mischien je zelf eerst even voorstellen, en dan pas met je problemen komen.. want als iemand antwoord geeft op je vraag ben je weg en kom je niet meer terug..
netjes voorstellen dan krijg je ook meer reacties op je vraag..
voorstellen doe je door op de volgende link te klikken…
Inderdaad ff voorstellen is wel zo netjes ,,,anders hebben we de problemcar site .
verder als het de waterpomp is die ronde die aan de kopse kant van het blok zit is het de 3 inbusjes los nemen en wd 40 en enige kracht zetten op het grote zeskant stuk waar je normaal de riem mee kan spannen .
en een met schroefjes gemonteerde ff een tik met een kunstof hamer doet wonderen .
Krijg je de boutjes niet los. of de waterpomp niet uit het blok.
Bij de 1e is het zorgen voor goede inbusssleutel
en bij de 2e is het na de boutjes eruit gedraait te hebben een end stalen pijp pakken, die tegen de waterpompoelie zetten, en met een goei vuist een paar klappen erop geven, stuitert ie er vanzelf uit.
Willem
Auteur
Berichten
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.