Water in kokerbalk passasierskant Opel Zafira B 2006

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) Water in kokerbalk passasierskant Opel Zafira B 2006

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Lange Jaap

Hallo allemaal,

Ben vandaag bij dealer geweest voor het probleem dat er water in kokerbalk aan de passasierskant komt. Nu geven deze aan dat de afwaterings gaten verstopt zouden kunnen zitten vanwege gesmolten vet etc. Is er iemand die mij zou kunnen vertellen waar ik deze afwaterings punten kan vinden, misschien met pdf bestand..Kosten om te laten schoon maken zijn gewoon te duur… alvast bedankt..

tijgetje57
      Deelnemer

Kruip er eens onder dan zul je vanzelf wel iets tegenkomen lijkt mij. Maar water in je balken lijkt mij niet normaal eigenlijk…

Zafira2.2
        Deelnemer

Hoi,

Je moet aan de onderkant kijken en zie je zwarte rubber doppen, die eruit trekken en dan kan je ‘ poeren ‘ en kijken of er een verstoppng zit. Ook een mogelijkheid om de deur open te doen en dan onderaan kan je ook bij de goot komen, even een schroevendraaier gebruiken of iets. Had ik ook….

Suc6

stief

Ha,

dat is nou altijd het fantastische aan fora!
            Als je zelf een keer tegen een probleem aan loopt, is de kans groot dat iemand dit ook een keer heeft gehad. Zo heb ik dus ook (denk vooral na regen) het gevoel alsof een golfslagbad aan de passagiers aanwezig is. Ik kon me niets anders voorstellen dan dat dit in een kokerbalk zou moeten zijn….. Gelukkig lees ik nu dat dit waarschijnlijk ook het geval is, en nog belangrijker, hoe het opgelost kan worden. Ga het morgen gelijk proberen!

Thanx

Fearless
            Deelnemer

In de kokerbalk zitten rubber dopjes, die trek je er uit en voila…water!

Nou zou ik gelijk zoeken naar je afwateringsrubbers voor de parafan en aircounit. Als die verstopt zitten gaat het water ook overal heen waar je het niet wil hebben.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.