Achter de schermen zijn wij druk bezig met het vernieuwen van het forum. We bouwen aan een modern, sneller en toekomstbestendig platform, zodat we ook de komende jaren samen kunnen blijven sleutelen, delen en discussiëren.
Het nieuwe forum zal binnen enkele dagen online gaan.
⚠️ Belangrijk om te weten: Reacties en topics die vanaf nu nog op dit oude forum worden geplaatst, kunnen niet meer worden meegenomen naar het nieuwe forum. Om verlies van informatie te voorkomen, raden we aan om nieuwe berichten nog even uit te stellen totdat het vernieuwde forum live is.
Bedankt voor jullie begrip, geduld en trouw aan het forum. We kijken ernaar uit om jullie binnenkort te verwelkomen op het nieuwe forum!
Heb zojuist een Mokka X 1.4 turbo Innovation van 2017 gekocht met 76000km op de teller. Deze is geimporteerd uit Denemarken. Nu zou ik graag weten welke opties dat er allemaal op deze auto zitten, en waar ik dat kan vinden.
Misschien een account aanmaken en alle pagina’s even doorlopen. Het is een erg grote review maar even een berichtje zetten met je VIN en na enige tijd is er misschien iemand die jouw gegevens en opties kan ophoesten.
Zo kwam ik ook aan mijn fabrieksopties voor mijn Mokka B.