water in auto

Forumindex Forums Modellen Calibra water in auto

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17232299
    DICEOPELFREAK
      Lid sinds:
      30 January 2011

      hallo allemaal

      stel me maar even voor ben rick 26jaar en altijd al opel freak rij al 8 jaar opel en ben helemaal weg van de c20xe motoren m2.8 :wors

      ik ben vandaag begonnen met me auto vanbinnen testrippen i v m nieuw interieur leder creme(beige) incl vloerbedekking eveneens cruisecontrol inbouwen en bc en heb me draden gevonden van me stoelverwarming

      gelukkig lag bij mij alles voorbereid:P:wors

      nou kwam ik tot grote schrik dat me vloer voor nat was er kwam zeker een liter water uit en me rubberen vloermatten liggen op de kachel nu ben ik gaan zoeken en heb me kachel radiateur nagekeken maar die lekt niet nou ging ik ruiken aan het water ruik ik shampoo :hmmz nou las ik op het forum dat het afvoer verstopt kan zitten nou ik met volle moed kijken onder de kap zie ik dat de vorige eigenbaar geen interieur filter heeft geplaats :fy1 dus is leeg en er zit geen kap over heen dus ik ben bang dat me water er gewoon zo inloopt

      nou is mijn vraag aan jullie kan het hier aan liggen of moet ik toch verder zoeken en hoort er wat overheen (interieurfilter)
      ik hoor graag van jullie

      ps ik maak vanavond even foto,s wou al foto,s maken maar hellaas geen camera :(

      #17812192
      drakos
      Deelnemer
        Lid sinds:
        6 December 2010

        over de interieurfilter durf ik niks te zeggen, rij zelf zonder airco.
        maar lijkt me niet dat er dan ineens water naar binnen loopt.

        wat je wel even kan controleren is of de afvoer van je parafaan niet verstopt zit of weg is (slang in het midden van het schutboard)
        maar komt wel vaker voor dat die matten nat zijn, zou ze goed laten drogen en kijken of het opnieuw gebeurt.

        mocht je wat missen heb ik nog wel een v6 staan die gestript wordt en wel airco heeft. hier zit alles nog op

        #17812193
        bigmike
          Lid sinds:
          8 October 2010

          dat shampoo luchie heb iik ook

          ik heb gewoon me boden droog gemaakt,en die doppen in me boden dicht gemaakt.

          tot nu toe is het droog,op een klein beetje water na bij me rechtr deur.

          je kan idd doen wat drakos zegt,dat slurfje schoonmaken.

          #17812194
          DICEOPELFREAK
            Lid sinds:
            30 January 2011

            ok bedankt ik ga zo gelijk even kijken

            hey drakos mijn auto heeft ook airco kan het daar aan liggen dan nee toch????? me airco doet het niet die laat ik van de zomer maken :)

            ja ik weet wel dat ze een beetje nat (vochtig) zijn nu met deze temepatuur buiten maar bij mij was het echt nat ik ga morgen alles goed na kijken en dicht maken

            #17812195
            DICEOPELFREAK
              Lid sinds:
              30 January 2011

              nou heb net gekeken en alles zeik nat gemaakt op me voorruit en paravaan maar het water loopt gelijk netjes weg dus dat kan het niet zijn mss dat het water er al heel lang ligt auto wordt volgendemaand 18jaar ik kijk morgen weer even of het nog steeds droog is heb de rubberen matten op de kachel hangen als die goed droog zijn begin ik pas met de opbouw

              dan heb ik dadelijk alles op de calibra zitten op de dakraam na en tc en volt en accu meter

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.