Water op vloermat.

Forumindex Forums Modellen Corsa Water op vloermat.

• Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    C.O.R.S.A.

Het lijkt net of de kachel ventilator in een kleine plas water hangt ? Bij aanzetten van de kachel fan hoor je klotsen en komt er water uit de kachel uitlaten.

Kan dit regenwater zijn ? na de afgelopen onweersbuien ?
      Het water ruikt in de verste verte niet naar de originele opel koelvloeistof waar hij mee is afgevuld.

Ik heb wat gelezen over een verstopte afvoer van parafaan maar ik heb er geen ervaring mee. En waar ik naar moet kijken.

david verburg
      Deelnemer

de afvoer zit helemal links en rechts in de hoek onder je parrafaan waarschijnlijk zit ie erstopt met bagger
        ik zou het maar snel oplossen voordat er iets naar de klote gaat dan ben je verder van huis

C.O.R.S.A.

Inmiddels heeft de dealer er naar gekeken en niets kunnen vinden. Alle afvoeren waren ok en de parafaan was ook goed aangesloten. Wat me wel opviel is dat de laatste keer dat het gebeurde er veel regen was gevallen en de inlaatschuif op binnen ventilatie stond.

Zou de schuif het probleem kunnen zijn ?

JoopvanBennekom
          Deelnemer

is dit niet het probleem met het rubber van de zekeringkast?
            Lees dit topic staat hetzelfde probleem:
            http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=133514

Ik heb het soms ook bij de corsa C combo moet dit ook nog bekijken.

joop1970
            Deelnemer

Wat voor corsa heb je sowieso? Bij mij zaten bij een corsa b destijds de 2 afvoergaten onder parafaan plaat verstopt zoals david zei. Dit icm een hevige regenbui zorgde ervoor dat het water over de de rand van de aanzuigbuis, door het filter stroomde.

De eerste de beste keer dat je dan de kachel aanzet klotst het water over je voeten heen.

zou toch even goed kijken achter je accu en onder je ruitenwisservloeistof reservoir. Even uitspuiten met de tuinslang oid?

Fearless
              Deelnemer

Moet je niet zoals mij dat water er 2 maand in laten staan want dan roest de kachelmotor vast :P

Had de klep open laten staan en de boel nog niet afgebouwd en de auto stond buiten in weer en wind

joop1970
                Deelnemer

Toch zal dat ding idd wel tegen een beetje water kunne. Een half jaar is dan wel weer wat te veel van het goed maar ach :P

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.