water in de binnenkant van deur

Forumindex Forums Modellen Insignia water in de binnenkant van deur

• Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Franco49

Vandaag heb ik bij toeval ontdekt dat er water in de deur zat , ik was namelijk de onderkanten van de deuren aan het oppoetsen en toen kwam er iets water uit een van de rubber dopje .Ik heb het afsluitdopje verwijderd en toen liep er echt een straal water uit , nu heb ik alle afsluitdopjes verwijderd en de rubberen dopjes die in de deur zitten eruitgehaald en schoongemaakt en weer terug geplaatst, moet ik de afsluitdopjes ook weer terug plaatsen ( lijkt mij niet noodwendig ) zo ja dan kan het water er niet uit volgens mij ! wie heeft dit probleem ook gehad ?

GerardH69
      Deelnemer

Dat heb ik ook gehad. Bij mij was het een deur die ik normaal bijna nooit open doe.

Die dopjes kan je gewoon terugplaatsen. Dat zijn lipjes die open kunnen. Maar dan moet je wel je deur open doen anders blijven ze dicht.

Franco49

GerardH69 is het niet beter dat ik de afsluitdopjes eruit laat en de rubberen roostertjes erin laat dan kan het eventuele water toch beter weg?

Fearless
          Deelnemer

@GerardH69 wrote:

Dat heb ik ook gehad. Bij mij was het een deur die ik normaal bijna nooit open doe.

Die dopjes kan je gewoon terugplaatsen. Dat zijn lipjes die open kunnen. Maar dan moet je wel je deur open doen anders blijven ze dicht.

Normaal loopt het er dan alsnog uit en stroomt het over de dorpel.

Franco49

O K weet ik voldoende , in ieder geval bedankt!

RvDoesje

Heb ik ook. Als het geregend heeft en ik maak de deur een dag later los komt er ook een straaltje water uit.

Franco49

Ik laat voorlopig de afsluit dopjes eronder weg zo dat het water beter door het roostertje weg kan en beter binnen in kan drogen , weet niet of het al helemaal kwaad kan als ik die afsluitdopjes niet weer ga terug plaatsen .

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.