ) , dat je recht hebt op herstel.
                                            Mocht dat niet zo zijn , dan moet Opel Nederland wel een coulance regeleing treffen. MAAR………………….. daar moeten ze moeite voor doen en een paar formulieren voor invullen en daar hebben ze blijkbaar niet zo’n zin in.

                                            Dus …. mogelijkheden zat, maar ze moeten wel willend wezen !

                                            #17764644
                                            benoben
                                            Deelnemer
                                              Lid sinds:
                                              7 March 2010

                                              [rquote=1819999&tid=137614&author=DennisD]Ik snap werkelijk niet waarom opel niet een toereikende hand bied in deze, hier op het forum zwerft ook nog een zafira (zwerfde) met een soort gelijk verhaal waar Opel Nederland ook zegt zoek het maar uit. Het is nu ook weer niet zo dat Opel uit de brand is (economisch) en zeker met dit soort akkefietjes zou ze zich kunnen onderscheiden van de rest.

                                              En ook het gedrag van de dealer vind ik rond uit belachelijk, niet eens de waterpomp willen maken (welke je garantie op heb via het winterplan) als ze de rest niet mogen maken, te triest voor woorden. Misschien de naam van de dealer eens plaatsen, kost ze misschien een paar klanten ter waarde van het bedrag waar jij schade voor heb.

                                              Sterkte met de afwikkeling allemaal.[/rquote]

                                              Jep dat was ik :) Hier was het Opel België, die zijn dus geen haar beter dan Opel Nederland. Veel sterkte met de verdere afhandeling!

                                              #17764645
                                              marcos_16v
                                                Lid sinds:
                                                1 February 2010

                                                [rquote=1807324&tid=137614&author=BlackRoseNL]De waterpomp en riem zijn bij 130k km gedaan, volgens het boekje. Helaas was de auto toen nog niet in mijn bezit.
                                                Hoogste bod is nu 3000 :cry dat doen we dus maar niet. Nog geen details van de dealer, want drukdrukdruk.

                                                Wel een aanbod voor motor uit Signum 1.9CDTi 2006 met 56000km zonder Turbo. voor 1850 euro Wat zou het uit en inbouwen moeten kosten?

                                                als dit door een erkende dealer is gebeurd heb je volgens mij 2jaar garantie op de repetatie en 2jaar op de onderdelen.
                                                en een klacht in dienen bij opel nederland, als klant krijg je vaak meer dingen voor mekaar dan een dealer kan.

                                                Succes!!!!

                                                #17764646
                                                blue.gsi
                                                  Lid sinds:
                                                  11 November 2004

                                                  dit klinkt mij als de opel dealer eef en huub in rotterdam.die is heel goed in dingen niet willen doen en als ze het willen doen dan betaal je de hoofdprijs

                                                  #17764647
                                                  Robke1
                                                    Lid sinds:
                                                    2 November 2010
                                                    #17764648
                                                    CALIBRA4x4TURBO
                                                      Lid sinds:
                                                      4 November 2009

                                                      [rquote=1819862&tid=137614&author=BlackRoseNL]Opel Nederland vindt het allemaal heeeeeeel vervelend, en wenst me veel succes:fy1

                                                      Dealer wil niet eens de waterpomp vervangen, als de ze de rest niet ook mogen doen :fy1:fy1

                                                      Morgen wordt hij opgehaald, en daar gaat hij naar een revisiebedrijf. Hopen dat hij dan in ieder geval weer gaat rijden.
                                                      Deze dealer krijgt geen cent meer van me in ieder geval.[/rquote]

                                                      wat een KUT garage:swear……….. welke garage is dat en waar??? Mag best duidelijk gezegd worden vindt ik, waar de balletenten zitten van opel! De goede mogen ook gezegd worden dus de slechte ook! Maar… die waterpomp moeten ze toch gewoon vergoeden??? Want dat zat toch in je winterpakket?? Laat je die toch zowiezo door hun doen! Ik zou het overal vertellen hoor over die garage:thumbdown……. mogen lekker de grond ingetrapt worden!:fy1 Smerige spelletjes!! Wat een eikels zeg!:mad:

                                                    25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 56)
                                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.